KEVÄTTOIVEIDEN kesäinen vk 26
Kommentit (31)
Etpä taida olla enää surullinensiili :) !! Kuinka ihanaa!! Otitpa sinä tosissaan kun oikein verestä rupesit testailemaan, mutta millaisella tuloksella! Ei kai se nyt valehdella voi. Nuin alussa virtsa voi tosiaan olla liian laimeaa viivan näkymiseen, joten ihan hyvä idea tuo veri, jos kerta samoja testejä tosiaan labrassa käyttävät verestä ja pissasta testaamiseen! Eipä tartte sun enää stressata että jos ei tärppää, ovista ei kuulu eikä näy jne. Nyt vain rauhotut ja sulattelet uutista :D Onneksi olkoon!! Ja voi sanoa, että ahkera yritys palkittiin!
Mutta annaliinu..... Kyllä se siitä. Hyvä, että tänne purkaminen auttoi. Joo en minä vain tiedä kuinka se voi olla, että lapsen saaminen ei ole niin helppoa kuin voisi kuvitella. Siihen varmasti vaikuttaa niin monta tekijää enkä mä usko, että se johtuu vaan sun hermoilusta ja henkisestä stressistä. Ei kai sulla stressiä ollut silloin yrityksen alussakaan, vuosi sitten? Kieltämättä mä itsekin pelkäsin sitä, että mun helposti stressaantuva luonne estää lapsen saannin. Siksi aloitin " yrityksen" ajoissa, kun asennoiduin, että puoli vuotta menee. Ehkä se auttoi, kun ei edes kuvitellut tulevansa heti raskaaksi. Mutta ymmärrän kyllä, että tuossa vaiheessa kun muutama kierto on jo takana niin rupee jo odottamaan joka kierrosta, että miksei vieläkään. Mutta niinkun sanoit, uutta kiertoa kohti ja mies kympillä mukaan! Ihme tuhrua kyllä tullut teiltä monilta, kun on ruvennut yrittämään. Mistähän moinen.. Mutta eikö uusi kierto ala jo vähäisestäkin tuhrusta?
kandivaihe: Mulla nipistelee ja vihloo ja velloo vatsaa lähes jatkuvasti. Odotan, että se alkaa pian kasvamaan enemmänkin, kun on tuollaisia kipuja. Eipä sitten juuri muita oireita. Onpas tosi jännä tuo sun elohiiresi!! Mistä sitä tietää, vaikka tuossa asennossa jotain tuntisi jo noilla viikoilla! Kai se yksilöllistä on, kuinka hyvä tuntoaisti on ja missä asennossa kohtu ja lapsi. En tiedä. Joo en tiedä myöskään noista testien tarkkuuksista, milloin näyttävät. Mutta luottaisin kyllä ultran viikkoihin enemmän kuin kk laskettuihin. Musta tuntuu etten liikkeitä tunne kun vasta silloin 17 viikolla, kun ei tuo mahakaan tuosta ole kasvanut... Aika matelee.
Jos matelee teillä ovista odottavillakin. TiggerX onneksi pääsee viikonloppuna tositoimiin, niin sitä vain töissä aika juoksee, mutta älä rasita itseäsi liikaa.
söpösimmu: Mukava kuulla sinustakin!
Minks rv 13+0
Aivan ihanaa, surullinensiili! :) Olen hirmu onnellinen puolestasi! :)
Mä olen niin pessimisti kun olla ja osaa ja nyt ei kyllä oo mitään luottoa että tää jatkuisi onnellisesti loppuun saakka. Nytkin on koko ajan ihme kipuja joten ei vielä tuuleteta. Se oli kuitenkin tosi hailu viiva ja verestä joten saa nähdä jääkö kemialliseks raskaudeks. Ihan epätodellinen olo. Musta tuntuu niin väärältä että mulla olis tärpänny kun olisin niin toivonut että annaliinulle olis se onni suotu.
Mä en tajunnutkaan viimeksi että oli söpösimmukin päässyt koneelle. Varmasti hieno matka ja nauti nyt siellä olosta äläkä turhaan stressaa. Ja annaliinu mä oon ihan varma et jos tuhlaat vaunurahat niin tärppää samantien. Ne vauvat on niin fiksuja ettei ne liian hyvään saumaan halua tulla vähän pitää vanhemmille antaa haasteita :)
Vautsi kandivaihe jos tuo elohiiri tunne on vauvelin liikkeitä. Eikös se istukan paikkakin vaikuta siihen kuinka niitä liikkeitä tuntee? Katsele ja kuulostele jos vaikka pikkuinen siellä riekastaa :)
Kyllä se varmasti plussa on. Heh - eikös meillä ollut aika sama kiertokin ja nyt sitten plussattiin samana päivänä. Hassua ;)
Kiitos teille onnitteluista!! Eilen tosiaan testasin silla apteekin testillä. Tänään tein uuden testin ja siinä on kyllä nyt kaksi ihan selvää viivaa. Ihana fiilis. Harmi kun mies ei ole tällä viikolla kotona. Tein nyt sellaisen pipettitestin ja se ilmeisesti herkempi. Kyllä me jo eilen miehen kanssa vähän iloittiin tästä. Mies oli tosi onnellinen, oltiin jo ehditty miettiä kaikki adoptiot sun muut tässä neljän kuukauden yrityksen aikana.. Oltiin aika malttamattomia kun meidän kaveripiirissä suurin osa plussanut saman tien.
Annaliinu: tiedän miten kurjalta sinusta tuntuu. Mutta parin päivän päästä jo varmasti parempi olo. Ja hyvä että miehes on täysillä mukana: jtp-taktiikka tuotti ainakin meillä tulosta. Pidetään peukut pystyssä et tuo greippimehu auttaa!!
Leppoisaa iltaa teille! Olette ihania kun olette niin täysillä mukana! Varsinkin tässä vaiheessa kun ei halua kellekkään kertoa on kiva tulla tänne juttelemaan.
Vauvapölyä lähettää Maria
Voi onnea maria123! Ihanaa kuulla plussauutisia! Oikeen kylmät väreet meni kun luin, oispa ihanaa itsekin kokea pian tuo plussaus! :)
surullinensiili: Toivotaan parasta, oon kyllä ihan jo fiiliksissä sun puolesta vaikka ymmärrän kyllä että vielä haluaa varmuutta siihen plussaan! Aika hyvin jos samana päivänä maria123:n kanssa plussasitte!:)
ON: kp11 ja ollaan miekkosen kanssa eri paikkakunnilla taas...masentavaa. Ajattelin mennä huomenna sen luona käymään,ihan pupuilumielessä,heh! Tunnin ajomatka sinne. Sitten ne simpat säilyy siellä torstaina ja sitten perjantaina näemmekin taas uudelleen ja sitten ahkeroidaan vloppu! Mutta sitä ptikin teiltä kysyä,kun mulla on ollut nyt se kierronpituus 29 päivää, niin voiko olla että ovuloin vasta kp 17-18?? että kantsiiko mennä vielä ma:na vierailemaan miehen luona? :) Mietin tuossa jo että pitäiskö alkaa ovista tikuttamaan, mutta taidan odottaa vielä muutaman yrityskierron lisää,ennenkuin alan panikoimaan...vai mitä! ;) Olen juonut greippimehua (se on myös auttanut hiivatulehd. ehkäisemiseen,kantsii kokeilla jos sitä vaivaa on!) ja syönyt vitamiineja (foolihappo)! Pitäis siis kroppa noin muuten olla ottavaisessa kunnossa,heh!
tikru
Surullinensiili: Höpsistä, vauvaa ei ollut vielä tarkoitettu mulle vaan sulle! :) Uskon, että kaikella on tarkoitus. Ja kuten sanoit, ei vauvat hyvään saumaan tule. Nyt kun meille ei synny kevättalvivauvaa, työkuviot sotkeutuu hieman, eikä sillä vauvalla enää niin kiire olekaan, kun ne työjutut on sotkussa joka tapauksessa. Olen siis kahden työn loukussa ja olin taktikoinut, että voisin lopettaa toisesta paikasta ja jäädä kotiin ilman, että tarvitsee välillä palata toiseen työhön. Mutta niin ei nyt käynyt. Ehkä ne siellä vauvamaailmassa aistii tällaiset liian hienot suunnitelmat ;)
Mieli on jo paljon parempi, kiitos teille kaikille kannustuksesta!
TiggerX: Kiva, että joku muukin kuuluu greippimehu - ja vitamiinilahkoon :) Hampaat ei kyllä tykkää greipistä.
Vielä kerran iso onnitteluhalaus maria123:lle ja surullisellesiilille! (jonka aitoon plussaukseen luotan) Lähden tästä teidän molempien sekä Minksin ja kandivaiheen vauvaonnen kunniaksi ostamaan vauvakangasta, josta ompelen uuden päällisen mökiltä tuomaani lasten tuoliin. Olispa siellä jotain kauniita ja hellyttäviä kankaita. Näin pienellä paikkakunnalla ei valinnanvaraa juuri ole.
A
on valtavan hyvää! Ihana lukea että muutkin antautuvat greippimehun ja vitskujen menoon!
Itse täällä murehdin kun mies puhuu puhumistaan vauva yrityksestä ja näyttää haluavan lasta mutta kun oikeat päivät on meneillään, jänistää hän. En saa irti mistä kiikastaa.. Vauvan hankinta yrityksistä hän on kertonut jo muutamalle ystävällensäkin (hän pitää yleensä tällaiset tiedot ominaan).
No, ehkä tämä helpottaa kun mennään taas eteenpäin...
Tuosta kateudesta, pahaa tekee kun näkee noita onnellisia pikkuvatsoja, eli kun vatsat vasta hieman pömpöttää ja tulevat äidit niin hellästi pitelevät vatsaansa......voi olisipa se omalla kohdalla pian.
Toivottavasti tämä sade pian loppuisi........mielikin kohentuisi....
Sofia-75 kp18/28
Ihan pikainen viesti vaikka kello onkin jo noin paljon....
Niin paljon paljon onnea maria123!!! Mä olin niin sekasin eilen etten tajunnu edes sua onnitella. Nyt siis suuren suuren onnittelut ja hauskaa tosiaan että sattui samana päivänä plussa tulemaan mulla on ehkä muutama päivä myöhemmässä kun seerumistakin oli vielä eilen aika himmeä viiva, täytyy viikonloppuna katsoa pissasta jos olis vahvempi (jos edes on mitään enää...)
Annaliinu: Meillä kans toi vähintään joka toinen päivä taktiikka toi toivotun tuloksen (tai en vielä uskalla luottaa tilanteeseen). Kyllä maistui välillä puulta ja just mietin et toista sellasta pupuilu kuukautta en kyllä halua saati sitten pidemmän aikaa. Tikrun mainitsemat ovistestit ei kuulosta ollenkaan huonolta hommalta jos halua ei riitä puuhastella joka päivä tai edes joka toinen tai on sitä etäisyyttä. Kyllähän sitä raskaudenkin ilman testejä näkee niin kuin oviksen. Ovistikkujen halveeraajille vois mielestäni todeta näin.
Voi vitsi että mä toivon niin että te kaikki plussaisitte pian. Eihän tässä voi omasta tilanteesta nauttia kun kaikki ei oo samassa veneessä, sitä tietää tasan tarkkaan miten kurjalta se tuntuu kun täti tulee aina vaan. Mä varmaan piilottelen massuakin sitten joskus kaupungilla, kun tietää miten pahalta sitä on katsoa sellaisen silmin joka sen haluaa mutta ei syystä tai toisesta ole tärpänny.
huomenna paremmalla ajalla, ehkä ;)
Ihana kuulla että uusia plussia on tullut; PALJON ONNEA SURULLINENSIILI JA _MARIA123_!!!!!!!!
Itse en ole pahemmin jaksanut tässä koneella istuskella, joskus olen vain pikaisesti käynyt viestit lukemassa, mutta kirjoitteluun en ole jaksanut paneutua...
Parin viikon päästä olis seuraava neuvola, jossa sitten yritetään kuunnella sydänääniä...
maria80 rv 10+5
Oi kun helpottavaa kuulla että sullä maria80 on kaikki hyvin!! Pienikin viesti riittää!
Käytiin katsomassa Davinci Koodi. Oli ihan hieno kun siinä näkyi niitä paikkoja ja onhan se tarinakin ihan mielenkiintoinen. Mä en oo jaksanu lukea sitä kirjaa :) Olis varmaan saanu enemmän irti jos olis sen lukenu ensin. Oottekö käyny kattoon sitä tai lukenu kirjan? Mitä olette mieltä?
Kuinkahan se hcg taso on verrattavissa seerumin ja virtsan välillä kun en löydä mistään mitään tietoa siitä. Joka paikassa on vaan huippu pitoisuus, koska näkyy testeillä eikä missään et seerumista näkyy tällön ja pissasta tällön. No kai se on suoritettava testauksia :) Testaan kyllä vasta viikonloppuna jos ei tätiä kuulu. Saahan olla raskaana ainakin siihen saakka sitten :) Miten te kestitte sen pelon ja odotuksen et yhtäkkiä vuoto alkaakin? Mulla menee 95% ajatuskapasiteetista siihen että tunnustelee ja pelkää et jotain alkaa valumaan.
Onko teillä tullu ilmavaivoja? Mulla maha on ihan pallo sen takia ja sattuu oikein mahaan enkä mä oo mitään erikoista syönytkään. Ikävää.
Heipat,
surullinensiili: en kyllä osaa sanoa noihin homoniasioihin mitään. Laita heti viestiä kun olet testin tehnyt. Kyselit ilmavaivoista.. Mulla ei ole kyllä mitään vatsavaivoja. Mitä nyt alavatsassa nippailee välillä. Mä en ole nähnyt sitä leffaa, enkä edes lukenut kirjaa. Pitäis varmaankin käydä katsomassa.
Maria80: kiva kuulla sun kuulumisia!
Tiggerx: eikös teillä ala olemaan erityisen tärkeät päivät käsillä?
ON: Kiitos kaikille onnitteluista vielä. En kyllä osaa itse tähän oikein asennoitua vielä. On kuitenkin vielä niin paljon epävarmoja juttuja. Olis kyllä tosi helpottavaa tietää että onko tuolla mahassa edes mitään. Toisaalta en periaatteesta haluis mennä sinne yksityiselle ultraan vaan luottaa tähän neuvolasysteemiin.
Tänään mulla oli aamulla ihan kuvottava olo ja tosi suuri väsymys. Päätin olla huono työntekijä ja jäädä kotiin täksi päiväksi lepäämään. JOtenkin vaan iski kauhian huono omatunto vaikka mä olen kyllä koko vuoden painanut tosi pitkää päivää ja nyt töissä vielä tosi hiljaista. Ongelma on vaan että kun menen kuitenkin jo huomenna takaisin sinne, miten selitän yhden päivän poissaolon, kun en tosiaan aio kertoa mistä kiikastaa.... Olis ehkä vaan pitänyt sinne raahautua.
Nyt lähden päikkäreille,
maria
surullinensiili: onnea vielä minunkin puolesta, voih, miten ihanaa!! Ja ajattele, muistanko vielä oikein että sulla oli oviksen aikaan kova huoli ettet jaksanut sellaiseen tahtiin pupuilla? eli ei siihen tarvitsekaan mitään maratonrallia! :) toiv. itsekin pääsisi teidän kelkkaan mukaan!
maria123: juu, täällä kohta ovispäivät käsillä! Kävin tosiaan eilen piipahtamassa miekkosen luona ja pistettiin taas yritykset aluilleen! Nyt huomenna kun taas nähään ja päästään mökillelomailemaan niin pitää olla ahkerana! :) nyt siis kp 13, ei vielä mitään ovikseen viittavaa...
Hauskaa vloppua kaikille!
-tikru
Surullinensiili, ihanaa! Eihän sitä plussauksen jälkeistä jännitystä meinaa millään kestääkään, kun heti mietityttää kemialliset raskaudet sun muut.. Muakin oikein harmittaa, että testasin niin aikaisin. Olisi ollut ihanaa siirtyä suoraan vaikkapa kp37:sta kuudenteen raskausviikkoon :) Minks taisi testata aika myöhäisillä kiertopäivillä, jos oikein muistan..? Tai ainakin tuntuu, että itse olin ollut plussanneena jo pitkään (päivät kului HITAASTI...) :)
Annuliini, pahoittelut tädin tulosta taas kerran. Ei tuohon tunteeseen kyllä löydy hyviä lohduttavia sanoja, on se niin ikävää. Joko teillä on siis täyden vuoden yritys takana? 90% pareista raskautuu vuoden sisään, eli kaikkien todennäköisyyksien mukaan täti jättää tulematta hyvin pian :) Toivotaan pikaista plussaa ensi kierrosta!
Nyt pitää jatkaa hommia - istun täällä koneella ja yritän taittaa yhden yhdistyksen jäsenlehteä..
Kandi + pieni 14+2
Surullinensiili, kyllä niitä ilmavaivoja oli alussa tosi paljon. Maha ihan pallona koko ajan.
Missäpäin alavatsalla teillä on ollut tuntemuksia? Kohdussa vai munasarjoissa, molemmissa, joka puolella? Mä pelkään nyt kohdunulkopuolista raskautta, yllätys yllätys taas jotain uutta, mut tunne on ihmeellinen oikealla alavatsalla ei niinkään kohdun kohdalla. Kai se on testailtava ja kattottava että viivaa vahvistuu jos sitä nyt on enää ollenkaan...
Tikru: Hieno homma että on yritystä riittänyt! Kyllä me taidettiin vähintään joka toinen päivä pupuilla koko kuukausi mä kun en nyt ollenkaan osaa sanoa et mihin aikaan ovis olis edes voinu olla. Pikku " pakolla" välillä, mutta ei kai sit ihan turhaan :)
Mitäs vitamiineja sitä pitäis hankkia? Ja mitä ne ruuat nyt taas olikaan kun piti välttää? Koska sinne neuvolaan pitää varata aika? Koko ajan lukenu täällä näitä juttuja ja nyt pää ihan tyhjä...
Oikean puolen kivut ovat yleisempiä kuin vasemman puolen, jostain syystä. Ja jos sulla irtosi munasolu oikealta puolelta, niin sitten sen puolen munarakkulaan voi kipristellä pitempäänkin. Mulla on lähes kaikki kivut vasemmalla puolella, ja alkuun pelkäsin ihan hitosti kohdunulkoista. Mutta harvoin ne kivut jakautuvat molemmille puolille, joten kaikilla taitaa olla toispuoleisia kipuja alussa..
Kohdun seutuvillekin voi sattua, kun se alkaa kasvaa. Odotas vaan pari viikkoa ;)
Neuvolan lapun mukaan: välttele haukea, Itämeren lohta ja silakkaa, sisävesien ahventa, kuhaa ja madetta, maksaa, maksamakkaraa, tyhjiöpakattuja graavisuolattuja ja savustettuja kalavalmisteita, pastöroimattomasta maidosta valmistettuja juustoja (homejuustot, tuorejuustot yms.), korvasieniä, raakaa lihaa, alkoholia, pellavansiemeniä, sakariinia ja syklamaattia, merilevävalmisteita ja yrttiteetä. Sen lisäksi kuumenna valmisruuat kunnolla, ja vähennä kahvin juontia ja suolan syöntiä (eli salmiakin ja lakritsin syöntiä myös). Siinähän sitä listaa :)
Niin se matka-aika vaan vierähti, ja juuri Suomeen palattuani rupesin etsimään kirjastosta konetta päästäkseni " teidän luo" . Kentältä yritin saada tälle palstalle yhteyttä, mutta juuri tänne en jonkun ruuhkaisuuden tai jonkun takia päässyt, vaikka monelle muulle palstalle sivut aukesivatkin.
ON: Nyt täytyy sanoa, että toivo elää. Kp 29, eikä oikeeta tätiä ole tullu! Pakko tunnustaa, että mulla on vahva tunne siitä, että olisin raskaana, varsinkin, koska mun luomukierrot ei oo nyt kestäny näin kauaa (28 ja viimeisin 26 päivää). Tokihan mulla voi matkastressi ja se kauhee meno sinne tänne siellä matkalla siirtää kaikkea ja sekottaa muutenkin pakan, mut nyt vaan sittenkin jaksaa toivoa, vaikka reissun päällä vähän yli 20 kp-päivinä tuntu vahvasti siltä, että täti tulee. Nyt on nimittäin se hyvin vähäinenkin tuhru vähentyny lähes olemattomiin, tänään sitä ei oo ollenkaan, mutta turvotuksen tunne alavatsalla jatkuu. Se ei oo kipua, mutta paineen tunnetta kohdun suunnalla. Saattaa siis enteillä vielä tulevaa tätiä, mutta mä haluaisin tulkita se nyt siksi, että mä vaan oon niin yliherkkä tuntemaan kohdun turvotuksen sekä tädin tullessa ja ehkä nyt, jos siellä kohdussa on ruvennut tapahtumaan jotain, sen pienen venymisen...? Päätimme miehen kanssa, että testaan sunnuntaina (en kuulu hätäisiin testaajiin, ettei tuu pettymyksiä, ja muutenkin eka yrityskierto vasta), joten sunnuntaina on pitemmänkin kiertoni mukaan täti selkeämmin myöhässä. Jos on.
maria123: Onnea niiiiiin kovasti!!! Nyt se on Maria varmaa, ja toivoinkin sitä hillittömästi, että viiva vahvistuu. Nauti miehesi kans tästä nyt täysillä :) Oon myös kauheen kiinnostunu oireistasi, joten kerrothan niistä.
surullinensiili: Varovaiset onnittelut... :) Voi kun toivoisin sen plussaviivan tulevan selkeästi vielä montakin kertaa. Tee ihmeessä pian se pissatesti, ja kerro heti tulos!! Ihanaa! Sulla on kans ollu menkkamaista oloa. No niin mullakin oli, mutta täti ei vaan tuu, ja nyt se turvotuksen tunne on koko ajan kuitenkin olemassa. Ehkä joskus mulla on näinä aikoina nippaillut oikeelta puolelta, ehkä joskus vasemmalta, en tiedä, mutta se paineen tunne on lähinnä kohdun kohdalla. Se ei oo kipua missään nimessä, joten ihan hyvin jaksan ja jaksoin kokea ja kulkea matkalla vaikka miten, mut koko ajan tarkkailen, ettei tää tunne oo häipyny mihinkään. Eikä tosiaan aikasemmissa kierroissa ollu yhtään samanlaista! Koko maailma voi vielä romahtaa, onhan ihan normaalia mun saada myöhästyneemmät menkat, ja tipun kyllä sitten korkeelta alas, niin hyvä tunne mulla nyt on tän suhteen. Sitten vaan sänkyyn hetkeksi masentuneena makaamaan, jos niin käy.
annaliinu: Voi annaliinu :( Tädin ryökäle :( Mulla tuli tosi surkee olo sun tekstiä lukiessa, kun sulla kuulosti kaikki niin lupaavalta, vähän samantyyppiseltä kuin mullakin. Voi kun harmittaa sun puolestas. Yritän lähettää sulle voimia, ja koitan neuvoa, että pupuile ahkerasti oletetun oviksen aikaan, se taitaa olla ainoo tie onneen. Me pupuiltiin kovasti silloin, joten toivon, että se auttaa. Mut tiedän, että yritys tuntuu ihan tyhmältä, jos pettymys tulee myöhemmin. Mäkin kerkesin jo typeränä tässä ekassa yrityskierrossa miettiin, että mikä meni vikaan, kun sitä tuhrua tuli. No, saa nähdä vielä. Kadehdin muuten käsityötaitojasi - ompelehan kiva päällinen tuoliin :)
Minks: Ihanaa, että sulla on vellontaa ja nipistelyjä - tietää ainakin, että siellä jotain tapahtuu! Kuinka olet seurannut pikkumötin kehitystä - tiedätkö tarkkaan, mitä sen kasvamisessa ja muuttumisessa tapahtuu juuri tällä hetkellä? Niin, ja kun sanoit siitä, että tuhrusta pitäisi laskea uusi kierto; voi hyvinkin olla, mutta mun järkevyys on nyt lentänyt kuin tuhka tuuleen, ja en halua laskea tuhrustani uutta kiertoa alkaneeksi, koska sitä oli niin varhain. Ja se ei läheskään ollu selkeä täti, vaan sen hyvin hyvin kaukainen sukulainen, se ei tullut kuin pienien matkatavaroiden kanssa, ja väheni pian olemattomiin. En tiedä sitten, oliko ne hää- yms. stressistä johtuvat valemenkat.
Terkut kaikille muille tänne kirjoittaneille!
Kolme raskaustestiä jo kassissa - kaksi samaa ja yks erilainen... sunnuntain testipäivää odotellesssa
Söpösimmu kp29
Mä kun olin jo niin varma et sulla annaliinu tärppää :( Paljon paljon voimahaleja! Älä nyt vallan masennu ja tänne vaan tuntojaan purkamaan yksin mietiskellessä sitä vaan tulee surkea olo.
Minks: kauhea kohtalo kun jäi jälkkäri syömättä :) Täytyykin muistaa toi ja aloittaa sitten sillä kun on sellainen tilanne :) Mitenkäs muuten onko pahaaoloa ollut? Entäs kandivaiheella? Voi vitsi noi teidän ultra kuulumiset on niin ihana kuulla! Miten niin pieni voikin siellä potkiskella ja olla jo ihan ihmisen näköinen.
ON: Tänään oli jännä päivä. Alavatsaa on juilinu hyvin menkkamaisesti koko päivän mutta mitään ei kuulu. Äsken testasin verestä (sain hyvillä tekosyillä työkaverin ottaan musta verta) ja haalee plussa tuli!!! Mä oon ihan sekasin. Jotenkin on niin menkkamainen ja muutenkin epätodellinen olo että en usko todeks. Toisaalta on hirvee pelko siitä että menkat tosiaan kohta alkaa. Olis kyllä aika ironista että silloin kun ei ovista ole huomannut raskautuukin. Enkä oo kyllä ihan sataprosenttisen varma testin luotettavuudesta, se oli mammaksi.fi:n liuskatesti ja siinä luki että virtsatesti... Ei siis seerumilla testattavaksi tarkoitettu, mutta herkkyysraja on kuitenkin sen 25 U/L joten ei se väärää positiivista voi antaa, kun määrä veressä normaalisti on alle sen viisi. Ja kontrolliviiva oli kuitenkin ihan ok ja labrassa ainakin on samat testit virtsalle ja seerumille. En mä ollenkaan yritä tässä todistella että varmaa se plussa nyt on :) Miten se voikin näin sekavia tunteita aiheuttaa. Kp siis vasta 28/26-31 joten täytyy pissasta testailla uudestaan viikonloppuna.
Palailempa vielä asiaan kun tästä järkytyksestä hieman toivun...