Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hammaslääkäreillä puhtaat hampaat? Gynekologeilla hoidettu alapää? Lastenlääkäreillä terveet lapset? Psykiatreilla hyvä mielenterveys?

Vierailija
05.03.2020 |

Onko?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksella hammaslääkäreillä on AINA hyvät hampaat. Yhtään huonohampaista hammaslääkäriä en oo nähnyt vaikka tiedän heitä paljon.  Lastenlääkäreiden lapset voi olla joko terveitä tai sairaita, eipä vanhemman ammatti suojaa kuin ehkä elintapasairauksilta (liikalihavuus ja sen liitännäisongelmat). Ehkä esim. astma on paremmassa hoitotasapainossa. Gynekologien alapäistä en tiedä muuta, kuin että kaikki omanikäiset tai nuoremmat (n. 40v) trimmaa karvojaan. Psykiatreissa ei mielestäni ole sen enempää mielenterveysongelmaisia kuin ihmisissä muutenkaan, sen sijaan valtaosa tuntemistani psykologeista on jokseenkin häiriintyneitä. 

Olen itsekin lääkäri joten tunnen paljon eri alojen lääkäreitä. En tokikaan kaikkia mutta nämä ovat mun havaintojani.

Missäs te ”lääkärit” niitä trimmattuja tuheroitanne tarkastelette yhdessä??

T: kiinnostunut Setämies

Lääkäreiden yhteisissä illanistujaisissa ja saunailloissa tietenkin!

No ihan samalla tavalla kun muutkin kaveriporukat käydään joskus saunassa tai suihkussa jumpan/salin jälkeen yms. Ja on asiasta myös puhuttukin joskus. 

Vierailija
22/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksella hammaslääkäreillä on AINA hyvät hampaat. Yhtään huonohampaista hammaslääkäriä en oo nähnyt vaikka tiedän heitä paljon.  Lastenlääkäreiden lapset voi olla joko terveitä tai sairaita, eipä vanhemman ammatti suojaa kuin ehkä elintapasairauksilta (liikalihavuus ja sen liitännäisongelmat). Ehkä esim. astma on paremmassa hoitotasapainossa. Gynekologien alapäistä en tiedä muuta, kuin että kaikki omanikäiset tai nuoremmat (n. 40v) trimmaa karvojaan. Psykiatreissa ei mielestäni ole sen enempää mielenterveysongelmaisia kuin ihmisissä muutenkaan, sen sijaan valtaosa tuntemistani psykologeista on jokseenkin häiriintyneitä. 

Olen itsekin lääkäri joten tunnen paljon eri alojen lääkäreitä. En tokikaan kaikkia mutta nämä ovat mun havaintojani.

Missäs te ”lääkärit” niitä trimmattuja tuheroitanne tarkastelette yhdessä??

T: kiinnostunut Setämies

Lääkäreiden yhteisissä illanistujaisissa ja saunailloissa tietenkin!

No ihan samalla tavalla kun muutkin kaveriporukat käydään joskus saunassa tai suihkussa jumpan/salin jälkeen yms. Ja on asiasta myös puhuttukin joskus. 

Miksi puhutte tuollaisesta aiheesta? Todella intiimiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos gynekologi on mies, niin tuskin hoitaa kaluaan kuin tavaraa.

Vierailija
24/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulussa meillä oli kouluhammaslääkäri, jonka hampaat olivat kuin tupakantumppeja - ja haisikin röökiltä.

(Ja kaiken lisäksi oli nainenkin vielä.)

M 45

Vierailija
25/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on EI.

Tiedän yhden psykiatrisensairaanhoitajan joka on kunnallisella puolella kaikenlisäksi töissä. Hän mässäilee mm. Asiakassuhteilla ja ihmisten henkilökohtaisilla asioilla.kamalaa kuunneltavaa.

Kamppailee masennuksensa kanssa ihan julkisesti somessa.

Kuvailee itsestään videoita instagramiin työssä ollessaan ja valittaa kuinka raskasta on ollut töissä ja kuinka raskasta on auttaa apua tarvitseviä..

Muutamia vuosia sitten sekoili edellisessä työpaikassaan ja haali rakkautta asiakkailtaan.

Kamalaa.

Olen hänestä ilmiannon tehnyt kunnalle, todistusaineistojen kera. Mutta edelleen saa olla työssänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi