Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvokaas tyhmää, koskee kesähäitä johon meidät kutsuttiin

Vierailija
26.06.2006 |

Joo, eli saatiin kutsu häihin, puolituttu (tai tuntematon;)) sukulainen.

Ensinnäkin kutsussa oli vain minun ja mieheni nimi, kuulimme sitten kuitenkin että tottakai lapsetkin on kutsuttu, vaikka olen käsittänyt että kutsun päällä on kaikkien kutsuttujen nimi...

häälahjalistaa ei parilla ole ja lahjaongelma on edessä.

Ihmisiä en ole itse koskaan tavannut, " maalaispari" jotka muuttavat vasta yhteen.

Samoin pukeutumisetiketti on epäselvä, en yhtään tiedä minkätyyliset häät ovat. Pelkään ylipukeutumista.

Miten lasten kuuluu pukeutua, pukuun / juhlamekkoon?

Mikä on liian arkista esim pojalle?

Saako mies lähteä häihin muussa asussa kuin kokopuvussa?

Entä naisen asu? Onko sukkahousut must vaikka kesä onkin?

Voiko sukkiksia käyttää avonaisten sandaalien kanssa?

Auttakaa hei!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sukkikset ja ne käy avosandaalien kanssa. Voit olla ilman sukkiksia jos sulla on hyvin tasaiset ja kauniit jalat

Vierailija
2/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kysäise joltain tutummalta sukulaiseltani tai hääparilta itseltään noista mieltäsi vaivaavista jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi voi viedä laadukkaita pyyhkeitä tai liinavaatteita, jos nyt vasta muuttavat yhteen.

Minä pukeutuisin mieluummin virallisemmin (eli etiketin mukaan) kuin huomaisin paikanpäällä, että olenkin alipukeutunut. Miehelle siis puku, naiselle mekko ja sukkahousut (avonaisiin sandaaleihin on olemassa omat sukkahousunsa - voithan riisua ne paikan päällä, jos muutkin ovat hyvin epävirallisesti). Lapsille ehdottomasti nätti mekko ja pojalle iästä riippuen joko siistit housut, paita ja liivi tai puku.

Vierailija
4/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko esim lasten riihipeikon juhla-asut liian " epä-juhlalliset" eli pitäisikö olla ihan puku?

Tytölle onneksi on juhlamekko...

Lähinnä mietityttää kuinka viralliset häät ovat juhlana, eli pitääkö olla virallinen juhla-asu vai käykö sovellettu juhlava puku.

En oikein tiedä keneltä kysyisin, koska kun lähestyin hääparia, oli vastaus että " ei mittää väliä, kaikki käy" .

Sukkahousuasiaan vastanneelle kiitos, näin ajattelinkin.

Mikähän häälahja olisi hyvä? Lahjakortti on hiukan hankala (suosisin sitä muuten) mutta asuvat aivan toisella puolen suomea joten hankkimispaikka mietityttää.

Vierailija
5/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte välttämättä mennä, niin pukeutukaa hyvin (nolompaa olla alipukeutunut) ja viekää lahjaksi lahjakortti tms.

Vierailija
6/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä ois mennytkään mutta mies haluaa ja ollaan skipattu jo aika monet sen suvun juhlat joten päätettiin mennä.

Asuvat niin maalla ettei siellä ole kun s-market:P Joten taidan ottaa vinkistä vaarin ja ostaa vaikka puuvillasatiiniset petivaatteet!

Vielä mieluusti ottaisin vinkkiä mikä on sovelias lasten pukeutumiskoodi.

Vierailija
7/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vaatteet missä lapset viihtyvät. Ei mielestäni tarvitse mitään erikoista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi