Mediatietojen mukaan yhä useampi 40+ naisen mies on vireä ja nuorekas 55+, oletko sinä jo uskaltanut kokeilla?
Kommentit (80)
Montako v*tun aloitusta sinä teet tästä samasta asiasta ja aina ilman linkkiä. Nosta edes vanha aloituksesi uudestaan. Id!ootti.
Vierailija kirjoitti:
Montako v*tun aloitusta sinä teet tästä samasta asiasta ja aina ilman linkkiä. Nosta edes vanha aloituksesi uudestaan. Id!ootti.
Pidetään keskustelu asiallisena
Olen tehnyt samankaltaisia havaintoja
treffit kirjoitti:
Kokeilin kerran 50-vuotiasta, ei edennyt ekoja treffeja pidemmalle. Ei vaan pystynyt.
N44/M31
Pystynyt kuka mihin?
55+ miehet ja 40+ naiset, eroa ei päällepäin huomaa
Vierailija kirjoitti:
Laitatko vielä linkin näihin mediatietoihin?
t. 42-vuotias nainen joka tapaili viimeksi 34-vuotiasta miestä
il.fi tai is.fi, molemmissa lähes jokaisella julkimolla 15v tai yli nuorempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu täältäkin.
Harkitsen samaa!
Hienoa jankkaaja ap, että opit nostamaan nämä vanhat aloitukset ylös. Ei joka v!tun sadas kerta tarvitse tehdä uutta aloitusta.
P.S. Vedä idlootti ittes kiikkuun
Jos haluasit olla edes vakuuttava olisit laittanut jonkun +20v naisen. Tuohan on normi hommaa.
Mitä "uskaltamista" siinä on, että deittailee jotain ikäloppua setämiestä? :D
Itse päätin haistattaa v*tut koko patriarkaatille ja deittailla juuri sen ikäisiä miehiä, joita itse pidän seksuaalisesti viehättävinä. En ole koskaan edes suudellut (saati sitten harrastanut seksiä) yli 40-vuotiaan miehen kanssa.
Nuorissa miehissä on energiaa, uteliaisuutta, intohimoa ja oppimiskykyä. Meillä homma menee niin, että minä olen Domina ja mies on Slave.
N.42 (puhuttelunimi "Valtiatar") ja kumppanina mies 28v (puhuttelunimi "Orja")
Jälleen kerran ikäerojankkaaja.
Miksi lähdette näihin aina mukaan.
Teitä on helppo vedättää.
Aloittaja on nainen. Sen näki sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on nainen. Sen näki sekunnissa.
Aloittaja on mies. Sen näki sekunnissa. Hopeakettu-setämiehiin liittyviä voimafantasioita, joissa nuorempi nainen mukamas himoitsee setämiehiä.
Karu totuus on se, että 40-vuotiaat naiset ovat nykyään puumia ja katselevat nuorempaa saalista. Nuoret miehet käyvät todella kuumana nelikymppisiin naisiin, koska tuon ikäinen nainen tuntee omat seksuaaliset halunsa paljon paremmin kuin epävarma 20-vuotias pimatsu, joka ei uskalla olla kunnon narttu.
En usko että yksi kokeilukerta riittää vaan pitäisi yrittää monien kanssa koska yksilöiden välillä on suuria eroja M56
No hyi helvata ei, en vaihtaisi omaa 36- vuotiastani tuohon :D :D
Älä aina jaksa inttää ja keksiä päästäsi näitä "hopeakettu"... saakelin papparainen mee hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Otin nelikymppisenä semmoisen vireän ja nuorekkaan viisvitosen miehen.
Nyt olen vireä ja nuorekas viisvitonen itse. Tykkään urheilla ja matkustaa. Entinen vireä ja nuorekas mies makaa tossa sohvalla, selkä vaivaa, eturauhanen juoksettaa kusella ja mielikin on sitä laatua että eiks me nyt vaan tässä kotona oltais. Harkitsen melkein päivittäin, josko kehtaisin jättää tuon marisijan keskenään, vai pitäisivätkö hänen lapsensa ja muu tuttavapiiri käytöstäni heitteillejättönä.
Että juu. Älkää naiset tehkö samaa virhettä kuin minä.
Tämä. Tiedän, että juurikin tuo yli 50-vuotias työkaveri on katsellut sillä silmällä meikäläistä, mutta näen jo sen tulevaisuuden. Vähän aikaa etsii nuoruuttaa tässä nelikymppisen kautta, mutta ei pysyisi vauhdissa. Iän pitää olla joko sama tai nuorempi mies, jotta ei kuole suhde pystyyn.
Ap- tältä palstalta et löydä itsellesi henkilökohtaista avustajaa. Sinun pitää laittaa ilmoitus mol.fi
Pyydä nuorisosta apua Internetin käytössä, kun et näköjään osaa