Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä kaloreita

Vierailija
04.03.2020 |

Olen 172cm ja 86kg. Olen lihonnut 3:ssa vuodessa 20kg, mutta tupakoinnin olen pystynyt lopettamaan 1,5v sitten.

Yritän laihduttaa takaisin entisiin mittoihin. Kalorilaskurilla laskin että laihtuisin 20 kg 41 viikossa, jos syön 1700kcal. Entä jos syön 1500kcal? 1700 kcal kuulostaa paljolta. Mitä sanotte? Jätin turhat hiilarit, herkuttelut ja lisäsin kasviksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika kova muutos nykyiseen ruokavalioon. 41 viikkoa on melkein vuosi, kovalla määrätiedoisuudella ja itsekurilla voisi mennä. Muuten sanoisin, että helpompaa olisi lisätä liikuntaa ja syödä vähän enemmän kaloreita kuin hiirikuurilla.

Et mainitse ikääsi. Aineenvaihdunta hidastuu kun tulee vanhemmaksi ja olisi senkin puolesta hyvä lisätä liikuntaa, jotta aineenvaihdunta toimii. Se helpottaa lopputulokseen pääsyä ja todennäköisesti siinä pysymistäkin sitten.

Vierailija
2/5 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja kuinka paljon liikut? On eri laihduttaa 20 - 30 - 50 vuotiaana. Kolmekymppisenä laihdutin 1600 kcal/vrk annoksella, mutta nyt ei onnistu sitten millään. N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö arvaa, miten käy jos asetat tavoitteen liian korkealle? Sitä paitsi tutkimusten mukaan hitaasti laihduttavat onnistuvat paremmin pitämään painonsa kurissa.

Vierailija
4/5 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi läskikilo on laskennallisesti muistaakseni 7000 kcal.

Vierailija
5/5 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7000 kcal on paljon. Oikeastiko? Olen 30 v ja liikun tällä hetkellä vähän, koska ...uttaa mennlenkillebkun aina vaan sataa.

Ap