35 v. mies tuntuu mulle liian vanhalta... t. 27v nainen
Onko parempi yrittää etsiä miestä ikäluokasta 27-29v ? 35v miehet tuntuu ikälopuilta
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen ikäpelleily johtuu vain omasta ikäkriisistä.
Vaikea sitä on ihmisten ikää määritellä kovinkaan tarkasti, joten ei sillä ole merkitystä jos olemus muuten miellyttää.
Merkitystä ei olekaan kun puhutaan silmän ilosta, tai satunnaisesta seksistä. Mutta heti kun kuvaan astuu loppuelämäksi ajateltu parisuhde, niin muutaman vuoden jälkeen ikäero alkaa tuntumaan.
Seurustelin 1.5v 28-vuotiaana 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tuon 1.5v:n aikana mies harmaantui täysin, meni jotenkin kumaraan eikä seksikään oikein enää maittanut. Hänestä tuli ärtyisä kaiken tietäjä, ja kaikenlainen kuntoilu loppui hyvin nopealla aikataululla. Itse olin tuolloin vain n.30-vuotias, eikä ajatus vanhuksen omaishoitamisesta ennen omia nelikymppisiä oikein kiinnostanut, joten ero tuli. Voisi sanoa että ero tuli seksittömyydestä, tai erosin koska miehestä tuli ärtynyt, mutta kyllä se niin on, että tuo kaikki kuuluu niihin miehen "vaihdevuosiin", ja vaikka yritin patistaa lääkäriin, niin ei häntä kuulemma mikään vaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae, oman ikäistä, mutta nopeasti. Et ole enään nuori.
Sori mutta alle 29 vuotiaat on nuoria.
25-26 on kriittinen ikä naisille.
Miksi?
Ulkonäkö rupsahtaa viimeistään tuossa vaiheessa.
Taidat puhua nyt itsestäsi :)
En ole mikään erityinen miesasiamies, mutta 30 on kriittinen ikävaihe naisille. Muutos on tuolloin hyvin nopea nuorekkaasta ja hehkeästä jo hivenen rupsahtaneeksi. Joillakin tuo tapahtuu jo alle 30 vuoden ja lähes kaikilla sen jälkeen. Voimakkaimmin tämä näkyy toki kauniilla naisilla kontrastin ollessa suurempi. Jokunen harvinaisuus sitten vanhenee kuin viini ja ovat käsittämättömän hehkeitä vielä viisikymppisinäkin. Eikä kaikki ole pelkkää ulkokuorta, mutta kyllähän se paljon vaikuttaa kaikkeen.
Uunon rupsahtamisjututkin ovat hauskoja, koska niissä on totuutta mukana.
Luuletko että miehet on jotenkin eri asia? Eivät ole ainakaan täältä alle 30-vuotiaan naisen näkökulmasta.
Itseasiassa luulen. Johan tuo maailmakin todistaa, kun jostain puumailusta jaksetaan vauhkota, mutta nuorempi nainen ja vanhempi mies on aivan arkinen yhdistelmä. Eikä kukaan täysjärkinen sano jotain kulahtanattu mallia kauniimmaksi kuin oli nuoruusvuosinaan, kun taas monet miehet ovat monien mielestä vain entistä seksikkäämpiä ja karismaattisempia vanhemmiten. Onhan nämä selviä teillekin, mutta kun psykooseissa pitää taistella jotain patrikkia vastaan, niin lopputulos on tämä.
Minun puolesta asia voisi olla ihan miten vain, mutta olen aina ollut kiinnostuneempi totuuksista mitä tästä suuresta ihmisyyden teatterista.
Ei mitään väliä, kunhan nainen on vähintään 3v vanhempi mua .
T:m35
Luuletko että miehet on jotenkin eri asia? Eivät ole ainakaan täältä alle 30-vuotiaan naisen näkökulmasta.