Mikä laihuudessa on kaunista?
Kommentit (42)
Ei mikään. Laihuus ei ole kaunista, eikä myöskään lihavuus. Sopusuhtaisuus on kaunista.
Enpä tiennytkään että kolesteroliarvot on ulkonäköön liittyvä asia 😅
Vierailija kirjoitti:
Naisilla: Hoikkuus on naisellista, miehet varmaan ajattelee että on pienempi ruokainen entä he itse ja heitä kiehtoo se jne..
elämänhallinta kunnossa ja terveelliset elämäntavat kiinnostaa.
Miten pieniruokaisuus olisi itsessään kiehtova ominaisuus? Että tulee halvemmaksi ruokakulut?
Vierailija kirjoitti:
Kehon sairauden näkee naamasta ja ulkomuodosta, tuliko yllätyksenä?
Minä pidän kauniina sitä kiinteyttä ja solakkuutta, ettei siis paikat hylly ja lölly. Minusta se vaan on kaunista, vaikka ulkonäkö ei todellakaan ole maailman tärkein asia.
Mutta jos luut törröttää, niin se ei enää ole kovin kaunista, mieluiten kuitenkin jotain siinä luiden päällä.
En myöskään pidä hirveän isoista ja hyllyvistä rinnoista, vaan mielestäni noin B-kupin kiinteät rinnat on kaikista kauneimmat ja esteettisimmät! En ymmärrä miksi monet naiset edes haluavat jotain megatissejä, kun ne alkaa roikkumaan sitten vanhetessa.
Vierailija kirjoitti:
Erottuvuus. Ei ole pelkkää valuvaa laardia. On oikeasti kurvit eikä poimuilevaa läskiä.
Tää. Myös kasvonpiirteet tulee usein kauniimmin esille.
En kyllä tiedä mitä aloittaja tarkoitti laihalla (terveen hoikkaa vai oikeasti alipainoista). Liika laihuus ei tietenkään ole nättiä.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne aina ole, mutta kyllä ne ylipainoisella tuppaa yleisempiä olemaan kuin hoikalla.
Alipaino ei ole kaunista. Mutta hoikkuus kyllä, paras jos löytyy vähän lihastakin. Itse oon lyhyt ja hoikka, rakastan vartaloani.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että tuli puheeksi. Nyt tiedät, että ylipaino altistaa muunmuassa korkealle kolesterolille. Ylipaino on puolestaan pääteltävissä ulkonäöstä joten siinä mielessä liittyy siihenkin.
Nainen ei voi koskaan olla liian laiha. Se vain on niin.
Setämies55
Laihat ei ole kauniita, hoikkuus onkin sitten eri asia. Vaatteet istuu ja laskeutuu, tissit ja muut kurvit erottuu. Ja varmaan hoikan on helpompi liikkua ja ylipäätään olla. Monet tukevoituu keski-iässä ja niin minäkin kun tehtiin kohtuleikkaus niin johan alkoi painoa kertyä. Pitää sitten iloita siitä että suuren osan elämästään on ollut missimitoissa ja kaunis muutenkin. Se nykyisin vallalla oleva "kehonkuvan hyväksyntä", joo on ihan ok, mutta kyllä sairaalloiseen lihavuuteen kannattaa vähän puuttua se on terveysriski.
Vaatteet istuvat kauniisti.
Vielä -12 kg ja olen 55 kg/174 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehon sairauden näkee naamasta ja ulkomuodosta, tuliko yllätyksenä?
Tuli mulle ainakin. Itselläni on korkea kolesteroli, samoin mun tytöllä. Tyttö varsinkin on pieni ja hoikka ja harrastaa liikuntaa aktiivisesti. Itsekin olen normaalipainoinen, mutta kolesteroli oli huomattavan korkea hyvin hoikkanakin. Ei meidän naamoissakaan mitään ole vialla.
Luonnollisuus. Normaalipainoinen tai hieman hoikka on luonnollisen näköinen, mikä luonnollisesti miellyttää katsetta, ja on vain nykyajan ansiota että rasvaa edes pääsee kertymään ihmisille niin luonnottoman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla: Hoikkuus on naisellista, miehet varmaan ajattelee että on pienempi ruokainen entä he itse ja heitä kiehtoo se jne..
elämänhallinta kunnossa ja terveelliset elämäntavat kiinnostaa.
Miten pieniruokaisuus olisi itsessään kiehtova ominaisuus? Että tulee halvemmaksi ruokakulut?
Varmaan ainakin tuo halvemmat ruokakulut. Isoveljeni sanoi kerran ettei siks ottanut lihavaa tyttöystävää kun menis enemmän rahaa ruokaan :D Ja joo en usko että semmoinen suursyömäri nainen kovin viehättäväkään olis miesten silmissä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Hoikilla ihmisillä (naisilla) rinnat ja takapuoli erottuvat toisin kuin tasapaksuilla möhköillä. Ja onsan siinä hyöty-paino suhdekin erilainen. 2kg painavat C-kuppi tissit ovat 60kg naisella liki 4% painosta kun taas 120 kg painoisella alle 2%.
”2 kg painavat C-kupin tissit”, voi lapsi kulta, menepäs takaisin ylilaudalle tai opiskele anatomiaa vähän enemmän.
Laihuudessa on kaunista lihavuuden puuttuminen.
Terveys on kaunista ja kyllä se nyt useimmiten on niin, että normaalipainoinen vartalo näyttää terveemmältä kuin reilusti ylipainoinen. (Toki normaalipainoinenkin voi olla epäterveellinen elämäntavoiltaan).
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän kauniina sitä kiinteyttä ja solakkuutta, ettei siis paikat hylly ja lölly. Minusta se vaan on kaunista, vaikka ulkonäkö ei todellakaan ole maailman tärkein asia.
Mutta jos luut törröttää, niin se ei enää ole kovin kaunista, mieluiten kuitenkin jotain siinä luiden päällä.En myöskään pidä hirveän isoista ja hyllyvistä rinnoista, vaan mielestäni noin B-kupin kiinteät rinnat on kaikista kauneimmat ja esteettisimmät! En ymmärrä miksi monet naiset edes haluavat jotain megatissejä, kun ne alkaa roikkumaan sitten vanhetessa.
Ihan samalla lailla ne pienet rinnat alkaa roikkua vanhetessa. Katsokaa vaikka uimahallissa. Niin on patalappuja isoissa ja pienissä rinnoissa.
Ei ole mielipidekysymys. Eikä myöskään tervettä lihavuutta ole olemassakaan.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201806032200988514