Varattu nainen jos Toni Nieminen tulisi iskemään sinua baarissa lähtisitkö?
Olisitko valmis vaihtamaan nykyisen miehesi sen enempää miettimättä kuuluisaan ja komeaan olympiasankariin?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen teinitytöistä vähintään puolet olivat Toni-faneja vuonna 1992. Nostalgia saa nämä nykyään jo keski-ikäistyvät naiset kostumaan ja riippumatta mitä täällä sanovat lähtisivät mukaan. Toni on hyvä tyyppi, mutta tilaisuus saa lentämään kukasta kukkaan.
Suomessa tuskin kukaan on yhtä nopeasti nostanut hurmoksen nuorissa naisissa kuin Toni 16-vuotiaana. Onko kukaan akateeminen tutkija tutkinut aihetta?
Joku on nyt kovin epätoivoinen. Ketju puhuu karua kieltään Tonin arvostuksesta nykypäivänä.
En lähtisi. Inhoan urheilijoita. Jopa miljonäärejä
Pidän runoilijoista. Ja elätän itseni.
Eihän naiset voi olla sen kanssa edes samassa huoneessa, tulee heti raskaaksi. Ei paniikkia... juoskaa!
Tottakai lähtisi. Toni on tunnettu olympiakullistaan.
Toki toki Tonza on varakas, älykäs, varsinainen saalis
Aika monelle mammalle liian tasokas seuralainen.
Ai tuo nuorin lapsi on sairas, lyhytkasvuinen?
Uh HuH. En varattuna naisena lähde kenenkään kanssa "siinä mielessä" mihinkään. Kun harvoin käyn yksin juhlimassa, se on vain ystävien kanssa hengailua.
Olipa vaikka julkkis, tai en varsinkaan silloin ! EI EI EI.
Enkä ole tuon ihmistyypin fani. Itse olen aivan erilaisten ihmisten kanssa viihtyvää sorttia.
Riippuu humalatilasta. Tietyissä olosuhteessa ja oloissa luultavasti lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Suomen teinitytöistä vähintään puolet olivat Toni-faneja vuonna 1992. Nostalgia saa nämä nykyään jo keski-ikäistyvät naiset kostumaan ja riippumatta mitä täällä sanovat lähtisivät mukaan. Toni on hyvä tyyppi, mutta tilaisuus saa lentämään kukasta kukkaan.
Tykkäsin tuosta tosiaan silloin kun hän oli 16 v. Itse muutaman vuoden nuorempi. Muistan miten Tonia piti ihan suojella teinitytöiltä, vaikutti olevan oikeasti aika ahdistunut joissain pressitilaisuuksissa. Luulen että tuo suosio sotki hyvin alkaneen mäkiuran. Hän vaikuttaa ujolta. Meni varmaan keskittymiskyky siinä pyörityksessä. Nykyään tunnen lähinnä sympatiaa. Hän muistuttaa veljeäni. Mikään ei mene oikein putkeen. En silti ole sitä tyyppiä joka pelastaa näitä miehiä, jotka ei oikein pärjää. Se on ihan oma naistyyppinsä. Sellaisia oman elämänsä sosiaalitanttoja. Toivon hänelle kaikkea hyvää. Että miehistyy ja ottaa vastuun valinnoistaan, eikä vain seilaa minne tuuli kuljettaa. Silloin saattaisi elämä jossain vaiheessa alkaa sujumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lähtisi. Toni on tunnettu olympiakullistaan.
:D
En todellakaan ! Vaikka olen sinkku, en lähtisi. Mulla on muutamia vaatimuksia mies suhteilleni, joita yhtäkään ei Toni täytä.
Edelleen ainoa, jonka suhteen voisin edes tuntea kiusausta on Esko Valtaoja.
Käskisin suksia suolle,ja pikaisesti.En siedä pettureita.
En lahtisi edes siina tapauksessa, etta Toni olisi maailman viimeinen mies, ja mina maailman viimeinen nainen, ja meidan vastuulla olisi maailman uudelleenkansoittaminen. Noita geeneja ei nimittain olisi alun perinkaan pitanyt jatkaa...
Voi en ikinä vaihtaisi johku Niemiseen, hyh mikä luuseri ukko. Nauraisin katketakseni jos tuo tulisi ehdottamaan.
Lähtisin mihin?