Paljonkohan kaloreita mahtaa olla nepalilaisessa palak paneerissa?
Siis kotijuustoa pinaattikastikkeessa. Mietin nyt ravintolan lounasannosta, jossa on riisi ja tuo palak paneer. Kokonaiskalorimäärä suunnilleen. Naan-leipää ei tietenkään lasketa mukaan.
Kommentit (20)
Kasvisruoka, ajatelkaa, senhän pitäisi olla kevyt. Mutta totuus taitaa olla toisenlainen.
Kysy ravintolasta, avuton. Heitän hatusta 1000kcal ilman leipää.
Enemmän kuin suihinottamisessa ja lusikallisessa miehen spermaa.
Mitä v*tun väliä sillä on!?! Eikö osata enää nauttia elämästä ilman kaloreitten laskemista tai rasva prosentin laskemista? Ensin kysytään ja voivotellaan ja sitten kumminkin syödään. Voi hyvää päivää!
Vierailija kirjoitti:
Mitä v*tun väliä sillä on!?! Eikö osata enää nauttia elämästä ilman kaloreitten laskemista tai rasva prosentin laskemista? Ensin kysytään ja voivotellaan ja sitten kumminkin syödään. Voi hyvää päivää!
Olen syönyt niitä 20 vuoden aikana lukemattomia (ensin intialaisissa ravintoloissa) ja kysyn nyt vasta. En sanoisi kovin hysteeriseksi. Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa ihmeteltiin valmissalaattien kalorimäärää. Sen olisin osannut arvata, mutta tätä en.
Ap
Mä voisin kuvitella et ainakin 1800 kcal. Nyt kun pidän huvikseni ruokapäiväkirjaa niin olen yllättynyt siitä kuinka vähän voin päivässä syödä jos haluan pudottaa muutaman kilon ja minä sentään liikun aktiivisesti ja syön suht terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kuvitella et ainakin 1800 kcal. Nyt kun pidän huvikseni ruokapäiväkirjaa niin olen yllättynyt siitä kuinka vähän voin päivässä syödä jos haluan pudottaa muutaman kilon ja minä sentään liikun aktiivisesti ja syön suht terveellisesti.
No haloo, sinulla ei kyllä ole mitään hajua ruoan kalorimääristä.
Hae netistä joku mahdollisimman autenttinen resepti, eri valmistajien sivuilta tai vaikka foodie.fistä ainesosien energiamäärät ja laske siitä.
740 kcal pelkkä Palak Paneer. Riisi päälle. Sen osannee varmaan jopa ap etsiä itse.
Googlaamalla noin 200 kaloria/100g sitten arvioit paljonko siinä annoksessa on, ehkä 300? Eli 600+naan.
Yksi annos on netin mukaan 470 kcal. Tiedä sitten, paljonko se annos on. Sitä ei sanottu. Mutta pinaattihan on kevyttä.
Vierailija kirjoitti:
740 kcal pelkkä Palak Paneer. Riisi päälle. Sen osannee varmaan jopa ap etsiä itse.
No ap etsi jo ja löysi 470 kcal per serving.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se palak paneer on sen 470. Mistä sinä löysit 740?
Eipä tuolla niin paljon väliä edes ole, mutta ihan hauska miettiä kerran 20 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se palak paneer on sen 470. Mistä sinä löysit 740?
https://www.fatsecret.fi/member/NEL08/meals/197467/Palak+Paneer
Oliskihonan parisen miljoonaista?