Arvostan Päivi Räsästä ihmisenä
Vaikka tämä poistettaisiin tuhat kertaa. Eikö ihmisestä saa kirjoittaa hyvää?
Eikö ole käänteistä vihapuhetta että joistakin sallitaan vain haukkuminen
Kommentit (49)
Hyväksyn Päivin ihmisenä, mutta en hänen tekojaan.
Räsänen on älykäs nainen ja siksi häntä vihataan hänen sanoistaan. Jos olisi tyhmä niin ei olisi näin suuri vaikutus.
Päivin kaltaisia ei nujerreta millään uhkailulla. He saavat siitä vain lisää voimaa.
Päivi voi elää vielä 30+ vuotta. Enää 30 vuotta julmuutta kestettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Päivin kaltaisia ei nujerreta millään uhkailulla. He saavat siitä vain lisää voimaa.
Näinpä. Päivi nauttii aina yli kaiken kun pääsee puhumaan homoista niin että se loukkaa ihmisiä ja hänestä tehdään uskovien marttyyria.
Räsäseen sopii täydellisesti se bike fall-meemi.
Minusta hän on lämmin ihminen joka vain pitää kiinni vakaumuksestaan. Jokaiselle pitäisi sallia oikeus omaan vakaumukseen.
Minäkin arvostan häntä ja olen hänen kanssaan samaa mieltä asioista. Itse en vain uskalla tuoda mielipiteitäni julki. Uskon, että meitä on paljon.
Olen ns ”tapauskovainen”, joka käy kirkossa ne häät ja hautajaiset + joskus kauneimmat joululaulut. Silti, ensimmäistä kertaa eläessäni mietin minäkin kirkosta eroamista sen pridesekoilun tähden, arvostan Päivi Räsästä, joka uskalsi julkituoda tämän käsittämättömän kirkon touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on lämmin ihminen joka vain pitää kiinni vakaumuksestaan. Jokaiselle pitäisi sallia oikeus omaan vakaumukseen.
Päivi on susi lampaiden vaatteissa. On paljon ihmisiä joilla on vakaumuksia jotka loukkaavat muita ihmisiä mutta jostain syystä näillä ei ole tarvetta toitottaa ajatuksiaan koko kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Führer oli myöskin lämmin mieluisina pitämiään ihmisiä kohtaan.
Mun mielestä Päivi tulkitsee Raamattua väärin. On aina tulkinnut.
Mua harmittaa se, kuinka Päiviä suoranaisesti vainotaan. Ihailen hänessä periksiantamattomuutta, moni muu olisi luovuttanut, mutta hän ei ole. En silti välttämättä jaa samanlaista arvomaailmaa hänen kanssaan, mutta minun maailmaani mahtuu kaikenlaiset ihmiset mielipiteineen.
Päivi on surullinen esimerkki siitä miksi uskonnot on niin haitallisia ihmiskunnalle. Älykkäätkin ihmiset rupeaa pakkotunkemaan muita ihmisiä muotteihin joilla ei ole mitään vastaavuutta todellisuuden kanssa. Ja on täysin randomia millä perusteilla se tapahtuu. Tälläkin hetkellä joku voi kirjoittaa jotain soopaa jonka perusteella ihmisiä syrjitään tuhansien vuosien päästä. Silloin on ihan tuurista kiinni onko sinun jälkeläisesi tulilinjalla.
Liian pitkälle menee. Kiusaamiseksi.
Minäkin arvostan Päivi Räsästä ihmisenä. Hän on johdonmukainen ajattelija, joka uskaltaa tuoda julki näkemyksiään, vaikka tietää taatusti, miten niihin suhtaudutaan. Hänellä on selkärankaa, mikä on äärettömän harvinainen ominaisuus poliitikolla.
Räsäsen ajatusmaailmaa en sitten arvosta juuri lainkaan. Olemme monissa asioissa aivan eri linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos päivi raiskaisi ja puukottaisi niin ymmärrystä riittäisi kanssaihmisiltä. Mutta kun menee raamattua siteeraamaan niin on varmaan läpeensä paha...voi tätä maailmaa
Homoilla nuorilla on kohonnut itsemurhariski eli ihmisiä KUOLEE mutta se ei ole koskaan hätkähdyttänyt Päiviä ja muita uskovia pätkänkään vertaa. Näitä kuoliaaksi puukotettuja ei lasketa.
Ihmisenä nimenomaan en häntä arvosta. Mutta johdonmukaisena poliitikkona jonka näkemyksistä ja aikomuksista ei todellakaan jää mitään epäselvyyttä, sitä toimintaa arvostan hänessä.
Mikä siinä Veitolan ohjelmassa muka loukkasi. Veitolan kysyi ja Räsänen vastasi. Veitolakin syytteeseen koska kysyi. Hah.