Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko lääkäriä ylöspäin?

Vierailija
06.03.2020 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on pitkä ja tulee liian lähelle, niin joo.

Vierailija
2/33 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ansaitse kunnioitusta niin en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvainnollisesti? En. Se on työ muiden ohessa. Kunnioitan kyllä kaikkia ahkeria osaajia.

Vierailija
4/33 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seukkailin aikoinaan itseäni lyhyemmän lääkärin kanssa, ja katsoin häntä alaspäin.

Hän oli itsekin sitä mieltä, että minä nörttinä olen älykkö, mutta hänen opiskelunsa lääkäriksi on vaatinut lähinnä peffalihaksia ja ulkomuistia. Kun tuttavaperheen kuuden ällän ylioppilas haki lääkikseen, hän kysyi, miksi ihmeessä. Kun vastattiin, että sehän on niin lahjakas, niin hän toisti "no niin on, eli miksi ihmeessä lääkikseen?"

Vierailija
5/33 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ammatti muiden joukossa.

Toki arvostan paljon heidän tekemäänsä työtä.

Vierailija
6/33 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lähes kaikki muita paitsi lapsia ylöspäin, koska olen 152cm pitkä. 

Vierailija
7/33 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä - olen lääkäri! Ja minä sanon mitä tehdään!

Vierailija
8/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minä pojittelen kaikkia alle 45v tai kutsun nuoreksi mieheksi ja naispuolisia tytöttelen. Sitä vanhemmat on vanhempia herroja ja rouvia jos ikää on yli 65v. Olen tehnyt niin kolmekymppisestä alkaen. Itse olen suositellut lapsille että opiskelee lääkäriksi ennen kuin hankkii oikean ammatin. Siitä on iloa sitten elämässä kun on reseptinkirjoitusoikeus.

Vierailija
9/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan nuoria rehvakkaita märkäkorvia, joista oikein huokuu kauas että rahan perässä tässä kalliina ja kokemattomana ostolääkärinä mummoja hoidellaan.

Vierailija
10/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minä pojittelen kaikkia alle 45v tai kutsun nuoreksi mieheksi ja naispuolisia tytöttelen. Sitä vanhemmat on vanhempia herroja ja rouvia jos ikää on yli 65v. Olen tehnyt niin kolmekymppisestä alkaen. Itse olen suositellut lapsille että opiskelee lääkäriksi ennen kuin hankkii oikean ammatin. Siitä on iloa sitten elämässä kun on reseptinkirjoitusoikeus.

Taidan tuntea sinut. Kun täytin 45v, työkaverini sanoi että nyt sinulla on vasta korvantaustat kuivuneet.

Vierailija
11/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tapaamani lääkärit ovat olleet minua lyhyempiä. Olen 175cm pitkä ja viimeisin lääkäri oli ainakin 15cm lyhyempi. Gyne on tosi pieni ja siro ja lastenlääkärikin, vaikka on pitkä ja hoikka, on kuitenkin jotain 172(?)

Vierailija
12/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ylimielisiä ihmisiä katson alaspäin ja ne on just niitä. Yhtään lääkäriä en ole vielä tavannut joka tekisi työtään auttamisen halusta

Vierailija
13/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ansaitse kunnioitusta niin en.

Tämä ☝️Kunnioitus tulee ansaita, oli sitten tuomari tai juomari. Ihan vaan aseman/statuksen/omaisuuden tms. vuoksi en kunnioita ketään.

Vierailija
14/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Olen kuitenkin 187 cm pitkä.

M44

Vierailija
15/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ylimielisiä ihmisiä katson alaspäin ja ne on just niitä. Yhtään lääkäriä en ole vielä tavannut joka tekisi työtään auttamisen halusta

Mieluummin asianosaava kuin auttamisen haluinen.

Vierailija
16/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Miksi ihmeessä?

Olen muuten huomannut että lääkäreissä on tosi paljon pienikokoisia miehiä. Onko heillä jokin kompleksi?

Vierailija
17/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriä kyllä kun makaan siinä tuolissa.

Vierailija
18/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen usein nykyään yllättynyt siitä miten vähän esimerkiksi terveyskeskuslääkärit tietää.

Vierailija
19/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on 196-senttinen, joten useimmat varmaan katsovat ylöspäin. Vaimonsa taas ylettyy häntä kainaloon, joten hänen pitäisi seistä jakkaralla, jotta jne.

Mitä ap-ikuinen peruskoululainen tällä haki?

Katsoa ylöspäin on huonoa suomea. Ihailla olisi parempi.

Vierailija
20/33 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun työterveyslääkäri on lyhyt ja hintelä pieni mies. Tunnen itseni amatsooniksi siihen verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi