Kuinka monta sinulla on ollut ja mitä vastaat jos ehdokas kysyy?
160 ja vastaan että joku 30...
Mies Keski-iässä.
Rehellisyys ei kannata koskaan.
Kommentit (103)
1587 vastaan olipa asiaton kysymys
mies 87v
Kuinka monta mitä? Ja mikä ehdokas? Vaaleistako puhut?
Oikeasti 1. Olen kysyttäessä vastannut jotain 3:sta 5:een.
M45, sinkku
En ole laskenut. Ehkä 15-20. "En ole koskaan laskenut."
Kukaan sosiaalisesti normaali ei kysy tuota. Ja näköjään olen valinnut seurani hyvin, koska kukaan ei ole koskaan kysynyt. Jos "ehdokas" kysyisi, alkaisivat hälytyskellot soida.
MInulla on ollut vain yksi seksikumppani ja jos joku "ehdokas" kysyy niin vastaan että valitettavasti en voi osallistua, koska olen sitoutunut pitäytymään yhdessä kumppanissa.
Määrä ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan. Onneksi "ehdokkaat" ovat olleet riittävän fiksuja jättäneet tuollaisen kysymättä.
En tiedä miksi joku kysyisi, mutta luku on 0,5 ja vastaisin varmaan 0 tai 1 tilanteesta riippuen. Kumpikin vastaus olisi omalla tavallaann oikein. N37
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi joku kysyisi, mutta luku on 0,5 ja vastaisin varmaan 0 tai 1 tilanteesta riippuen. Kumpikin vastaus olisi omalla tavallaann oikein. N37
0,5? Miten tuo on mahdollista? Torson kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Määrä ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan. Onneksi "ehdokkaat" ovat olleet riittävän fiksuja jättäneet tuollaisen kysymättä.
Oh the irony.
Kuusi seksikumppania on ollut ja kuudesta kerron. Suoraa kysymystä aiheesta tuskin koskaan tulee, mutta yleensä näitä asioita käydään jollain tasolla läpi jossain vaiheessa uuden ihmisen kanssa ja ihan reippaasti voin jokaisesta edellisestä kertoa. Miksen voisi?
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0,5? Miten tuo on mahdollista? Torson kanssa?
Hah, ei sentään. Yhden kanssa siis puuhaillut mutta en harrastanut seksiä. Riippuu henkilön omista määritelmistä laskeeko tuota vai ei.
10, vastaan että 643 jos joku kysyy. En halua mitään kaksoisstandardimiestä, jonka mielestä naiset menee likaiseksi seksistä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Kukaan sosiaalisesti normaali ei kysy tuota. Ja näköjään olen valinnut seurani hyvin, koska kukaan ei ole koskaan kysynyt. Jos "ehdokas" kysyisi, alkaisivat hälytyskellot soida.
Amerikkalaista hapatusta tämä kysely. What's your,number kysyvät he jo eka deiteillä
Jos nyt joku sattuisi kysymään niin vastaisin että lopetin laskemisen kun tuli 25 täyteen.
Eipä ole kummankaan puolison kanssa tullut puheeksi. Kannattaa valita seuransa hyvin.