Mediatietojen mukaan yhä useampi 40+ naisen mies on vireä ja nuorekas 55+, oletko sinä jo uskaltanut kokeilla?
Kommentit (80)
Onko tämä toistuva ja toistuva aihe olevinaan jonkinlaista huumoria vai mikä tässä on kirjoittajan motiivina? Ihan oikeasti, en ymmärrä miksi tästä pitää kirjoittaa aloitus aloituksen perään.
Nainen tykittää näitä jotta miestä haukuttaisiin.
Asiallisia keskusteluja poistuu ihan yllättäen, mutta tämän sekon jatkuvat aloitukset tästä samasta jankutuksesta sallitaan. Taitaa olla mode tekemiä aloituksia. Ja mode on......mies 55+
Itse olen kiitollinen niille miehille, jotka etsivät treffipalstalla nuorempia. Rohkaistuin ajattelemaan, että noinkin voi tehdä ja lähdin treffeille itseäni 11 vuotta nuoremman miehen kanssa. Nyt melkein 4 vuotta yhdessä. Jos tulee jostakin syystä ero, en ota missään nimessä itseäni vanhempaa ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Asiallisia keskusteluja poistuu ihan yllättäen, mutta tämän sekon jatkuvat aloitukset tästä samasta jankutuksesta sallitaan. Taitaa olla mode tekemiä aloituksia. Ja mode on......mies 55+
Laita tiedoksi yllpdn esimiehelle tatu piste kaskela at sanoma piste com. Provoaminen on säännöissä selkeästi kielletty.
Entäs sitten, kun mennään 15 vuotta eteenpäin ja nainen on 55v. "viriili ja nuorekas" mutta mies on 70v. vanhuudenvaivainen dementikko.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, kun mennään 15 vuotta eteenpäin ja nainen on 55v. "viriili ja nuorekas" mutta mies on 70v. vanhuudenvaivainen dementikko.
Vireää seniorielämää... Ainakin valtion rahat säästyy, kun on kotipiika ja hoitaja jo valmiina. :)))
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen monta kertaa kysellyt tältä ikäerotrollaajalta. Naisella vielä 13 vuotta työelämää jäljellä, mies on eläkkeellä, ei kuule enää kunnolla (ikäkuulo-ongelmat), päivät kuluvat sanaristikoita tehden ja palleja raapien. Sitten kun nainen vihdoin pääsee eläkkeelle, niin eipä ole miehestä enää paljon matka- ja harrastusseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että en ole tavannut viriiliä 55v naista. Hyvin mummomaisia.
Olen kokeillut nuorempia, ja todella paljon nuorempia. En näe mitään ongelmaa. M43
vaimoni on 32 , itse olen yli 60 ja ihan hyvin menee . Käydään salilla ja juoksemassa yhdessä.
Ei juoda alkoholia eikä polteta tupakkia.
Elämä on varsin yksi kertaista.
Syödään hyvin ja terveellisesti.
Nauretaan ihan helvetisti ihan mille tahansa , yleensä itselle ...
Ihmetyttää tämä kommentointi täällä. Aika tiukkapipoja ja suppeakatseista touhua.
simplelife kirjoitti:
vaimoni on 32 , itse olen yli 60 ja ihan hyvin menee . Käydään salilla ja juoksemassa yhdessä.
Ei juoda alkoholia eikä polteta tupakkia.
Elämä on varsin yksi kertaista.
Syödään hyvin ja terveellisesti.
Nauretaan ihan helvetisti ihan mille tahansa , yleensä itselle ...
Ihmetyttää tämä kommentointi täällä. Aika tiukkapipoja ja suppeakatseista touhua.
Mukava lukea välillä rehellisiä mielipiteitä
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten nainen on 70 nuorekas menijä, mies taas 85 vuotias vanhus. Ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten nainen on 70 nuorekas menijä, mies taas 85 vuotias vanhus. Ei tule mitään.
Tuossa iässä ikäero näkyy pahiten
Jos tosiaan on vireä ja nuorekas niin voisin testata. T. N 62v
Kokeilin jo, mutta ei siitä mitään tullut. Seksi toimi hyvin, vaikka muuta voisi kuvitella, mutta ongelmaksi tuli se, että olimme kertakaikkisesti liian erilaisia ja eri sukupolvea. Mä halusin käydä keikoilla, klubeilla ja festareilla, hän tanssipaikoissa. Muutenkin olimme viettäneet hyvin erilaista elämää, mulla on lapsia, hänellä ei jne.. Ja ikävä myöntää, niin kummitteli mielessä myös se mahdollinen omaishoitajuus tulevaisuudessa. Olen realisti, enkä näe itseäni siinä roolissa enää. Olen jo mieheni hoitanut.
Taas tämä sama ap-mies!
Etkö usko, ettei se auta, et saa nuorempaa naista vaikka miten jankutat täällä!
En koskaan alkaisi vanhemman kanssa parisuhteeseen. Katsos seksi on minulle hyvin tärkeä osa elämää. N50+
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin jo, mutta ei siitä mitään tullut. Seksi toimi hyvin, vaikka muuta voisi kuvitella, mutta ongelmaksi tuli se, että olimme kertakaikkisesti liian erilaisia ja eri sukupolvea. Mä halusin käydä keikoilla, klubeilla ja festareilla, hän tanssipaikoissa. Muutenkin olimme viettäneet hyvin erilaista elämää, mulla on lapsia, hänellä ei jne.. Ja ikävä myöntää, niin kummitteli mielessä myös se mahdollinen omaishoitajuus tulevaisuudessa. Olen realisti, enkä näe itseäni siinä roolissa enää. Olen jo mieheni hoitanut.
Kokeneet miehet tietää mitä tehdä sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama ap-mies!
Etkö usko, ettei se auta, et saa nuorempaa naista vaikka miten jankutat täällä!
En koskaan alkaisi vanhemman kanssa parisuhteeseen. Katsos seksi on minulle hyvin tärkeä osa elämää. N50+
Eikö sinun omanikäinen mies ole viiden vuoden pääst 55, eli onko seksi sitten ohi?
Linkkiä mediatietoihin, jotta voin vaihtaa ton atleettisen 36-vuotiaan miehen vaikka sen faijaan. Eiku...
T: N47