Millainen alue on Westpark Turussa?
Asunnon ostoa alueelta suunnittelen. Kertokaa kokemuksia tai tietoja alueesta.
Kommentit (8)
Palvelut aika lähellä. Ja hyvät yhteydet Turkuun. Asun itse siinä lähistöllä omakotialueella. Omasta mielestäni alueen rakennustyyli on kiva ja hyvin aikaa kestävä. Mutta en asu siellä itse joten en osaa sen tarkemmin sanoa.
Rauhallinen, palvelut lähellä, ympärillä luontoa. Hieman liian piukkaan rakennettu nyt kun vanhan navettatalon viereen pykättiin uudet kerrostalot, mut menettelee..
Olen asunut Turussa 30 vuotta ja piti googlata, missä Westpark on.
Mutta siis ihan kiva paikka varmasti, ei kauhean pitkä matka keskustaan ja busseja taitaa mennä tiuhaan. Länsikeskuksen palvelut vieressä, on kauppaa ja kuntokeskusta. Rauhallinen alue varmaankin ja eikös siinä ole koulukin ihan kävelymatkan päässä. Ihan hyvä paikka asua, uskoisin.
Porvarijuppeja varten, julkiset kaukana, pyörällä pääsee länsikeskukseen (cittari,tokmanni,prisma, yms)
Vierailija kirjoitti:
Porvarijuppeja varten, julkiset kaukana, pyörällä pääsee länsikeskukseen (cittari,tokmanni,prisma, yms)
Miks alap?
Mikä helvetin "Westpark", eikö voi suomeksi nimetä kun Suomessa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks alap?
Koska sanoit että julkiset on kaukana, vaikka naantalin bussi vetää vierestä about 10 minuutin välein Turun keskustaan.. ja toiseen suuntaan suoraan Raision ja Naantalin keskustaan.
Olisko paikallisia nyt paikalla?