Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostan Päivi Räsästä ihmisenä

Vierailija
05.03.2020 |

Vaikka tämä poistettaisiin tuhat kertaa. Eikö ihmisestä saa kirjoittaa hyvää?

Eikö ole käänteistä vihapuhetta että joistakin sallitaan vain haukkuminen

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on jotenkin niin hassua kun Raamatussa luetellaan kaikenlaisia pahoja ihmisiä tyyliin varkaat ja roistot ja murhamiehet ja avionrikkojat ja homot, niin tästä porukasta kaikkein vaarattomimman ja pienimmän jengin kimpussa ollaan laumana eikä puhuta avionrikkojista tai roistoista mitään. Ei järjestetä selibaattiin eheytymisleirejä eronneille heteroille tai eheytymisleirejä myymälävarkaille vaan kaikista ihmisistä juuri homoille, jotka ei tee kenellekään mitään pahaa.

Vierailija
42/49 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, vaikkakin mielestäni puuttuu jo vähän liikaa muiden ihmisten elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvostan Räsästä. Hän on rohkea nainen kun vaan jaksaa taistella. Kirkon johtajien pitäisi ottaa hänestä mallia eikä haukkua.

Vierailija
44/49 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin arvostan häntä ja olen hänen kanssaan samaa mieltä asioista. Itse en vain uskalla tuoda mielipiteitäni julki. Uskon, että meitä on paljon.

Olen ns ”tapauskovainen”, joka käy kirkossa ne häät ja hautajaiset + joskus kauneimmat joululaulut. Silti, ensimmäistä kertaa eläessäni mietin minäkin kirkosta eroamista sen pridesekoilun tähden, arvostan Päivi Räsästä, joka uskalsi julkituoda tämän käsittämättömän kirkon touhuun.

Mä erosin kirkosta ja palaan takaisin kun homot saavat vihkioikeuden kirkossa. Mä en halua kuulua yhteisöön joka vihkii kyllä ostoskeskuksia ja navetoita, mutta ei omia jäseniään. Enkä halua kuulua yhteisöön, joka sallii liki kaiken heterojäsenilleen, mutta vaatii sääntöjen noudattamista kun kyse on homoista. 

Vierailija
45/49 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Päivi tulkitsee Raamattua väärin. On aina tulkinnut.

Suurin osa koko maailman kirkkokunnista ja kristityistä tulkitsee samoin. On tulkinnut jo pari tuhatta vuotta.

Mutta sinä toki tiedät paremmin, miten asia on..?

Vierailija
46/49 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa koko maailman kirkkokunnista ja kristityistä tulkitsee samoin. On tulkinnut jo pari tuhatta vuotta.

Mutta sinä toki tiedät paremmin, miten asia on..?[/

Eikö olisi aika tulkita toisin nyt kun tiedetään asioista enemmän.

Vierailija
47/49 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin arvostan häntä ja olen hänen kanssaan samaa mieltä asioista. Itse en vain uskalla tuoda mielipiteitäni julki. Uskon, että meitä on paljon.

Olen ns ”tapauskovainen”, joka käy kirkossa ne häät ja hautajaiset + joskus kauneimmat joululaulut. Silti, ensimmäistä kertaa eläessäni mietin minäkin kirkosta eroamista sen pridesekoilun tähden, arvostan Päivi Räsästä, joka uskalsi julkituoda tämän käsittämättömän kirkon touhuun.

Mä erosin kirkosta ja palaan takaisin kun homot saavat vihkioikeuden kirkossa. Mä en halua kuulua yhteisöön joka vihkii kyllä ostoskeskuksia ja navetoita, mutta ei omia jäseniään. Enkä halua kuulua yhteisöön, joka sallii liki kaiken heterojäsenilleen, mutta vaatii sääntöjen noudattamista kun kyse on homoista. 

Tämä. En tajua miten uskovat pääsee yli tästä ristiriidasta ja tekopyhyydestä. Tuntuu pahalta kun pitää puolustaa ihmisiä uskovia vastaan. Jotenkin siinä on mielestäni roolit päinvastoin. Onko uskonto tullut tiensä päähän, kun ympäröivillä pakanilla on korkeampi moraali?

Vierailija
48/49 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan erikoista, ettei Räsänen kirjoita pamfletteja avioeroja tai eronneiden uudelleen vihkimistä vastaan. Erot ja uudet liitot ovat todella yleisiä Suomessa, joten paljon altista maaperää löytyisi.

Ai niin, eihän kyse olekaan hänelle vakaumuksesta, vaan poliittisesta pelistä, jossa on kätevää maalata vähemmistöstä viholliskuva. Jos joku nuori siinä sivussa ajautuu päättämään päivänsä, niin voi hitsi että on vähän ikävää. Semmoinen vakaumus Räsäsellä.

Vierailija
49/49 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä toki tiedät paremmin, miten asia on..?

Joo, ja oli aika jolloin naisiin poltettiin poltinmerkkejä avionrikoksen merkiksi ja lapsia kutsuttiin äpäriksi. Kaipaatko noita aikoja takaisin? Newsflash, parin vuosikymmenen päästä kukaan ei kaipaa enää homojen kohtelua takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi