Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Poistakaa Jälkiviisaista nyt jo vihdoin Matti Apunen, Maryan Abdulkarim ja Heidi Sabanadesan!1!!

Vierailija
06.03.2020 |

Tilalle joitain muita henkilöitä jo vihdoin. Mua ahdistaa nuo kyseiset henkilöt ja ne on olleet jo pitkään mukana.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman uusi nimi:

Jälki Idiootit :)

Se on yhdyssana. Sinä saat menolipun ohjelmaan Amis Idarit.

Vierailija
22/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Roman Schatz, Ruben Stiller, Joonas Nordman, jopa Mikael Jungner...

Kyllähän noita sanavalmiita mutta ei liian totisia tyyppejä olisi, mutta eivät ilmeisesti halua osallistua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman uusi nimi:

Jälki Idiootit :)

Se on yhdyssana. Sinä saat menolipun ohjelmaan Amis Idarit.

Voikun pitää viilata..kirjoitan itse miten haluan...tuon kyllä tiesin kiitos.

Suomen kielioppi on tosin heikko puoleni, mutta ei  se rahantekoa ole estänyt.

Vierailija
24/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olettekos kuunnelleet Radio Suomen Pyöreää pöytää? Siellä mm. Kaarina Hazard mouhaa suu vaahdossa. Keskiviikkona oli mennä tolaltaan, kun puhuttiin maaahanmuutosta.

Vierailija
25/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olettekos kuunnelleet Radio Suomen Pyöreää pöytää? Siellä mm. Kaarina Hazard mouhaa suu vaahdossa. Keskiviikkona oli mennä tolaltaan, kun puhuttiin maaahanmuutosta.

Olen kuunnellut. Se on paljon parempi ohjelma kuin Jälkiviisaat. Sinänsä olen Kaarina Hazardin kanssa lähes aina eri mieltä, mutta se on niin överi tyyppi, että sitä voi kuunnella ihan hupimielessä.

Vierailija
26/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko samasta henkilöstä... Minun näkemäni ja kuulemani Maryan on sanavalmis, perustelee hyvin mielipiteensä ja puhuu erittäin selkeästi.

Vierailija
27/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko katsoa ja ⁸ahdistua? Vaihda kanavaa, siellä monta kymmentä hömppärealitya menossa samaan aikaan.

Esa Saarinen?! Jotain munalla edenneitä vanhojafilosofeja sinne viimeksi kaivattaisiin. Niin ja Abdulkarimin ei tarvi mennä Suomesta minnekään. Ikuinen valitus siitä kun ei opita kieltä ja integroiduta mutta kun näin tehdään ei sekään kelpaa. Persut taas vauhdissa:).

Sinä voit olla nuori, mutta monet katsojat jo vanhoja.

Vierailija
28/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken Itiksessä….sieltä voitte hakea lisää näitä viisaita.

Vierailija
29/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Uskon kyllä että he ovat teille liian älykkäitä. Te haluaisitte Hakkaraisen, Runkkusen ja Turtiaisen sinne höhöttelemään. Sitä te ymmärtäisitte.

Vierailija
30/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko samasta henkilöstä... Minun näkemäni ja kuulemani Maryan on sanavalmis, perustelee hyvin mielipiteensä ja puhuu erittäin selkeästi.

Samaa mieltä muuten, mutta haluaisin hänen julkisesti tuovan esiin kantansa s-ompputyttöjen ymp.leikkauksiin.

Se vaatisi häneltä todellista rohkeutta.

Vierailija
31/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken Itiksessä….sieltä voitte hakea lisää näitä viisaita.

Pohjanmaalta ei tosiaan löydy, etenkään Alajärven Hoiskosta.

Vierailija
32/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita sanavalmiita mutta ei liian totisia tyyppejä olisi, mutta eivät ilmeisesti halua osallistua?

Jees. Nuo on kaikki oikein hyviä uusia ehdokkaita . Kannatan.

Vierailija
33/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruben mukaan!

Vierailija
34/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä muuten, mutta haluaisin hänen julkisesti tuovan esiin kantansa s-ompputyttöjen ymp.leikkauksiin.

Yhtä lailla rohkeutta vaatisi persuilta myöntää, että he ja muut suomalaismiehet ovat raiskaajia ja naisten pahoinpitelijöitä siinä missä maailman kaikki miehet.

Ei massana, kuten yrittävät tulijoista väittää, vaan yksilöinä ja sukupuolensa edustajina.

Vierailija
35/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se siellä "mouhaa"?

Vierailija
36/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on pakkomielle pillusta. Miksihän?

Vierailija
37/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Jälkiviisaat pitäisi olla rento ohjelma. Ei liian totista torvensoittoa. Silti keskustelu voi ja pitääkin olla fiksua. Osallistujat voivat edustaa erilaisia kantoja, mutta vähän saisi olla huumoria mukana.

Eikä mitään etujärjestöjen edustajia mielellään mukaan.

Vierailija
38/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla rohkeutta vaatisi persuilta myöntää, että he ja muut suomalaismiehet ovat raiskaajia ja naisten pahoinpitelijöitä siinä missä maailman kaikki miehet.

Ei massana, kuten yrittävät tulijoista väittää, vaan yksilöinä ja sukupuolensa edustajina.

Älä vaihda puheenaihetta toiseen. Toimittajat hoi, miksette kysy Abdulkarilta s-ompputyttöjen ymp.leikkauksista? Miksei ota niitä itse puheeksi?

Vierailija
39/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko katsoa ja ⁸ahdistua? Vaihda kanavaa, siellä monta kymmentä hömppärealitya menossa samaan aikaan.

Esa Saarinen?! Jotain munalla edenneitä vanhojafilosofeja sinne viimeksi kaivattaisiin. Niin ja Abdulkarimin ei tarvi mennä Suomesta minnekään. Ikuinen valitus siitä kun ei opita kieltä ja integroiduta mutta kun näin tehdään ei sekään kelpaa. Persut taas vauhdissa:).

Sinä voit olla nuori, mutta monet katsojat jo vanhoja.

En ole nuori.

Vierailija
40/59 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilla on pakkomielle pillusta. Miksihän?

Sinulla persuista. Taidat olla piilopersu, kun yhtään ketjua et pysty olemaan hölöttämättä persuista.

T. Demaria äänestänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän