Mies ei tahdo tanssia. Tuleeko ero??
Mitä teen. Eroanko miehestä?
Olen lapsesta asti haaveillut että voisin tanssia perinteisiä paritansseja. Olen jo keski-ikäinen ja huomasin etten ole saanut miestäni houkuteltua tanssitunneille jossa voisi harjoitella ja harrastaa. Itselleni nuo tanssit on ollut tosiaan haaveena aina, mutta en ole päässyt sitä harjoittelemaan. Olen ollut kateellinen kun nään muiden parien harrastavan sitä. Mieheni sanoo ettå se näyttää tyhmältä ja tuntuu epämiellyttävältä. Hånen mielestå riittää kun käydään jossain keikoilla. Ehkä kaksi kertaa vuodessa.
Mies haluaa mielummin olla kotona ja katsoa telkkua tai rassata autoa.
Pahinta on kun mies ei päästä minua edes itsekseni paritanssitunneille, koska tanssisin toisten miesten kanssa. Enkä halua tyttökavereiden kanssa harjoitella.
Asia oikeasti ahdistaa, kun tuntuu että koko tulevaisuus on ilman tanssia.
Mitä kannattaa tehdä?
Ps. On kolme lasta ja asuntolaina, niin ero on oikeasti vaikea, vaikka mielummin eroaisin kuin eläisin ilman itseni toteuttamista
-Hertta
Se on ok, että mies ei hakua lähteä. Mutta sittten pitäisi kyllä päästää muiden kanssa tanssimaan. Sano, että voi tulla katsomaan jos joskus haluaa niin näkee, ettei sillä ole seksuaalisuuden kanssa mitään tekemistä.