Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35 v. mies tuntuu mulle liian vanhalta... t. 27v nainen

Vierailija
05.03.2020 |

Onko parempi yrittää etsiä miestä ikäluokasta 27-29v ? 35v miehet tuntuu ikälopuilta

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hengailen viikonloput alle 20-kymppisten miesten kanssa.

Vierailija
22/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen ikäpelleily johtuu vain omasta ikäkriisistä.

Vaikea sitä on ihmisten ikää määritellä kovinkaan tarkasti, joten ei sillä ole merkitystä jos olemus muuten miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson vain persoonaa. Nykyinen on mua 6 vuotta nuorempi, edellinen oli 4 vuotta minua vanhempi. Ja ei ole suurta eroa, molemmat hyviä miehiä. N32

Vierailija
24/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae, oman ikäistä, mutta nopeasti. Et ole enään nuori.

Sori mutta alle 29 vuotiaat on nuoria.

Ei ole. Naisilla varsinkaan ei ole tuossa iässä enään loputtomasti aikaa.

Aikaa mihin? :D Jos lapsia meinaat, en ole koskaan halunnut niitä.

t.AP

Ja vaikka ap haluisikin niin 35-vuotias mies on ylittänyt kriittisen iän siihen hommaan ja ap oikeassa että liian vanha.

Vierailija
25/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista. Kun olin 18-vuotias, 29-vuotias tuntui vanhalta, oli mies tai nainen. Nyt kun olen 50-vuotias, 70-vuotiaat sanoo mua nuoreksi.

Vierailija
26/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 29 ja katselen 25-30-vuotiaita miehiä. Tosin olen ihastunut 31-vuotiaaseen mieheen.

Vierailija
27/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-26 on kriittinen ikä naisille.

Miksi?

Ulkonäkö rupsahtaa viimeistään tuossa vaiheessa.

Vierailija
28/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Taidat puhua nyt itsestäsi :)

Vierailija
29/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes katso 27v naisia päinkään. Vielä saan helposti nuorempia ja naiset rupsahtaa niin nopeasti. Johtuu siitä kun on huonot geenit ja siiderisipsi ruokavalio tai sitten toinen ääripää eli joku pilipali luomu raakaruoka vegaani epäterveellinen ruokavalio.

Itse pidän huolta itsestäni. Hyvä työpaikka, kämppä, auto viimeisen päälle.

T m35

Tulee, se raja jossain vaiheessa sullekkin vastaan ja pappaikä. Naiset, eivät rupsahda, koska pistoshoidot keksitty, jos et tiennyt.. enemmin miehet rupsahtaa ja kuolevatkin kansansairauksiin aikaisemmin.

N 26v

Vierailija
30/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

En ole mikään erityinen miesasiamies, mutta 30 on kriittinen ikävaihe naisille. Muutos on tuolloin hyvin nopea nuorekkaasta ja hehkeästä jo hivenen rupsahtaneeksi. Joillakin tuo tapahtuu jo alle 30 vuoden ja lähes kaikilla sen jälkeen. Voimakkaimmin tämä näkyy toki kauniilla naisilla kontrastin ollessa suurempi. Jokunen harvinaisuus sitten vanhenee kuin viini ja ovat käsittämättömän hehkeitä vielä viisikymppisinäkin. Eikä kaikki ole pelkkää ulkokuorta, mutta kyllähän se paljon vaikuttaa kaikkeen.

Uunon rupsahtamisjututkin ovat hauskoja, koska niissä on totuutta mukana.

Vierailija
31/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt setämiehien vastine provoille?

Keksikää jotain parempaa. Menkää vaikka kirjoittaa Coronasta tai jotain..

Vierailija
32/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Naisilla varsinkaan ei ole tuossa iässä enään loputtomasti aikaa.

Älä spämmää, kirjoitustaidoton. Enää loppuu ä-kirjaimeen.

Vierailija
33/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

En ole mikään erityinen miesasiamies, mutta 30 on kriittinen ikävaihe naisille. Muutos on tuolloin hyvin nopea nuorekkaasta ja hehkeästä jo hivenen rupsahtaneeksi. Joillakin tuo tapahtuu jo alle 30 vuoden ja lähes kaikilla sen jälkeen. Voimakkaimmin tämä näkyy toki kauniilla naisilla kontrastin ollessa suurempi. Jokunen harvinaisuus sitten vanhenee kuin viini ja ovat käsittämättömän hehkeitä vielä viisikymppisinäkin. Eikä kaikki ole pelkkää ulkokuorta, mutta kyllähän se paljon vaikuttaa kaikkeen.

Uunon jutut ovat ehkä 6-vuotiaan mielestä hauskoja.

Miksi jankkaat naisten ulkonäöstä, kun et selvästi ole ollenkaan relevantti parisuhteeseen? En usko, että itseään kunnioittava 80-vuotiaskaan nainen sinun henkisillä kyvyilläsi varustettua huolisi, saati joku lisääntymistarkoituksessa. Katsos kun älykkyyskin periytyy (tai ei periydy, ellei sitä ole).

Vierailija
34/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriittinen ikä missä suhteessa?

Vierailija
35/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Uuno nyt näyttää itse siltä, että oli rupsahtanut jo syntyessään. Tämä oikeastaan kertookin kaiken siitä, kuinka sokeita miehet itse ovat omalle ulkonäölleen, ikääntymiselleen ja tekopyhyydelleen. Helppoahan se on arvostella naisia, kun ei ikinä tarvitse itse katsoa peiliin kriittisesti. Monella +25-30 miehellä alkaa jo ikä näkyä, varsinkin jos tupakkaa ja alkoa on kulunut eikä ihoa ole ikinä hoidettu tai suojattu auringolta. Iho on samea ja veltostunut, suuret ihohuokoset, syvät uurteet otsassa, tummat silmänaluset/silmäpussit, pömppömaha, luhistunut ryhti ja kellertävät hampaat. Sitten vaaditaan ja ruikutetaan, miten naisen pitää olla max. 18v missi ja naureskellaan kuorossa naisten "rupsahtamiselle". Uunolla ei taida olla edes kaikkia hampaita suussa.

Vierailija
36/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 tais itselle olla viimenen rajapyykki sille, että yli 30vuotiaat tuntuivat vanhoilta. Oikeastaan yli 40vuotiaat tuntuvat edelleen ajatuksena vanhoilta, mutta enää ei kyllä oikestaan erota niitä joukosta, jotka ovat sen rajan ylittäneet pari vuotta sitten.

Yleisesti kuitenkin mitä vanhemmaksi tulee sitä pienemmiksi ikäerot käyvät. Noin alle 25vuotiaat tuntuvat jo tosi nuorilta, mutta viimeaikoina on tullut yllätyksenä, että siinä 27+ vuotiaat pitävät vanhana :,D

Ymmärrän nyt niitä kolmikymppisiä paremmin, joihin itse törmäsi parikymppisenä. Tuntuivat silloin paitsi vanhoilta, myös epäkypsemmiltä mitä oletin siinä iässä olevan.

Aika menee sitä nopeampaa mitä vanhemmaksi tulee joten sitä ikääntymistään suhteessa nuorempiin on aina välillä vaikea hahmottaa. Ja toisaalta myös muisti alkaa heiketä siinä määrin, että on kokoajan vaikeampaa erottaa mitkä luonteen piirteet liittyvät ikään ja mitkä persoonaan. Esim. Tietynlainen naivius ja typeryys, monien näkökulman mukaan myös ehdottomuus liittyvät osaltaan eri ikävaiheisiin.

Vierailija
37/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Uunon jutut ovat ehkä 6-vuotiaan mielestä hauskoja.

Miksi jankkaat naisten ulkonäöstä, kun et selvästi ole ollenkaan relevantti parisuhteeseen? En usko, että itseään kunnioittava 80-vuotiaskaan nainen sinun henkisillä kyvyilläsi varustettua huolisi, saati joku lisääntymistarkoituksessa. Katsos kun älykkyyskin periytyy (tai ei periydy, ellei sitä ole).

Jankkaan? Ja ovat Uunon jutut hauskempia kuin nuo sinun väsyneet solvauksesi. Muuta maailmaa, äläkä ammu viestin tuojaa jos viesti vatuttaa.

Vierailija
38/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Uuno nyt näyttää itse siltä, että oli rupsahtanut jo syntyessään. Tämä oikeastaan kertookin kaiken siitä, kuinka sokeita miehet itse ovat omalle ulkonäölleen, ikääntymiselleen ja tekopyhyydelleen. Helppoahan se on arvostella naisia, kun ei ikinä tarvitse itse katsoa peiliin kriittisesti. Monella +25-30 miehellä alkaa jo ikä näkyä, varsinkin jos tupakkaa ja alkoa on kulunut eikä ihoa ole ikinä hoidettu tai suojattu auringolta. Iho on samea ja veltostunut, suuret ihohuokoset, syvät uurteet otsassa, tummat silmänaluset/silmäpussit, pömppömaha, luhistunut ryhti ja kellertävät hampaat. Sitten vaaditaan ja ruikutetaan, miten naisen pitää olla max. 18v missi ja naureskellaan kuorossa naisten "rupsahtamiselle". Uunolla ei taida olla edes kaikkia hampaita suussa.

Tuo mistä sinä puhut on osa koko suurta Uuno-vitsiä. Ja miehillä tosiaan on monesti melkoisia luuloja itsestään. Mutta eivät naisetkaan aivan syyttömiä ole tämän suhteen.

Kaikkea voi kuka vaan vaatia, mutta jokainen lopulta saa mitä saa.

Vierailija
39/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27 tais itselle olla viimenen rajapyykki sille, että yli 30vuotiaat tuntuivat vanhoilta. Oikeastaan yli 40vuotiaat tuntuvat edelleen ajatuksena vanhoilta, mutta enää ei kyllä oikestaan erota niitä joukosta, jotka ovat sen rajan ylittäneet pari vuotta sitten.

Yleisesti kuitenkin mitä vanhemmaksi tulee sitä pienemmiksi ikäerot käyvät. Noin alle 25vuotiaat tuntuvat jo tosi nuorilta, mutta viimeaikoina on tullut yllätyksenä, että siinä 27+ vuotiaat pitävät vanhana :,D

Ymmärrän nyt niitä kolmikymppisiä paremmin, joihin itse törmäsi parikymppisenä. Tuntuivat silloin paitsi vanhoilta, myös epäkypsemmiltä mitä oletin siinä iässä olevan.

Aika menee sitä nopeampaa mitä vanhemmaksi tulee joten sitä ikääntymistään suhteessa nuorempiin on aina välillä vaikea hahmottaa. Ja toisaalta myös muisti alkaa heiketä siinä määrin, että on kokoajan vaikeampaa erottaa mitkä luonteen piirteet liittyvät ikään ja mitkä persoonaan. Esim. Tietynlainen naivius ja typeryys, monien näkökulman mukaan myös ehdottomuus liittyvät osaltaan eri ikävaiheisiin.

Ai niin, myös ulkoisesti nuorempana erotti paljon helpommin itseään vain parikin vuotta vanhemmat ja sen suhteen tuli harvoin isoja yllätyksiä.

Nyt vähän päälle 30vuotiaana on jo usein vaikeaa erottaa alle 25vuotiaita teineistä, sekä omanikäisiään parikymppisistä ja joissakin tapauksissa tosin myös itseään huomattavasti vanhemmista. Saati että aina ymmärtäisi olevansa n. 25vuotiasta lähes kymmenvuotta vanhempi.

Vierailija
40/44 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotias on niin nuori vielä, että ei tarvi kolmevitosen kelvatakaan kumppaniksi. Mä olen 38v, ja mieheni täyttää 37 kohta puoliin. Hän sen kuin komistuu iän myötä <3 Jos olisin nyt 27v, en tosiaan yli kolmekymppistä miestä ottaisi. Muutenkin miehet kuolee keskimäärin aikaisemmin, niin kätevää olisi jos mies olisi just sen muutaman vuoden nuorempi.