Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asuisitte Viikin alueella

Vierailija
05.03.2020 |

niin lähtisittekö sukulaisten luokse toiseen kaupunkiin julkisilla kulkuvälineillä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin välttäisin Viikin Prismaa nyt.

Vierailija
2/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin viikissä muuttaisin pois. Se tosin ei liity koronaan mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
4/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun siinä rajalla ja lähdin evakkoon maalle.

Vierailija
5/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mä kotoani lähren.

Vierailija
6/30 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttäisikö teitä, että jos olisittekin tietämättänne altistuneet koronalle ja tartuttaisitte sukulaisianne?

Vierailija
7/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi välttää matkustamista myös kotimaassa. Mutta taatusti tuolla Viikissä on altistuneita paljonkin, jotka liikkuvat ympäri Suomea ja altistavat muitakin.

Vierailija
8/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovinkaan moni jättäis matkustamatta. Ja niin tulee uusia koronatapauksia Suomeen.

Vierailija
9/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oot turbassa kun lakkaat nuolemasta naapurien ovenkahvoja.

Vierailija
10/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä, miksi en voisi lähteä. En omista autoa, joten julkiset olisivat ainut vaihtoehtokin. 

Vierailija
11/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähtisin, jos sellaista olisin suunnitellut tekeväni. En ole hysteriaan taipuvainen. 

Vierailija
12/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö. Idiootiksi vain paljastutte vouhkaamalla. Koronaa pahempi virusongelma ovat kotimaan pervopapparaiset, jotka sankoin parvin hakevat hiv:tä Thaimaasta ja itärajan takaa.

Tosin he tuskin ketään kotimaassa tartuttavat, elleivät roiskuttele vertaan muiden päälle ja käytä yhteisiä neuloja.

Vierailija
13/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin lähtisin, jos sellaista olisin suunnitellut tekeväni. En ole hysteriaan taipuvainen. 

Entäs jos ne vieraat ei haluaisi että sä tulet? Ota sekin puoli huomioon.

En minä ainakaan haluaisi juuri nyt vieraakseni ketään, joka saattaisi olla jollakin tapaa altistunut.

Vierailija
14/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla enää italialaista tai kiinalaista ruokaa syödä. Pastat ja riisit heitin roskiin.

Vierailija
15/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan haluaisi juuri nyt vieraakseni ketään, joka saattaisi olla jollakin tapaa altistunut.

Tietenkään en silloin menisi. En minä niin tyhmä ole, että väkisin kenenkään kotiin tuppautuisin. Onneksi minulla on sen verran tervejärkisiä ystäviä ja sukulaisia, että ainakaan koronahysterian takia eivät kieltäytyisi kyläilystä. Heillä olisi kieltäytymiseen pätevä syy ja tietenkin ymmärtäisin sen. 

Vierailija
16/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kovinkaan moni jättäis matkustamatta. Ja niin tulee uusia koronatapauksia Suomeen.

Millä tavoin terveen ihmisen matkustaminen lisää koronan leviämistä?

Vierailija
17/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin välttäisin Viikin Prismaa nyt.

Asun Pihliksessä enkä kyllä toistaiseksi ole vältellyt Viikin Prismassa käymistä. Pesen ja desinfioin käteni aina kauppareissujen jälkeen.

Vierailija
18/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en asu enkä koskaan tule asumaan Viikissä. Tuntuu olevan sen verran pimeää porukkaa sielläpäin, että parempi pysytellä kaukana. 

Vierailija
19/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään en silloin menisi. En minä niin tyhmä ole, että väkisin kenenkään kotiin tuppautuisin. Onneksi minulla on sen verran tervejärkisiä ystäviä ja sukulaisia, että ainakaan koronahysterian takia eivät kieltäytyisi kyläilystä. Heillä olisi kieltäytymiseen pätevä syy ja tietenkin ymmärtäisin sen. 

Oletko samaa porukkaa, joka ei myöskään pese käsiään?

Vierailija
20/30 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa porukkaa, joka ei myöskään pese käsiään?

Oletko ihan terve? Ei nimittäin kuulosta siltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan