Yle: Poistakaa Jälkiviisaista nyt jo vihdoin Matti Apunen, Maryan Abdulkarim ja Heidi Sabanadesan!1!!
Tilalle joitain muita henkilöitä jo vihdoin. Mua ahdistaa nuo kyseiset henkilöt ja ne on olleet jo pitkään mukana.
Kommentit (59)
Esim. Roman Schatz, Ruben Stiller, Joonas Nordman, jopa Mikael Jungner...
Kyllähän noita sanavalmiita mutta ei liian totisia tyyppejä olisi, mutta eivät ilmeisesti halua osallistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman uusi nimi:
Jälki Idiootit :)
Se on yhdyssana. Sinä saat menolipun ohjelmaan Amis Idarit.
Voikun pitää viilata..kirjoitan itse miten haluan...tuon kyllä tiesin kiitos.
Suomen kielioppi on tosin heikko puoleni, mutta ei se rahantekoa ole estänyt.
Mutta olettekos kuunnelleet Radio Suomen Pyöreää pöytää? Siellä mm. Kaarina Hazard mouhaa suu vaahdossa. Keskiviikkona oli mennä tolaltaan, kun puhuttiin maaahanmuutosta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olettekos kuunnelleet Radio Suomen Pyöreää pöytää? Siellä mm. Kaarina Hazard mouhaa suu vaahdossa. Keskiviikkona oli mennä tolaltaan, kun puhuttiin maaahanmuutosta.
Olen kuunnellut. Se on paljon parempi ohjelma kuin Jälkiviisaat. Sinänsä olen Kaarina Hazardin kanssa lähes aina eri mieltä, mutta se on niin överi tyyppi, että sitä voi kuunnella ihan hupimielessä.
Puhutaanko samasta henkilöstä... Minun näkemäni ja kuulemani Maryan on sanavalmis, perustelee hyvin mielipiteensä ja puhuu erittäin selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko katsoa ja ⁸ahdistua? Vaihda kanavaa, siellä monta kymmentä hömppärealitya menossa samaan aikaan.
Esa Saarinen?! Jotain munalla edenneitä vanhojafilosofeja sinne viimeksi kaivattaisiin. Niin ja Abdulkarimin ei tarvi mennä Suomesta minnekään. Ikuinen valitus siitä kun ei opita kieltä ja integroiduta mutta kun näin tehdään ei sekään kelpaa. Persut taas vauhdissa:).
Sinä voit olla nuori, mutta monet katsojat jo vanhoja.
Kävin äsken Itiksessä….sieltä voitte hakea lisää näitä viisaita.
Mä tykkään. Uskon kyllä että he ovat teille liian älykkäitä. Te haluaisitte Hakkaraisen, Runkkusen ja Turtiaisen sinne höhöttelemään. Sitä te ymmärtäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko samasta henkilöstä... Minun näkemäni ja kuulemani Maryan on sanavalmis, perustelee hyvin mielipiteensä ja puhuu erittäin selkeästi.
Samaa mieltä muuten, mutta haluaisin hänen julkisesti tuovan esiin kantansa s-ompputyttöjen ymp.leikkauksiin.
Se vaatisi häneltä todellista rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken Itiksessä….sieltä voitte hakea lisää näitä viisaita.
Pohjanmaalta ei tosiaan löydy, etenkään Alajärven Hoiskosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita sanavalmiita mutta ei liian totisia tyyppejä olisi, mutta eivät ilmeisesti halua osallistua?
Jees. Nuo on kaikki oikein hyviä uusia ehdokkaita . Kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Ruben mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä muuten, mutta haluaisin hänen julkisesti tuovan esiin kantansa s-ompputyttöjen ymp.leikkauksiin.
Yhtä lailla rohkeutta vaatisi persuilta myöntää, että he ja muut suomalaismiehet ovat raiskaajia ja naisten pahoinpitelijöitä siinä missä maailman kaikki miehet.
Ei massana, kuten yrittävät tulijoista väittää, vaan yksilöinä ja sukupuolensa edustajina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se siellä "mouhaa"?
Persuilla on pakkomielle pillusta. Miksihän?
Mielestäni Jälkiviisaat pitäisi olla rento ohjelma. Ei liian totista torvensoittoa. Silti keskustelu voi ja pitääkin olla fiksua. Osallistujat voivat edustaa erilaisia kantoja, mutta vähän saisi olla huumoria mukana.
Eikä mitään etujärjestöjen edustajia mielellään mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla rohkeutta vaatisi persuilta myöntää, että he ja muut suomalaismiehet ovat raiskaajia ja naisten pahoinpitelijöitä siinä missä maailman kaikki miehet.
Ei massana, kuten yrittävät tulijoista väittää, vaan yksilöinä ja sukupuolensa edustajina.
Älä vaihda puheenaihetta toiseen. Toimittajat hoi, miksette kysy Abdulkarilta s-ompputyttöjen ymp.leikkauksista? Miksei ota niitä itse puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko katsoa ja ⁸ahdistua? Vaihda kanavaa, siellä monta kymmentä hömppärealitya menossa samaan aikaan.
Esa Saarinen?! Jotain munalla edenneitä vanhojafilosofeja sinne viimeksi kaivattaisiin. Niin ja Abdulkarimin ei tarvi mennä Suomesta minnekään. Ikuinen valitus siitä kun ei opita kieltä ja integroiduta mutta kun näin tehdään ei sekään kelpaa. Persut taas vauhdissa:).
Sinä voit olla nuori, mutta monet katsojat jo vanhoja.
En ole nuori.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on pakkomielle pillusta. Miksihän?
Sinulla persuista. Taidat olla piilopersu, kun yhtään ketjua et pysty olemaan hölöttämättä persuista.
T. Demaria äänestänyt
Se on yhdyssana. Sinä saat menolipun ohjelmaan Amis Idarit.