Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää! Käyvätkö kaikki muut sekasaunassa paitsi minä?

Vierailija
26.06.2006 |

Taas tuli juhannuksen myötä selväksi se, että olen outo nipottaja. Mökillä porukat ihan muitta mutkitta menivät saunaan niin, että naiset/miehet kaikki samassa... paitsi minä. Ja sainkin kuulla monta kommenttia tyyliin " oletpa vanhanaikainen, estynyt nipottaja" . En vaan voi ymmärtää miten saunassa muka alastomuus olisi luonnollista ja viatonta (paitsi tietysti perheen kesken), varsinkin jos mukana on puolituttuja ja kaverinkavereita???

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin mennä muiden naisten kanssa saunaan, mutta ainoa mies joka minut alasti näkee on oma mieheni.

Vierailija
2/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies anto kaverinsa katsella mun hameen alle viime viikolla. Itse olin niin kännissä, että ajatus tuntui vain hyvältä. Kaksi nuorta miestä tirkistelemässä alushousujani. Oli kuulemma hyvät maisemat. xD

Sekasaunaan en ole vielä eksynyt, tiedä mitä siitä tulis. Orgiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan! naisporukassa menen toki saunaan, vaikka olisi vieraampiakin ja toki uimahallissa naisten kesken mutta en todellakaan esiinnyt alasti saunassa muille miehille kuin omalleni. olen ihan mielelläni näin estynyt...

Vierailija
4/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä nyt on? En ole ikinä osannut hävetä alastomuutta. Siitä on seksuaalisuus kaukana kun hikiset ihmiset ähisee lauteilla.

Sekasaunominen on paljon hauskempaa kuin naisten/miestensaunat. Keskustelut rönsyilee paljon enemmän kuin naistensaunoissa ja muutenkin on ihan normaalia saunoakin yhdessä, jos kerran muutenkin vietetään aikaa porukassa.

Vierailija
5/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä tunne muitakaan, jotka ko. asiaa harrastavat.

Vierailija
6/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen nyt pari ihmistä joille voin kertoa, että on olemassa muitakin estyneitä nipottajia kuin vain he. Jussina nääs saunoimme sekasaunassa muuten mutta kaksi MIESTÄ ei voinut tulla saunaan kun oli alastomia naisia lauteilla.

Mä en tajua. Alastomuus oli näille miehille sellainen tabu, että kun sitten olivat yhdessä saunassa, olivat sielläkin shortsit jalassa ja uimaan menivät näiden shortsien lisäksi verhoutuneena pyyhkeeseen... Voi apua.

Eikö miehet ole nähneet ennen naisen vartaloa alastomana? Jos ei niin olisi ehkä jo aika kun puhutaan kolmekymmpisistä normaaleista miehistä.

Että on niitä näköjään muitakin. Meidän peruskaveripiirissä ei tosian ainuttakaan.

T: noin 65 henkisen kaveripiirin omaava

Vierailija
7/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oltiin vapautuneita ainakin. Ei seksuaalista meininkiä. Keskustelimme henkeviä ja hikoilimme, sitten menimme uimaan.

Vierailija
8/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän miehillä ja naisilla juuri mitään eroa ole... eikä seksi mielessä ees kelläkään

Vierailija
9/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiimien paikkojen esittely muille ei ole saunassa yhtään sen soveliaampaa kuin muuallakaan. Alastomana hilluminen vaikkapa kaupungilla on lainkin mukaan siveetöntä, mikä siitä sitten tekee niin luonnollista saunassa?

Vierailija
10/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien naisten mielestä sekasauna on " pillun esittelyä" ja merkki huonosta itsetunnosta.

Vierailija
11/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen tuollaiseen suostuu? Esittelemään itsensä vieraille miehillä. YÄK!

Vierailija
12/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole ainoa.

Vierailija
13/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä minä

Vierailija
14/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saunominen mitään itsensä esittelyä ole vaan peseytymistä ja rentoa yhdessäoloa.

Ihmeellistä, ettei kehtaa ystäviensä seurassa olla alasti. Mikä siinä on niin pelottavaa? Siirtykää jo nykypäivään sieltä viktoriaaniselta ajalta. Sekstailettekin varmaan yöpuvut päällä ja pimeässä.

Lapsille ette tietenkään näyttäydy alasti, ettei tule traumoja tai himot herää.

Vierailija
15/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on varmasti myös niitä ihmisiä jotka eivät ole niin " himokkaita" ja voivat saunoa ihan ilman taka-ajatuksia seurassa kuin seurassa. Me emme (valitettavasti/onneksi) kuulu näihin ihmisiin.

Et siis ole nipottaja, pidä omista rajoistasi kiinni!

Vierailija
16/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne päättyikin sekstailuihin.

Nykyään välttelen, ja eipä niitä kukaan ole ehdotellutkaan.

Oman perheen kanssa saunon tai sitten naiset + lapset sauna.

Vierailija
17/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka näin uskotte, esittelette sitten ilmeisesti tyttöporukalla saunoessanne haarovälinne edestä ja takaa kaikille kavereille? :DD

Ja vastaus tyhmään kysymykseen: saunassa alastomuudesta tekee luonnollista se, että siellä on tarkoitus hikoilla ja peseytyä. Molemmat aika vaikeita ja epähygieenisiä tehdä vaatteet päällä. Kaupungilla hilluessani en ainakaan itse aktiivisesti yritä peseytyä enkä hikoilla.

Vierailija:

Alastomana hilluminen vaikkapa kaupungilla on lainkin mukaan siveetöntä, mikä siitä sitten tekee niin luonnollista saunassa?

Vierailija
18/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoin ei huvita, koska aina on joku tyhmä ukko lausumassa kommentteja suurista rinnoista jne.

Vierailija
19/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole soveliasta olla alasti muiden kuin oman miehen seurassa, eikä saunominen ole sille mikään veruke. Mieheni ei taatusti myöskään menisi sekasaunaan.

Vierailija
20/26 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alastomuus on luonnollista vain oman perheen kesken. En mene mielelläni edes naisten yhteisiin saunoihin. Se taas ei ehkä johdu itse alastomuudesta, vaan siitä että jollain tavalla arastelen vartaloani juuri naisten edessä. Naiset kun ovat niin kovia arvostelemaan toisiaan ja mittailemaan toisiaan. Eräskin ystäväni kertoo aina seikkaperäisesti, millaiset rinnat kelläkin oli, kuínka kamalan roikkuvat ja isot nänninpihat ja sitä rataa...

Mutta sekasaunaan en siis ikinä menis, eikä kyllä tuttavapiirissäni moista harrasta kukaan. Olisiko tuo joku alueellinen ilmiö jossain Savossa tms. Etelä-Suomessa kun asun (ja omaan todella laajan tuttavapiirin), enkä ole koskaan moiseen törmännyt. Joskus kyllä kuullut puhuttavan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi