Mikä laihuudessa on kaunista?
Kommentit (42)
kyllä mulla erottuu perse ja tissit vaikka ylipianoa onkin :D toki erottuu myös maha ja kaksarikin
Erottuvuus. Ei ole pelkkää valuvaa laardia. On oikeasti kurvit eikä poimuilevaa läskiä.
Hoikkuus on ainakin mukavaa kun pystyy liikkumaan vapaasti ja kevyesti, ei läskit hinkkaa ja hierry, ei hölsky ja lötise. Plus mahtuu omalle penkille istumaan ilman että valuu naapurin puolelle.
Ei vie lentokoneessa kahta penkkiä.
Kasvonpiirteet näkyvät kauniisti eikä ole pelkkää taikinamömmöä koko naama.
Paremmat kolesteroliarvot, parempi yleinen terveydentila, helpompi liikkua, helpompi kävellä portaita jne.
En todellakaan kannata nykyajan meininkiä jossa kannustetaan että "pysy vaan lihavana ja ole oma itsesi".
Ei ole tervettä eikä myöskään hyvä olotila ihmiselle olla lihava.
Naisilla: Hoikkuus on naisellista, miehet varmaan ajattelee että on pienempi ruokainen entä he itse ja heitä kiehtoo se jne..
elämänhallinta kunnossa ja terveelliset elämäntavat kiinnostaa.
Sairaalloinen laihuus ei ole sen kauniimpaa kuin sairaalloinen ylipainokaan.
Hoikkuus sen sijaan on minusta kaunista. Kapea ja litteä vyötärö, maha. Ei hyllyvää läskiä. Vartalossa vähän (tai ainakin vähemmän) selluliittia kuin tuhdimmissa vartaloissa.
Ei kaksoisleukaa, selkeämpi leukalinja. Nämä tulee ensiksi mieleen.
Tuo aiempi kommentti rintojen erottuvuudesta tai vartalon muodokkuudesta on pötyä. Tiimalasi on tiimalasi oli sitten rehevä tai hoikka. Tasapaksu pötkö on sellainen pulskana että hoikkana, muodottomana. Ääripäät eli todella laihat ja lihavat asia erikseen.
Laihuus on karmean näköistä. Ja missä laihoilla ne kurvit ovat? Ei niitä ole, kun laiha on vain luuta ja nahkaa.
Laihat ovat nälkiintyneen näköisiä, kuin jonkin köyhän kehitysmaan aliravitut ihmiset.
En osaa sanoo, siin vaa alkaa keuliin kun hoikka nainen pyllistää. Mutta kun lihava nainen pyllistää, niin ei keuli. M33
Yks tykkää niiskuneidistä ja toinen pikkumyystä.
Kaikki ne upeat muotiluomukset mitkä on suunniteltu tikuille 😍
Vierailija kirjoitti:
kyllä mulla erottuu perse ja tissit vaikka ylipianoa onkin :D toki erottuu myös maha ja kaksarikin
Niinhän teillä aina😂
Laihuudessa ei ole mitään kaunista.
Pullukassa naisessa kaikki on kaunista ja ihanan pehmeää.
Vierailija kirjoitti:
Laihuudessa ei ole mitään kaunista.
Pullukassa naisessa kaikki on kaunista ja ihanan pehmeää.
Terveisin Reija 152/146
Antiikin patsaista näkee, että hoikkia on ihailtu aina. Myös nefertitin pelkkä pään patsas viestii tasapainoisesta hoikkuudesta. Laihan ja hoikan ihmisen ero on joskus kuin veteen piirretty viiva.
Liika laihuus ei ole kaunista, mutta hoikkuus tuo esiin vartalon muodot ja kaaret. Vaatteet näyttävät kauniilta kun ne istuvat hyvin ja laskeutuvat kauniisti.
Suurin osa jopa kauppakeskusten vaateosastoista tarjoaa sinulle sopivia vaatteita. Kun koko kasvaa niin valikoima kutistuu.
Hoikkuus se on kaunista, ei laihuus tai lihavuus. Mulla vain 1-2 kg ylipainoa mutta kyllä mulla on vatsa ja vyötärö esteettisessä mielessä turhan paksut. Tästä lihavampi ois aina vaan pahempi. Kurveja on ja takamus. Urheilen jne mutta parempi ois jos ois vähemmän rasvaa.
Laihuus on kyllä ihan yhtä hirvittävän näköistä naisella kuin lihavuus. Pahempaakin. Ai takamusta, rintoja, eiks ne nyt ole naiseuden piirteitä kuitenkin!
Eiköhän se ole mielipidekysymys. Eri vartaloiden haukkumiseksi tämä ketju tosin kyllä menikin.
Hoikilla ihmisillä (naisilla) rinnat ja takapuoli erottuvat toisin kuin tasapaksuilla möhköillä. Ja onsan siinä hyöty-paino suhdekin erilainen. 2kg painavat C-kuppi tissit ovat 60kg naisella liki 4% painosta kun taas 120 kg painoisella alle 2%.