Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin Italiasta tuli korona­tartuntojen keskus, josta tauti levisi Suomeenkin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia on kehitysmaa.

Vierailija
2/9 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa on nyt kaikki koulut yliopistoja myöten suljettu ja kaikkien pitää pitää ulkona yhden metrin turvaväli toisiin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun suomi-törpön on pakko päästä lomalle vaikka mikäkin sairaus leviäisi, eihän se juuri siihen lomailijaan iske.... jääköön sinne lomalleen mun puolesta jokainen.

Vierailija
4/9 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovin ikävää, jos yksittäisen 'minun täytyy päästä lomalle Italiaan!' matkailijan takia x määrä suomalaisia joutuu nyt pakotetulle matkalle ylittämään tuonelan joen.

Vierailija
5/9 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutkun suomi-törpön on pakko päästä lomalle vaikka mikäkin sairaus leviäisi, eihän se juuri siihen lomailijaan iske.... jääköön sinne lomalleen mun puolesta jokainen.

Entäpä tällä hetkellä Suomessa olevat turistit? Pitääkö heidän jäädä ikuisesti Suomeen nyt kun koronaa on täälläkin?

Vierailija
6/9 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä tällä hetkellä Suomessa olevat turistit? Pitääkö heidän jäädä ikuisesti Suomeen nyt kun koronaa on täälläkin?

Voisivat olla 2 vkoa karanteenissa, eikä tuoda tautiaan töihin ym. Englannissa toimitaan näin, ainoa fiksu tapa.

Vierailija
7/9 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/9 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän ja kateellisen ulinaa.

Vierailija
9/9 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi lähtee Pohjois-Italiaan lomalle ja on sen jälkeen kaksi viikkoa töistä karanteenissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän