Olen nainen joka ihastuu vain itseään tasokkaampiin miehiin
Kommentit (56)
Eli olet samanlainen kuin ~95% nuorista naisista. Miksi olisit siis jotenkin erityinen että sinulta mitään kannattaisi kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko 26v?
En, vanhempi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kaikki
Tällä logiikalla kukaan tai ainakaan suurinosa naisista ei sitten saisi parisuhdetta.
Minä en saa, syynä nimenomaan tuo etten kykene ihastumaan oman tasoisiin.
Jos kykenisin, saisin heti parisuhteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli olet samanlainen kuin ~95% nuorista naisista. Miksi olisit siis jotenkin erityinen että sinulta mitään kannattaisi kysyä?
Emt haluan vaan huomiota
Ap
Ap:lla on paljon kilpasiskoja. Se on vähän niinkuin naisten geeneissä. Lähiömammat vievät vähän paremmat miehet ja yliopistotiukkikset jäävät sitten vaikka mieluummin yksin kun eivät löydä itseään parempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on paljon kilpasiskoja. Se on vähän niinkuin naisten geeneissä. Lähiömammat vievät vähän paremmat miehet ja yliopistotiukkikset jäävät sitten vaikka mieluummin yksin kun eivät löydä itseään parempaa miestä.
Suomessa pariudutaan uskollisesti oman sosiaaliluokan sisällä ja nainen miestä useammin alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla liity mikään miehen status tai varallisuus tähän, vaan ulkonäkö ja persoona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pariudutaan uskollisesti oman sosiaaliluokan sisällä ja nainen miestä useammin alaspäin.
Sana uskollinen ei sovi tuohon lauseeseen...Naiset kyllä pariutuvat alaspäin, koska ylöspäin ei ole parisuhdetta tarjolla. Sitä kestää pari vuotta ja sitten keksitään että mies onkin täysi paska ja huomiota on saatava muualta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sana uskollinen ei sovi tuohon lauseeseen...Naiset kyllä pariutuvat alaspäin, koska ylöspäin ei ole parisuhdetta tarjolla. Sitä kestää pari vuotta ja sitten keksitään että mies onkin täysi paska ja huomiota on saatava muualta...
Onkohan nuo tapaukset keskittyneet johonkin tiettyyn kansanosaan, kun itse en tunne yhtäkään tuollaista tapausta?
Pariskunnat ovat yleensä aika samalla levelillä keskenään.
Ap
Mä tajusin juuri, vasta nyt nelikymppisenä, etten ole KOSKAAN ihastunut tai hullaantunut keneenkään mieheen ulkonäön perusteella! Rakastun aina johonkin persoonallisuuden piirteeseen,kokonaisuuteen,erityisyyteen.. vähän erityislaatuisiin tyyppeihin.
Aika jännä tajuta se, mutta tuli mieleen tästä tasoavauksesta... Miten n tasot sitten määritellään,jos ei puhutakaan ulkonäöstä?!
Toki, kyllä mä ymmärrän,ja näen, jos joku on komea, mutta en kyllä sen perusteella ihastu...
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin juuri, vasta nyt nelikymppisenä, etten ole KOSKAAN ihastunut tai hullaantunut keneenkään mieheen ulkonäön perusteella! Rakastun aina johonkin persoonallisuuden piirteeseen,kokonaisuuteen,erityisyyteen.. vähän erityislaatuisiin tyyppeihin.
Aika jännä tajuta se, mutta tuli mieleen tästä tasoavauksesta... Miten n tasot sitten määritellään,jos ei puhutakaan ulkonäöstä?!Toki, kyllä mä ymmärrän,ja näen, jos joku on komea, mutta en kyllä sen perusteella ihastu...
En minäkään pelkän ulkonäön perusteella ihastu, mutta ihastun vain liian komeisiin eli nimenomaan ulkonäöstä kuitenkin muodostuu se ratkaiseva tekijä.
Toki heissä on paljon muutakin kuin komeus, mutta ulkoiset tasot kuitenkin määrittää aika paljon sen kenen kanssa pariudumme, myönsi sitä tai ei.
Harvemmin näkee ulkosesti eri tasoa olevia pariskuntia.
Samanlaisia persooniahan on kaiken näköisissä, eli kyse on nimenomaan ulkonäöstä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mielipiteesi asiasta mikä tahansa, se ei kumoa sitä mitä sanoin.
Olen nainen joka ei koskaan ajattele ihmisiä tasoina, vaan ihastuu ihmiseen joka yhtälailla kohtelee kaikkia muita samanvertaisina.
Eli jos minua tarkkaillisi pinnallinen ihminen, saattaisi hän päätellä että tapailen vain tasokkaampia miehiä. Vain koska hänen mielestään sellainen olisi sattunut kohdalle, vaikka se olisi kaukana omasta ajatusmaailmastani?
Naurettavaa leikkiä, aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen joka ei koskaan ajattele ihmisiä tasoina, vaan ihastuu ihmiseen joka yhtälailla kohtelee kaikkia muita samanvertaisina.
Eli jos minua tarkkaillisi pinnallinen ihminen, saattaisi hän päätellä että tapailen vain tasokkaampia miehiä. Vain koska hänen mielestään sellainen olisi sattunut kohdalle, vaikka se olisi kaukana omasta ajatusmaailmastani?
Naurettavaa leikkiä, aikuiset ihmiset.
En minäkään lähtökohtaisesti ajattele ihmisiä tasoina, sehän on alitajuista eikä niinkään tietoista toimintaa.
Olen vain tarkastellut tätä asiaa, luonnollisesti kun en saa vastakaikua ihastuksiltani ja tajusin sitten, että mähän olen eri tasoa kuin he.
Esim. heille tulee (kauniilta) naisilta kehuja ja likejä somekuviin, minulle ei minkäänlaisilla miehiltä mitään, heillä riittää seuraa minulla ei jne.
Jos vaan hakkaa päätä seinään eikä saa ketään kenet haluaisi, niin pakkohan se on miettiä näin, vaikka tavallaan raadollista onkin.
Mutta sellaista elämä on, vaikka jotkut ei sitä myönnäkään.
Ap
Jos olisit oikeasti nainen eli tuntisin sinut ja kertoisit minulle, ettet löydä rakkautta, koska ihastut aina miehiin, jotka ovat tavoittamattomia, kysyin sinulta, pelkäätkö ihastumista ja sitoutumista. Koska siitä todennäköisesti olisi kysymys. Olisit ikään kuin jäänyt sinne esiteini-iän tasolle, jossa ihastuttiin julkkiksiin ja sitä kautta opeteltiin ihastumisen tunteita ja niiden käsittelyä. Sen sijaan, että olisit siirtynyt eteenpäin ja kehittynyt ikäistesi tavoin, sinä et jostain syystä kykenisi ottamaan riskiä, että kehittyisikin ihan oikea ihmissuhde.
Suosittelisin siis hakemaan ammattimaista keskusteluapua taustalla olevaan pelkoon (hylätyksi tulemisen pelko tai vastaava).
Mutta koska olet trolli, suosittelen sinua hakemaan elämääsi sellaista sisältöä, ettei tarvitse keksiä älyttömiä satuja.
*minkäänlaisilTa miehiltä mitään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti nainen eli tuntisin sinut ja kertoisit minulle, ettet löydä rakkautta, koska ihastut aina miehiin, jotka ovat tavoittamattomia, kysyin sinulta, pelkäätkö ihastumista ja sitoutumista. Koska siitä todennäköisesti olisi kysymys. Olisit ikään kuin jäänyt sinne esiteini-iän tasolle, jossa ihastuttiin julkkiksiin ja sitä kautta opeteltiin ihastumisen tunteita ja niiden käsittelyä. Sen sijaan, että olisit siirtynyt eteenpäin ja kehittynyt ikäistesi tavoin, sinä et jostain syystä kykenisi ottamaan riskiä, että kehittyisikin ihan oikea ihmissuhde.
Suosittelisin siis hakemaan ammattimaista keskusteluapua taustalla olevaan pelkoon (hylätyksi tulemisen pelko tai vastaava).
Mutta koska olet trolli, suosittelen sinua hakemaan elämääsi sellaista sisältöä, ettei tarvitse keksiä älyttömiä satuja.
En ole koskaan ihastunut julkkiksiin, ei minulla ollut teininä sellaista vaihetta.
Ihastuin yhteen ikäiseeni poikaan, joka sitten kohta lemppasi minut ja alkoi muiden kanssa.
Olen käynyt juttelemassa tästä myös ammattilaisen kanssa, kuulemma ei ole mitään hätää eikä hän nähnyt tilanteessani mitään ihmeellistä.
Tuntuu oudolta, että pidät minua satuilijana kun tämä on elämääni eikä mitenkään ihmeellistä edes.
Toki tiedän, että jotkut naiset on tottuneet saamaan kaiken mitä haluaa ja tällainen minunlaiseni kohtalo voi tuntua ihan absurdilta.
Ap
Oletko 26v?