Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta on vissiin karonkka edessä t. Ammattivalittaja

Vierailija
07.03.2020 |

Kannattaako sinne mennä ja mistä vaatteet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mikään ei kannata sinun tapauksessasi.

Vierailija
2/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mikään ei kannata sinun tapauksessasi.

Mä varmaan kuitenkin puolipakolla sinne joudun menemään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää tuollaiset uudet tilanteet. Ap

Vierailija
4/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet pukeutuvat yleensä frakkiin ja valkoisiin liiveihin (väitöstilaisuudessa mustat liivit). Naisilla on iltapuku, väittelijällä musta. Perinteinen akateeminen juhlaväri on musta, mutta nykyään myös värikkäät puvut ovat yleistyneet. Frakin vaihtoehto on tumma puku, jolloin daamilla on lyhyt juhlava puku. Jos väittelijä toivoo muunlaista pukeutumista, on siitä hyvä kertoa kutsussa."

Vierailija
5/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet pukeutuvat yleensä frakkiin ja valkoisiin liiveihin (väitöstilaisuudessa mustat liivit). Naisilla on iltapuku, väittelijällä musta. Perinteinen akateeminen juhlaväri on musta, mutta nykyään myös värikkäät puvut ovat yleistyneet. Frakin vaihtoehto on tumma puku, jolloin daamilla on lyhyt juhlava puku. Jos väittelijä toivoo muunlaista pukeutumista, on siitä hyvä kertoa kutsussa."

Olen tuon lukenut. Näin kokoa 52 olevana on vaikea löytää iltapukua ja en edes tiedä, mistä keskustella. Olen kaikista vähiten kouluja käynyt koko porukassa. Ap

Vierailija
6/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon lukenut. Näin kokoa 52 olevana on vaikea löytää iltapukua ja en edes tiedä, mistä keskustella. Olen kaikista vähiten kouluja käynyt koko porukassa. Ap

No mitäpä sitten voi tehdä? Joko teettää itselleen iltapuvun ja mennä pää pystyssä tilaisuuteen, johon on kutsuttu, tai sitten jäädä pois. Kyllä pukuvuokraamoissa varmaan on isoja kokojakin naisten iltapukuja. Onko miehesi aikeissa pukeutua frakkiin vai tummaan pukuun?

Vierailija
7/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit keskustella vaikka Aruban matkastanne.

Vierailija
8/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä sitten voi tehdä? Joko teettää itselleen iltapuvun ja mennä pää pystyssä tilaisuuteen, johon on kutsuttu, tai sitten jäädä pois. Kyllä pukuvuokraamoissa varmaan on isoja kokojakin naisten iltapukuja. Onko miehesi aikeissa pukeutua frakkiin vai tummaan pukuun?

Ei se ole sitä vielä päättänyt. Vaatteet varmaan saa hommattua, mutta muuten se on hankalaa kun häpeää itseään. Ap

Vierailija
9/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään ihme, jos jännittääkin. Minä en ole ollut koskaan karonkassa, kerran olen väitöstä ollut kuuntelemassa. Jos saisin kutsun karonkkaan, niin varmaankin jännittäisi minuakin. Ei minullakaan ole akateemista koulutusta, mutta kyllä minä puhua osaan ja tarvittaessa vaeta niin, etten möläyttele mitään typerää. Yleensä karonkkaan saavat kutsun ne, jotka ovat väittelijälle tärkeitä ihmisiä, kyllä he tietävät ketä kutsuvat ja millaisia ihmisiä he ovat. Eikä ole pakko mennä, jollei halua, kiittää kutsusta ja sanoo, että valitettavasti en pääse. 

Vierailija
10/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa tämä kouluja käymättömyys ja sitten se, että joutuu näyttelemään. Ap

Vierailija
11/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei semmoinen näyttely mitään auta. Mitä ihmettä sinä näyttelisit? 

Vierailija
12/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, enhän mä voi puhua oikeasta elämästäni mitään. Pitää osata olla hiljaa ja keksiä jotain. Ap

Vierailija
13/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, enhän mä voi puhua oikeasta elämästäni mitään. Pitää osata olla hiljaa ja keksiä jotain. Ap

Onhan sulla täältä jo vaikka kuinka kokemusta siitä miten keksiä tarinoita omasta elämästä. Samalla kaavalla vaan, luet vaikka wikipediasta Curacaosta ja kerrot sitten kuinka kävitte siellä lomamatkalla.

Vierailija
14/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä pitää mielessä, että jos väittelijä kiittää sinua puheessaan, on sinun pidettävä vastauspuhe. 

Vierailija
15/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla täältä jo vaikka kuinka kokemusta siitä miten keksiä tarinoita omasta elämästä. Samalla kaavalla vaan, luet vaikka wikipediasta Curacaosta ja kerrot sitten kuinka kävitte siellä lomamatkalla.

Teille tämä on vitsi, mulle ei. En mä olisi halunnut elää ihmisenä joka ei onnistu opiskeluissaan ja joka joutuu häpeämään itseään jatkuvasti. Ap

Vierailija
16/16 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte ap itseäsi hävetä! Ei varmasti ole kaikilla muillakaan siellä akateemista koulutusta.

Itselläni on, mutten ikinä ole ollut karonkassa ja jännittäisi kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi