Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nettimies tarkoitti tällä tivaamisella? "Oothan sä sitten "sellainen"? ?

Vierailija
05.03.2020 |

Olen kirjoitellut yhden miehen kanssa pari viikkoa ja meidän oli tarkoitus nähdä, kunnes mies perui. Keskustelumme meni suunnilleen näin ( M= minä NM = nettimies )

NM: Oothan sä sitten "sellainen" ?
M: Ai millainen?
NM: No kyllä sä tiedät, sellainen
M: Nyt en kyllä ymmärrä
NM: No siis sellainen, mitä monet naiset ei ole
M: Kysy vaan ihan suoraan, en suutu :)
NM: SELLAINEN
M: Siis liittyykö jotenkin mun luonteeseen tai ulkonäköön tms.?
NM: Joo
M: Kumpaan?
NM: Ulkonäköön
M: Mitä haluat tarkemmin tietää? Kuvistahan nyt suunnilleen näet miltä näytän
NM: No siis, että tuijotetaanko sua kadulla, tuntemattomat?
M: En ole ainakaan huomannut että mitenkään erikseen tuijotettaisiin, kun kuitenkin melko tavallisen näköinen ja tyylinen olen
NM: Unohda sitten koko v*tun juttu

Ja laittoi minut estoon, ei sillä että olisin jotenkin jäänyt kaipaamaan, mutta mitä tuo oli? Tajusiko kukaan millainen minun olisi miehen mielestä pitänyt olla? :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä keskustelunne sanatarkasti eikä vain suunnilleen. Ehkä siinä oli jotain sellaista pientä, jota sinä et huomannut ollenkaan mutta jonka joku muu voisi tunnistaa.

Minulta on tivattu ympäripyöreästi karva-asioita ja sitä, mihin suostuisin sängyssä. Vihjaileminen on tuskastuttavaa varsinkin silloin, kun vastaus on kynnyskysymys.

Multa kanssa kysyttiin naita ja lisaksi sita, minkalaisia alushousuja tykkasin kayttaa (tai etta tykkasinko kayttaa stringeja). Nama meni heti estoon, mun mielesta on ihan liian tungettelevaa ruveta tuommoisia utelemaan ennen kuin edes ollaan tavattu. Seksista voi toki yleisella tasolla valilla jutustella, mutta ei mitaan henkilokohtaisuuksiin menemisia pelkan viestittelyn perusteella. Ei sen nyt hemmetti tutustumisvaiheessa - tyyliin ekan 15 minuutin aikana - pitaisi olla olennaista etta onko mulla puska, viiva vai posliini. 

Jatkoon paasikin sitten mies, joka ei puhunut seksista OLLENKAAN ennen tapaamistamme. Jannaa, etta kysessa oli vielapa ulkomaalainen (Lahi-idasta) - yleinen harhaluulohan on etta "heikalaiset" eivat muuta ajattelekaan kuin seksia. 

Meillapa riitti juttua muutenkin. Ja sita seksiakin kylla sitten oli heti ekoilla treffeilla, minun aloitteestani. :D

Jotkut miehet ovat mieluummin ilman seksiä, kuin seksiä naisen kanssa joilla on esim. puska, eivät ota suihin jne. Tämän vuoksi tuollaisia kysyvät.

Vierailija
22/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa keskustelunpätkässä ei ole paljon järkeä kun se on irrotettu asiayhteydestään. Ilmeisesti olisi ollut selkeämpi, jos olisi nähnyt koko viestiketjun.

Tätä ennen kirjoittelimme ihan normaalisti harrastuksista, mielenkiinnon kohteista, perheistämme yms. tavallisista jutuista. Aiemmin ei ollut tuollaista ärsyttävää vihjailua ja tivaamista. Vasta päivää ennen suunniteltua tapaamista aloitti tuon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä keskustelunne sanatarkasti eikä vain suunnilleen. Ehkä siinä oli jotain sellaista pientä, jota sinä et huomannut ollenkaan mutta jonka joku muu voisi tunnistaa.

Minulta on tivattu ympäripyöreästi karva-asioita ja sitä, mihin suostuisin sängyssä. Vihjaileminen on tuskastuttavaa varsinkin silloin, kun vastaus on kynnyskysymys.

Vihkailijat ja ympäripyöreät on parhaita. Niiden kanssa voi saada aikaan hauskan jankutuksen jossa minä kysyn uudelleen ja uudelleen mitä toinen koittaa sanoa ja kun hän lopulta uskaltaa kysyä suoraan (jos ikinä uskaltaa) voin minä alkaa eri tavoin muotoiltuna jankuttaa miksi sen sanominen oli niin vaikeaa sen sijaan että vastaisin siihen kysymykseen.

Katsotaan kumpi väsyy ensin.

Älä muuta sano :D Mutta aina sitä samalla ihmettelee, että kun on aikuisista ihmisistä kyse, miten hitsissä se suoraan sanominen voi olla niin helkkarin vaikeaa.

Vierailija
24/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihkailijat ja ympäripyöreät on parhaita. Niiden kanssa voi saada aikaan hauskan jankutuksen jossa minä kysyn uudelleen ja uudelleen mitä toinen koittaa sanoa ja kun hän lopulta uskaltaa kysyä suoraan (jos ikinä uskaltaa) voin minä alkaa eri tavoin muotoiltuna jankuttaa miksi sen sanominen oli niin vaikeaa sen sijaan että vastaisin siihen kysymykseen.

Katsotaan kumpi väsyy ensin.

Huvinsa kullakin. Minua ei kiinnosta tuhlata aikaa jankuttamiseen. Kyllä aikuisen pitää osata sanoa suoraan, mikä kelpaa ja mikä ei. Kumma juttu, että kaikenlaisia kummallisia seksijuttuja halutaan, mutta niitä ei millään osata pukea sanoiksi.

Minua askarruttaa edelleen ap:n tapaus, koska mies halusi tietää, tuijotetaanko ap:tä kadulla. Mikä voi olla sellainen ominaisuus, jota monilla naisilla ei ole mutta aika monilla on?

Vierailija
25/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa kanssa kysyttiin naita ja lisaksi sita, minkalaisia alushousuja tykkasin kayttaa (tai etta tykkasinko kayttaa stringeja). Nama meni heti estoon, mun mielesta on ihan liian tungettelevaa ruveta tuommoisia utelemaan ennen kuin edes ollaan tavattu. Seksista voi toki yleisella tasolla valilla jutustella, mutta ei mitaan henkilokohtaisuuksiin menemisia pelkan viestittelyn perusteella. Ei sen nyt hemmetti tutustumisvaiheessa - tyyliin ekan 15 minuutin aikana - pitaisi olla olennaista etta onko mulla puska, viiva vai posliini. 

Jatkoon paasikin sitten mies, joka ei puhunut seksista OLLENKAAN ennen tapaamistamme. Jannaa, etta kysessa oli vielapa ulkomaalainen (Lahi-idasta) - yleinen harhaluulohan on etta "heikalaiset" eivat muuta ajattelekaan kuin seksia. 

Meillapa riitti juttua muutenkin. Ja sita seksiakin kylla sitten oli heti ekoilla treffeilla, minun aloitteestani. :D

Jotkut miehet ovat mieluummin ilman seksiä, kuin seksiä naisen kanssa joilla on esim. puska, eivät ota suihin jne. Tämän vuoksi tuollaisia kysyvät.

Itsella kun ei tuohon ole mitaan preferenssia kumppanin suhteen, niin aika vaikeaa kuvitella etta noin pinnallisen jutun antaisi olla rakkauden tiella. Toki jos pelkkaa seksia hakee niin asia erikseen. 

Vierailija
26/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, eikä minullekaan kyllä tuon perusteella yhtään selvinnyt, mitä tuo mies yritti sanoa. Huvittavinta oli, että jäi epäselväksi oliko se edes positiivista tai negatiivista.

Se kyllä tuli todella selväksi, että kyseessä oli melkoinen hyypiö (tämä oli negatiivista)

Vierailija
27/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuulosti ahdistavalta mieheltä. Hyvä että et nähnyt häntä.

Vierailija
28/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies on etsinyt todella laitettua/hyvännäköistä naista, koska sellaiset nyt vain viehättävät tietyn tyyppisiä miehiä. Hän olisi sitten tuntenut suunnatonta ylpeyttä sinun seurassasi, kun muutkin samanlaiset miehet olisivat kateellisena ihailleet häntä, kun on moisen baben rinnalleen saanut.

Vierailija
29/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku veikkas siyä, että luuli transvestiitiksi ja se veikkaus tekstiin verrattuna kuulostaa kyllä oikealta. Tosi outoa luulla niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan