Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi ensimmäinen maa jossa koronavirus on saatu kuriin ennen laajaa leviämistä

Vierailija
05.03.2020 |

Joko voidaan olla ylpeitä? Minä ainakin olen 👍

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa aika moni saanut tartunnan Iranista. Yllätys yllätys...

Muistathan, että myös meillä on tuhansia iranilaisia.

Vierailija
22/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosiaan tuntuu siltä, että Suomessa on hoidettu asiat aika hyvin. Vaikea toisaalta arvioida, kun viruksen tuojia on täällä kovin vähän, ja he kaikki ymmärtävä viranomaisten neuvot vaivatta. Toista se on Keski-Euroopassa, jossa ihmisten liikkuvuus rajojen yli on paljon suurempaa, kulttuurien sekoittuminen ja kielitaidottomuus tavallisempaa.

Höpö höpö.

Ihan muut seikat taustalla kuin suomalaisten hyvyys.

Jotain rajaa paskapuheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmästyttää eniten Italian korkeat kuolleisuusluvut.

Lisäksi Italiassa se supertarttujaja oli yksi ainut mies, jonka annettiin palloillaa pari viikkoa ympäriinsä koronan kanssa ja käydä kolme kertaa lääkärissä, ennen kuin hänet testattiin. Ehti tartuttaa raskaana olevan vaimonsa, kaverinsa, kolme lääkäriä, kolme iäkästä miestä pubissa sekä iäkkään naisen, joka kuoli...

Ei muistanut itse ollenkaan, että oli tavannut Kiinassa ollutta ystäväänsä. Vaimo oli sitten parin viikon jälkeen muistanut.

Mutta kaipa tuossa terveydenhoidossakin olisi voinut jollakin polla leikata, jossain vaiheessa parin viikon aikana.

Vierailija
24/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskavammanen syynne käydä korona-aikaan Italiassa oli???

Ehkä maksatte myös itse omat tehohoitonne.

Vierailija
25/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni? Työmatkalla bussin screenillä pyöri uutisotsikoita, ja Expressenin mukaan uusia tapauksia 22, joista 16 Tukholmassa ja lähes kaikki saaneet tartunnan Pohjois-Italiasta?

Vierailija
26/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
27/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi Italiassa se supertarttujaja oli yksi ainut mies, jonka annettiin palloillaa pari viikkoa ympäriinsä koronan kanssa ja käydä kolme kertaa lääkärissä, ennen kuin hänet testattiin. Ehti tartuttaa raskaana olevan vaimonsa, kaverinsa, kolme lääkäriä, kolme iäkästä miestä pubissa sekä iäkkään naisen, joka kuoli...

Ei muistanut itse ollenkaan, että oli tavannut Kiinassa ollutta ystäväänsä. Vaimo oli sitten parin viikon jälkeen muistanut.

Mutta kaipa tuossa terveydenhoidossakin olisi voinut jollakin polla leikata, jossain vaiheessa parin viikon aikana.

Italia mokasi ja pahasti. Sen takia se homma riistäytyi käsistä. 

Vierailija
28/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset tunaroi tämän asian niin täydellisesti kuin tunaroida voi. Mitäpä muuta heiltä toisaalta voi odottakaan. Ilman italaialaisten mokailua ja avutonta räpeltämistä koronatilanne Euroopassa olisi todella hyvä. Aion boikotoida Italiaa tämän takia koko elämäni ajan.

Vierailija
29/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italia on väestörakenteeltaan maailman toiseksi vanhin maa Japanin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä