Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka et pelkää KORONAA...

Vierailija
07.03.2020 |

Oletko koulutustaustaltasi....

Sinä joka et pelkää KORONAA...

Vaihtoehdot

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään, joten en voi vastata

Vierailija
2/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylempi AMK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö.. Miksi pelkäisin? Tulee, jos on tullakseen. Ja kyllä minulla on vaikea astma ja sydäntauti, voisi olla syytä pelätä mutta kun se ei auta.

Vierailija
4/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä pelkäisin tällaisena nuorena perusterveenä ihmisenä.

Vierailija
5/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysely. Teetkö jotain koulutustilastoa vai miksi kyselet tyhmiä?

Vierailija
6/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksellani (YAMK) tuskin on tekemistä sillä että en juuri koronaa pelkää. Luotan pikemminkin siihen, että elän tällä pallolla juuri sen ajan, minkä Jumala on minulle varannut ja tarkoittanut. Jo tarkoitukseni olisi kuolla pois niin siitä vaan. Emmehän me muutenkaan voi omaa aikaamme tietää. Kaikilla kannattaisi olla välit yläkertaan kunnossa.

Vierailija
7/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa niin kysely pysyy ylhäällä

Vierailija
8/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin yksi päivä hukuttaa itseni järveen. Arvaa kiinnostaako tällaistä ihmistä joku korona.

Vierailija
9/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koronan pelko on täysin naurettavaa. Ennemmin kannattaisi pelätä syöpää, liikennettä, väkivaltaa...

Vierailija
10/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava kysely. Kertoo paljon siitä, että korkeammin koulutetuilla on enemmän realiteetteja ja vähemmän pelkoja.

Vierailija
11/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissä huolettomimmin suhtautuvat matalasti koulutetut ja yksinkertaiset ihmiset.

Itse pidän heihin välimatkaa, sillä he vaarantavat minunkin turvallisuuteni huolettomuudellaan.

Vierailija
12/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentsua ken pelkäisi, pelkäisi, pelkäisi

Vierailija
13/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja (amk) ja ei pelota ainakaan omasta puolesta, olen 31 vuotias ja perusterve. Toki resurssien riittäminen ja käytännönjärjestelyt mietityttävät jos jossain vaiheessa "paska lentää tuulettimeen" ja tämä siis vain työn puolesta mietittyä. HUSilla töissä.

Vierailija
15/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain yksi influenssan muoto muiden joukossa, ei mitään sen kummempaa. Tasaisin väliajoin näitä hysterioita levitetään ja ihmiset menevät lampaina mukaan. Muistaako kukaan enää hullun lehmän tautia, ebolaa jamitänäitänytoli. Kausi-influenssaan kuolee vuosittain järkyttävä määrä ihmisiä, kukaan ei puhu siitä mitään. Yhteenkään koronasta kertovaan artikkeliin voi iltapäivälehdissä kommentoida, miksiköhän 🤔

Vierailija
16/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanhoitaja (amk) ja ei pelota ainakaan omasta puolesta, olen 31 vuotias ja perusterve. Toki resurssien riittäminen ja käytännönjärjestelyt mietityttävät jos jossain vaiheessa "paska lentää tuulettimeen" ja tämä siis vain työn puolesta mietittyä. HUSilla töissä.

Urpo! Sairaanhoitajien nyt ainakin kannattaisi pelätä koska tehän niitä sairastuneita hoidatte. Uhkarohkeaa ja tyhmää olla pelkäämättä väistämätöntä.

Vierailija
17/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Bangkokissa ja tämän metropolin alueella on noin 35 miljoonaa ihmistä, joiden ei tarvitse pelätä.

Täällä terveydenhuolto on viimeisintä lääketiedettä maailmassa, eikä jonkun lääkäriporukan käypähoito ohjeiden varassa.

Kysyntä ja tarjonta määrää laadun eikä se ole sosialistisen valtion viisivuotisohjelman varassa.

Ihmisillä on terveysvakuutus ja ne harvat kenellä ei ole joutuu tyytymään melkein suomen tasoiseen terveydenhuoltoon.

Vierailija
18/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi korkeakoulututkinto. Pidän kansanterveydellisesti ja globaalisti suurena uhkana, ja olen jossain määrin huolissani kerrannaisvaikutuksista globaaliin terveyteen ja talouteen. Mutta en sanoisi että pelkään, olen enemmän lakonisen toteavaa ihmistyyppiä. 

Vierailija
19/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista peruskoulu. Lukio päälle, sen olisi voinut laittaa erilliseksi vaihtoehdoksi.

Tarkoittaako "elämän kova koulu" tässä sitä, että ei ole käynyt edes peruskoulua? Käsittääkseni peruskoulun päättäneistäkin saatetaan puhua elämänkoululaisina.

Vierailija
20/54 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulu. En oikeastaan ole ehtinyt miettiä ja pelätä ainakaan vielä. Johtuu ehkä siitäkin että elän ja työskentelen täällä periferiassa keskellä ei mitään. Mutta käsienpesu on riittänyt toistaiseksi, se tapahtuu mkä tapahtuu enkä siis mieti asiaa kovin paljoa. Jos ihmisiä alkaa kuolla kuin kärpäsiä (kerrotaankohan siitä edes meille) sitten on tietysti eri asia.