Pomo tuli kyselemään kuinka voin, pitäskö huolestua?
Eli olin tänään syömässä ja omissa ajatuksissa kun pomo sitten tuli sanomaan että tulisinko käymään hänen huoneessa syötyäni. En sitten siinä sen kummempia ihmetelly, usein aikasemminki näin käyny työasioiden vuoksi.
Mutta pomo alkoikin sitten kyselemään, kuinka palaudun ja jotenkin hienovaraisesti uteli, pyöriikö työasiat vapaa-ajalla mielessä ja että onko mulla joku, jonka kanssa voin asioista puhua. Tuli täysin yllätyksenä mulle tämmöinen enkä oikein tienny mitä sanoa. Mulla ei ole yhtään sairauspoissaoloakaan ollut, kerran oon lähtenyt 2 tuntia aikaisemmin neurologille kun en muullekaan päivälle kyseistä lääkäriä saanut.
Mikä tässä voi olla taustalla, onko joku teiltä tämmöstä tullu kyselemään tai oletteko joskus itse kysellyt muilta vastaavaa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Multa on välillä tuntemattomat kysyneet! Ilmeisesti aina pitäisi olla jotenkin superiloinen! En ymmärrä..
Osa ihmisistä on luontaisesti äkäisen näköisiä.
Parempi varmaan olla tosissaan välittämättä, eihän tuo mikään vakava keskustelu loppupeleissä ollut. Mietin vaan että kuinka yleistä tämmönen on
Enkä siis tosissaan tajunnu kysyä että miksi tämmösiä udeltiin kun yllätyin ja hämmennyin siitä tilanteesta. Usein vasta jälkikäteen muidenkin tilanteiden yhteydessä tajuan että olisi ollu parempi sanoa näin ja näin mutta eipä niitä oikeita sanoja löydä siinä itse tilanteessa..