Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nettimies tarkoitti tällä tivaamisella? "Oothan sä sitten "sellainen"? ?

Vierailija
05.03.2020 |

Olen kirjoitellut yhden miehen kanssa pari viikkoa ja meidän oli tarkoitus nähdä, kunnes mies perui. Keskustelumme meni suunnilleen näin ( M= minä NM = nettimies )

NM: Oothan sä sitten "sellainen" ?
M: Ai millainen?
NM: No kyllä sä tiedät, sellainen
M: Nyt en kyllä ymmärrä
NM: No siis sellainen, mitä monet naiset ei ole
M: Kysy vaan ihan suoraan, en suutu :)
NM: SELLAINEN
M: Siis liittyykö jotenkin mun luonteeseen tai ulkonäköön tms.?
NM: Joo
M: Kumpaan?
NM: Ulkonäköön
M: Mitä haluat tarkemmin tietää? Kuvistahan nyt suunnilleen näet miltä näytän
NM: No siis, että tuijotetaanko sua kadulla, tuntemattomat?
M: En ole ainakaan huomannut että mitenkään erikseen tuijotettaisiin, kun kuitenkin melko tavallisen näköinen ja tyylinen olen
NM: Unohda sitten koko v*tun juttu

Ja laittoi minut estoon, ei sillä että olisin jotenkin jäänyt kaipaamaan, mutta mitä tuo oli? Tajusiko kukaan millainen minun olisi miehen mielestä pitänyt olla? :D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut, mutta you dodged a bullet. Sekopaa tyyppi. :D 

Vierailija
2/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas 😂 Väistit luodin 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi pitänyt olla pantavan hyvännäköinen, jolle raksamiehet viheltelee perään. Et menettänyt mitään!

Vierailija
4/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta saat omistaa Jumalan ilmoituksena että väistit juuri luodin.

Vierailija
5/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haki pildee

Vierailija
6/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder<3

Vierailija
7/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mt-ongelmainen, ole tyytyväinen ettei tarvinnut tavata. 

Ja suosittelen laittamaan itse estot kyseiselle tyypille, pysyvästi.

Vierailija
8/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hullu. Miten jaksoit noinkaan pitkään tuota jankkaamista? Ensi kerralla kannattaa antaa olla heti, mitä pikemmin pääsee eroon sekopäistä sen parempi.

Vierailija
9/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tietää oletko romani, heitä tuijotetaan kadulla.

Vierailija
10/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rankan kasvatuksen saanut hihhuli joka ei uskaltanut suoraan kysyä että oletko lihava, koska iskostettu niin vahvasti päähän että ei vaan saa millään tavoin loukata naista.

Vierailija
11/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskojen provojen liukuhihna on käynnistynyt.

Vierailija
12/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nyt vasta tajusin mikä tuo oli. Ajattelin ensin että luuli kehariksi tai läskiksi, mutta sehän luulee että olet trans-nainen ja sen takia sinua tuijotettaisiin.

Ei vaan jostain syystä uskalla käyttää sanaa tránsu.

Vierailija
13/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuosta mieleen sarja Isänmaan toivot ja heidän ihmettely onko joku "sellainen" "tiedäthän", kun ei voinut suoraan miettiä onko joku tuttunsa h omoseksuaali.

Vierailija
14/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa keskustelunpätkässä ei ole paljon järkeä kun se on irrotettu asiayhteydestään. Ilmeisesti olisi ollut selkeämpi, jos olisi nähnyt koko viestiketjun.

Vierailija
15/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä keskustelunne sanatarkasti eikä vain suunnilleen. Ehkä siinä oli jotain sellaista pientä, jota sinä et huomannut ollenkaan mutta jonka joku muu voisi tunnistaa.

Minulta on tivattu ympäripyöreästi karva-asioita ja sitä, mihin suostuisin sängyssä. Vihjaileminen on tuskastuttavaa varsinkin silloin, kun vastaus on kynnyskysymys.

Vierailija
16/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo, eroon pääsit ja hyvä niin.

Vierailija
17/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haette seuraa tinderistä? Täynnä sekopäisiä vonkaajia, aloittakaa joku mukava ulkoiluharrastus ja sieltä löytyy ihmisiä jotka jakaa samanlaisen ajatusmaailman todennäköisemmin kuin ne tnder vonkaajat

Vierailija
18/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haette seuraa tinderistä? Täynnä sekopäisiä vonkaajia, aloittakaa joku mukava ulkoiluharrastus ja sieltä löytyy ihmisiä jotka jakaa samanlaisen ajatusmaailman todennäköisemmin kuin ne tnder vonkaajat

No mä otan ennemmin rennon ja mukavan panoseuran Tinderistä kun jonkun sauvakävelijämiehen. Ei kaikki etsi mitään vakavaa.

Vierailija
19/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä keskustelunne sanatarkasti eikä vain suunnilleen. Ehkä siinä oli jotain sellaista pientä, jota sinä et huomannut ollenkaan mutta jonka joku muu voisi tunnistaa.

Minulta on tivattu ympäripyöreästi karva-asioita ja sitä, mihin suostuisin sängyssä. Vihjaileminen on tuskastuttavaa varsinkin silloin, kun vastaus on kynnyskysymys.

Multa kanssa kysyttiin naita ja lisaksi sita, minkalaisia alushousuja tykkasin kayttaa (tai etta tykkasinko kayttaa stringeja). Nama meni heti estoon, mun mielesta on ihan liian tungettelevaa ruveta tuommoisia utelemaan ennen kuin edes ollaan tavattu. Seksista voi toki yleisella tasolla valilla jutustella, mutta ei mitaan henkilokohtaisuuksiin menemisia pelkan viestittelyn perusteella. Ei sen nyt hemmetti tutustumisvaiheessa - tyyliin ekan 15 minuutin aikana - pitaisi olla olennaista etta onko mulla puska, viiva vai posliini. 

Jatkoon paasikin sitten mies, joka ei puhunut seksista OLLENKAAN ennen tapaamistamme. Jannaa, etta kysessa oli vielapa ulkomaalainen (Lahi-idasta) - yleinen harhaluulohan on etta "heikalaiset" eivat muuta ajattelekaan kuin seksia. 

Meillapa riitti juttua muutenkin. Ja sita seksiakin kylla sitten oli heti ekoilla treffeilla, minun aloitteestani. :D

Vierailija
20/29 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihkailijat ja ympäripyöreät on parhaita. Niiden kanssa voi saada aikaan hauskan jankutuksen jossa minä kysyn uudelleen ja uudelleen mitä toinen koittaa sanoa ja kun hän lopulta uskaltaa kysyä suoraan (jos ikinä uskaltaa) voin minä alkaa eri tavoin muotoiltuna jankuttaa miksi sen sanominen oli niin vaikeaa sen sijaan että vastaisin siihen kysymykseen.

Katsotaan kumpi väsyy ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi