Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posse... tekee kyllä niin pahaa kattoa noita suomalaisia tekopirteitä juontajia... huomaako kukaan muu?

Vierailija
06.03.2020 |

Ei noista ole luonnolliseen "upbeat" juontamiseen, Viivi ja kuka tuo toinen onkaan. Ihan kuin jotain ylinäyteltyä teatteria.

Ei suomalaisista ole tuollaiseen juontamistyyliin, myötähävettävää touhua kun yrittävät ilmeisesti matkia jotain jenkkityylisiä ohjelmia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi porukat edes yrittää katsoa tuollaisia ohjelmia?

Vierailija
2/6 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli heti ensivilkaisulla sellanen olo kuin joku joka on oikeasti ujo, peittelisi sitä tuolla överillä tyylillä. Rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se autoskaba on aivan huikea! Juontajat tosi hyviä ja niitähän ei näe muualla useinkaan. Oikeasti iloisia ihmisiä ja mahtavia stuntteja. Paras ohjelma ikinä!!!!!!!!!

Vierailija
4/6 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut katsoa Possea vasta vähän aikaa sitten, kun ihan vahingossa satuin kanavalle sen tullessa. Hauska ohjelma, tykkään. Ajoitaitokilpailu kiva, samoin se heittokilpailu, mikä se nyt nimeltään onkaan. Juontajatkin ihan ok. Ja olen 60+ iältäni, nainen, katselen yleensä ylen ajankohtaisohjelmia tms vakavampaa.

Vierailija
5/6 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut katsoa Possea vasta vähän aikaa sitten, kun ihan vahingossa satuin kanavalle sen tullessa. Hauska ohjelma, tykkään. Ajoitaitokilpailu kiva, samoin se heittokilpailu, mikä se nyt nimeltään onkaan. Juontajatkin ihan ok. Ja olen 60+ iältäni, nainen, katselen yleensä ylen ajankohtaisohjelmia tms vakavampaa.

Sehän voi hyvin olla että kyseinen ohjelma on tarkoitettu alle 10 ja yli 60 vuotiaille.

Vierailija
6/6 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestin 5 minuuttia niitä kälättäjiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme