Mediatietojen mukaan yhä useampi 40+ naisen mies on vireä ja nuorekas 55+, oletko sinä jo uskaltanut kokeilla?
Kommentit (80)
Joku italialainen naisnäyttelijää kokeili eikä tykännyt
Laitatko vielä linkin näihin mediatietoihin?
t. 42-vuotias nainen joka tapaili viimeksi 34-vuotiasta miestä
Jaa, 1% voi olla ja jos se on sinusta yhä useampi niin pissaa pulloon !!!
Kukaan nuorekas tyttömäinen 40v ei halua vierelleen 60 v näköistä käppyrää haisemaan.
Tosiasiassa deittiapalstojenkin ylijäämää ovat 55-70-v ukot. Niitä ei huoli EDES heidän oman ikäisensä naiset.
Ei ole tarvetta kokeilla vanhempia kun nuorempiakin riittää.
Mediatieto on ap:n itsensä tekemä aloitus vauvapalstalla ;-) Ilmeisesti varkaiseläkeläisten askartelukerhon kokous on päättynyt, kun aloituksia pukkaa.
Täällä on sellainen sääntö, että jos vetoaa joihinkin mediatietoihin, se on myös todistettava.
Joku vtun robotti ilmeisesti bolttaa näitä samoja ketjuja samasta aiheesta noin 10000/pöivä
Jos sulla ei ole livenä mahkuja itseäsi 20-vuotta nuorempaan, niin et paranna nahkujadi täällä asiasta jauhamalla.
Mene hoitoon, tilallasi on ni.i: OCD
Ihan kannatettava ajatus, moni 40v nainen huomaa taas olevansa haluttu
40+ nainen voi olla matemaattisesti vaikka 100-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu spämminä
Samoin. En ymmärrä, miksi jotkut ruokkivat tätä.
Olen 52 ja mieheni on vireä ja nuorekas nelivitonen. En ole ajatellut vaihtaa vanhaan ukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu spämminä
Samoin. En ymmärrä, miksi jotkut ruokkivat tätä.
En ole vielä ilmiantanut
Otin nelikymppisenä semmoisen vireän ja nuorekkaan viisvitosen miehen.
Nyt olen vireä ja nuorekas viisvitonen itse. Tykkään urheilla ja matkustaa. Entinen vireä ja nuorekas mies makaa tossa sohvalla, selkä vaivaa, eturauhanen juoksettaa kusella ja mielikin on sitä laatua että eiks me nyt vaan tässä kotona oltais. Harkitsen melkein päivittäin, josko kehtaisin jättää tuon marisijan keskenään, vai pitäisivätkö hänen lapsensa ja muu tuttavapiiri käytöstäni heitteillejättönä.
Että juu. Älkää naiset tehkö samaa virhettä kuin minä.
Kun noin vireä +55 mies olet, ap niin linkitäppä vireästi ne mefiatiedot tähän, joihin viittaat
En, olen edelleen sen saman ihanan samanikäisen kanssa jonka kanssa päädyimme yhteen 20 v sitten <3
Vireä +55 mies eli 95-vuotias mies tk:n vuodepotilaana, syö syötettynä ja jaksaa katsoa uutiset
En ole kokeillut enkä kokeile. Oma 11v itseäni nuorempi aviomieheni on paras <3
N41
Kokeilin kerran 50-vuotiasta, ei edennyt ekoja treffeja pidemmalle. Ei vaan pystynyt.
N44/M31