Jos asuisitte Viikin alueella
niin lähtisittekö sukulaisten luokse toiseen kaupunkiin julkisilla kulkuvälineillä?
Kommentit (30)
Se, että välittää omasta ja muiden terveydestä eikä halua altistaa muita tarttuvalle taudille, ei ole hysteriaa. Juuri välinpitämättömien ihmisten välityksellä korona on päässyt leviämään ympäri maita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin lähtisin, jos sellaista olisin suunnitellut tekeväni. En ole hysteriaan taipuvainen.
Entäs jos ne vieraat ei haluaisi että sä tulet? Ota sekin puoli huomioon.
En minä ainakaan haluaisi juuri nyt vieraakseni ketään, joka saattaisi olla jollakin tapaa altistunut.
Tietenkään en silloin menisi. En minä niin tyhmä ole, että väkisin kenenkään kotiin tuppautuisin. Onneksi minulla on sen verran tervejärkisiä ystäviä ja sukulaisia, että ainakaan koronahysterian takia eivät kieltäytyisi kyläilystä. Heillä olisi kieltäytymiseen pätevä syy ja tietenkin ymmärtäisin sen.
Oletko samaa porukkaa, joka ei myöskään pese käsiään?
Oletko ihan terve? Ei nimittäin kuulosta siltä.
Etpä sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin lähtisin, jos sellaista olisin suunnitellut tekeväni. En ole hysteriaan taipuvainen.
En minä ainakaan haluaisi juuri nyt vieraakseni ketään, joka saattaisi olla jollakin tapaa altistunut.
Tietenkään en silloin menisi. En minä niin tyhmä ole, että väkisin kenenkään kotiin tuppautuisin. Onneksi minulla on sen verran tervejärkisiä ystäviä ja sukulaisia, että ainakaan koronahysterian takia eivät kieltäytyisi kyläilystä. Heillä olisi kieltäytymiseen pätevä syy ja tietenkin ymmärtäisin sen.
Etpä sinäkään.
Pysyttele vain ihan rauhassa linnoittautuneena kotiisi käsidesi ja saippuapullo kavereinasi. Me muut jatkamme sillä välin normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Se, että välittää omasta ja muiden terveydestä eikä halua altistaa muita tarttuvalle taudille, ei ole hysteriaa. Juuri välinpitämättömien ihmisten välityksellä korona on päässyt leviämään ympäri maita.
Kai linnoittaudut kotiisi myös influenssa-aikaan? Se nimittäin tap-paa ja sairastuttaa joka vuosi enemmän ihmisiä kuin korona tulee koskaan tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä sinäkään.
Pysyttele vain ihan rauhassa linnoittautuneena kotiisi käsidesi ja saippuapullo kavereinasi. Me muut jatkamme sillä välin normaalia elämää.
Nyt ei juuri kukaan voi jatkaa aivan täysin ns. normaalia elämää. Toivottavasti et sinäkään.
Vaikka et itsestäsi välittäisikään, niin kanssaihmiset on silti syytä ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että kovinkaan moni jättäis matkustamatta. Ja niin tulee uusia koronatapauksia Suomeen.
Millä tavoin terveen ihmisen matkustaminen lisää koronan leviämistä?
Tartuttaa oireettomana, tai leviää käsikosketuksesta hissin nappula->ulko-oven kahva->bussin matkakorttilaite->bussin pysähtymisnappula.
Pesee kädet huolellisesti ja tartunta on hyvin epätodennäköinen. Jos noista aina sairastuisi, olisimme kaikki koko ajan kipeinä.
Miettikää hetki pelon vaikutusta immuniteettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä sinäkään.
Nyt ei juuri kukaan voi jatkaa aivan täysin ns. normaalia elämää. Toivottavasti et sinäkään.
Vaikka et itsestäsi välittäisikään, niin kanssaihmiset on silti syytä ottaa huomioon.
Ihan kaikki, jotka eivät ole karanteenissa voivat jatkaa normaalia elämää. Toivottavasti sinäkin ymmärtäisit sen. On kanssaihmisitä välittämistä olla sortumatta hysteriaan ja pelonlietsontaan yhden pikkuviruksen takia. Tauteja tulee ja menee. Jos kaikkea pelkää ja varoo, tulee elämästä todella vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että välittää omasta ja muiden terveydestä tarkoittaa sitä, että lopettaa pelottelun ja paniikinlietsonnan ja elää normaalisti niin kuin tähänkin asti. Juuri välinpitämättömien hysteerikkojen takia kärpäsestä tulee härkänen ja ihmiset ahdistuvat turhaan.
Tartuttaa oireettomana, tai leviää käsikosketuksesta hissin nappula->ulko-oven kahva->bussin matkakorttilaite->bussin pysähtymisnappula.