Posse... tekee kyllä niin pahaa kattoa noita suomalaisia tekopirteitä juontajia... huomaako kukaan muu?
Ei noista ole luonnolliseen "upbeat" juontamiseen, Viivi ja kuka tuo toinen onkaan. Ihan kuin jotain ylinäyteltyä teatteria.
Ei suomalaisista ole tuollaiseen juontamistyyliin, myötähävettävää touhua kun yrittävät ilmeisesti matkia jotain jenkkityylisiä ohjelmia.
Kommentit (6)
Itselle tuli heti ensivilkaisulla sellanen olo kuin joku joka on oikeasti ujo, peittelisi sitä tuolla överillä tyylillä. Rasittavaa.
Se autoskaba on aivan huikea! Juontajat tosi hyviä ja niitähän ei näe muualla useinkaan. Oikeasti iloisia ihmisiä ja mahtavia stuntteja. Paras ohjelma ikinä!!!!!!!!!
Olen alkanut katsoa Possea vasta vähän aikaa sitten, kun ihan vahingossa satuin kanavalle sen tullessa. Hauska ohjelma, tykkään. Ajoitaitokilpailu kiva, samoin se heittokilpailu, mikä se nyt nimeltään onkaan. Juontajatkin ihan ok. Ja olen 60+ iältäni, nainen, katselen yleensä ylen ajankohtaisohjelmia tms vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut katsoa Possea vasta vähän aikaa sitten, kun ihan vahingossa satuin kanavalle sen tullessa. Hauska ohjelma, tykkään. Ajoitaitokilpailu kiva, samoin se heittokilpailu, mikä se nyt nimeltään onkaan. Juontajatkin ihan ok. Ja olen 60+ iältäni, nainen, katselen yleensä ylen ajankohtaisohjelmia tms vakavampaa.
Sehän voi hyvin olla että kyseinen ohjelma on tarkoitettu alle 10 ja yli 60 vuotiaille.
Kestin 5 minuuttia niitä kälättäjiä
En tajua miksi porukat edes yrittää katsoa tuollaisia ohjelmia?