miksi suomessa ei myydä 140cm sänkyjä
120 ja 160 löytyy kaikkialta, mutta välimallia ei ole saatavilla. Jos vaikka jostain sellainen löytyisikin, niin laadukkauta muotoon ommeltuja aluslakanoita ei löydy mistään, ei esimerkiksi familonilta.
Luulisi että tarvetta olisi tämän kokoiselle parisängylle, sillä 120 voi olla monelle parille liian pieni ja 160 on moneen asuntoon jo aivan liian iso.
Kommentit (19)
Mitä hourit? Myydään, suunnilleen jokaisessa huonekaluliikkeessä. Meilläkin oli, vaihdettiin isompaan.
Minä haluaisin löytää 120cm senttisen sängyn rungon ja patjat siihen, mutta on täysi mahdottomuus löytää 120cm sänkyä päädyllä. Nykyajan makuuhuoneet on pieniä, olen vannoutunut sinkku, mutta kyllä yhdenyön panon pitäisi hetkeksi saada mahtua sänkyyni, siksi 120cm olisi sopiva. Ei löydy.
Jos et muka löydä kotimaasta 140cm sänkyä, niin ota auto perseen alle ja lähde ostoksille Ruotsiin, Viroon tai vaikka Iso-Britanniaan. Siitä vaan Ruotsin kautta Tanskan salmen yli ja Tanskasta autolautalla Englantiin.
UK ei ole vielä eronnut EU:sta, joten voit ostaa Lontoon IKEA-tavaratalosta niin paljon mööpeleitä kuin jaksat. On muuten erilainen tuotevalikoima kuin Suomessa.
Nukuin viime yön 140 cm leveässä runkopatjasängyssä. Ostettu Iskusta.
Vierailija kirjoitti:
IKEA ja laatu ei kuulu samaan lauseeseen.
Sitten vaan teettämään mieleinen ellei ikea kelpaa, Suomessa on tekijöitä vaikka kuinka. Patjoja kyllä löytyy. Laadukkaat, yksilölliset tilataan sinne liikkeeseen kuitenkin, oli koko mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin löytää 120cm senttisen sängyn rungon ja patjat siihen, mutta on täysi mahdottomuus löytää 120cm sänkyä päädyllä. Nykyajan makuuhuoneet on pieniä, olen vannoutunut sinkku, mutta kyllä yhdenyön panon pitäisi hetkeksi saada mahtua sänkyyni, siksi 120cm olisi sopiva. Ei löydy.
Mitä? Mistä sä et ole löytänyt?
Vierailija kirjoitti:
https://www.isku.com/fi/fi/tuotteet/runkosangyt
Ei yhtään 140cm
Sotka ainakin mainostaa 140 cm leveitä sänkyjä. Menen tänään ostamaan pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.isku.com/fi/fi/tuotteet/runkosangyt
Ei yhtään 140cm
Runkosänky Välke. Tosin tuo ei ole samanlainen kuin minulla.
Syysmarja kirjoitti:
Sotka ainakin mainostaa 140 cm leveitä sänkyjä. Menen tänään ostamaan pojalle.
Ei yhtään 140cm runkoa
https://www.sotka.fi/tuotteet/1542/makuuhuone/sangyt/sangyn-rungot
Mulla on 140 cm, äitini perintöä eli kymmenisen vuotta vanha ainakin. Olisikohan Sotkasta alun alkaen. Pääty on Ikeasta joku viitisen vuotta vanha. Lakanoita ostan Ikeasta.
Googleen hakusanaksi sänky 140x200 cm ja löytyy jos jonkinlaista. Ole hyvä.
Veken verkkokaupassa vain 120 ja 160cm sänkyjä/patjoja, vaikka valmistajilta löytyisi 140cm malleja.
Ilmeisesti huonekaluyrittäjät haluavat mielummin kokea koronakonkurssin kuin myydä kuluttajille niiden haluamia tuotteita. 140cm sänky ei luulisi olevan paha nakki, mutta jos tarjonta on tätä luokkaa niin huhhhuh!
Mä rakensin sellaisen itse, yhdellä päädyllä.
Helppo homma, kysehän on vain puulaatikosta.
Tärkeämpi onkin se patja.
Ikeassa vaikka kuinka 140 cm malleja.