Katuvatko runsaasti tai erittäin runsaasti tatuointeja ottaneet niitä tatuointeja?
Tuntuu että on tabu sanoa että katuu runsaita tatuointeja. Näin YouTube-videon jolla ulkomaalainen kolmekymppinen nainen kertoi katuvansa tatuointejaan joita hänellä olikin ihan tolkuttomasti, myös naamassa. Hän sanoi että videon tekeminen oli ollut tosi vaikeaa koska hän oli vuosien ajan katunut mutta koki ettei voi myöntää sitä. Hän oli jostain syystä ottanut tatuointeja vielä lisää sen jälkeen kun oli alkanut katua tatuointiensa määrää. Ehkä yritti sillä todistaa itselleen ettei kadu vaikka katuikin?
Kommentit (10)
Minä kadun paria rumasti tehtyä. Annoin sukulaisen harjoitella. Mutta noh, elettyä elämää ne ovat.
Erittäin runsaasti tatuoidut varmasti katuvat, varsinkin jos ovat ottaneet naamaan tai kaulaan, mutta kyllä varmaan muutenkin. Onhan se vaikea myöntää kun ei niitä pois saa. Se huono vaan on että kun tatuoidut eivät ole rehellisiä, he eivät voi varoittaa nuorempia tekemästä samaa virhettä.
En minä ainakaan kadu. Otin 90-luvulla useita tatuointeja, ja ne ovat osa minua. N65
Minä veikkaisin, että nimenomaan ne kaikkein runsaimmin tatuoidut ei kadu. Heillä ne on osa identiteettiä. 1-2 tatuointia ottaneet saattavat katua, kun kuvan lopullisuus on iskenyt tajuntaan ja identiteetti muuttuu nuoresta coolista bilehileestä keski-iäiseksi beigensävyiseksi perheenäidiksi/-isäksi.
Sukulaismies kertoi jutelleensa linja-autossa jonkun kanssa, jolla oli runsaasti tatuointeja. Tämä oli sanonut katuvansa niistä jokaista.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaismies kertoi jutelleensa linja-autossa jonkun kanssa, jolla oli runsaasti tatuointeja. Tämä oli sanonut katuvansa niistä jokaista.
No jos on kännissä ja läpällä nuorena ottanut.
Jos on aivovamma, niin ei tuollaista oikeasti edes ajattele.
Eivät yleensä.