Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua seksiä puolisoni kanssa

Vierailija
04.03.2020 |

Onko ero ainoa vaihtoehto?
En halua tuottaa puolisolleni mielihyvää sängyssä. En halua koskea häneen.
Hän ei ole vastenmielinen henkisesti eikä fyysisesti.
Kyse ei ole kyllästymisestä. En kaipaa mitään ihmeellisiä virikkeitä seksielämälle.
Tunnen halua seksiin ihan normaalisti, peräti joka päivä, mutta en siltikään halua koskea puolisooni.
En pidä häntä eroottisesti puoleensavetävänä subjektiivisella tasolla, objektiivisesti katsottuna hän on sitä.
Hänessä ei ole mitään vikaa: hyvännäköinen, normaalipainoinen, ihan hyvässä kunnossa, hygienia kohdillaan. Silmäni arvostaa hänen katsomistaan, mutta en vain pysty kohtaamaan.
En ole koskaan mitenkään erityisesti halunnut häntä ja vuosien varrella tilanne on pahentunut.

Puolisona en ole kyllästynyt häneen, hän on kiva, fiksu ja rakastaa minua. Minä en tiedä rakastanko häntä, tavallaan pidän jopa ärsyttävänä. Meillä on kuitenkin vuosien yhteys ja hän on ollut - jos ei aina tukena, niin paikalla. Puolisoni mielestä seksiterapia voisi auttaa, mutta en oikein ymmärrä mistä kaivaisi kipinän, jota ei koskaan ole ollutkaan. Olen aika nirso sen suhteen, mille sytyn ja nämä hetket syntyvät jossain vaikeasti sanallistettavan dynamiikan tasolla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama asia eikä ero ole lasten takia vaihtoehto plus että suhde toimii kaikilta muilta osin hyvin.

Vierailija
22/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama asia eikä ero ole lasten takia vaihtoehto plus että suhde toimii kaikilta muilta osin hyvin.

Mikä sitten estää ulkoistamasta seksiä, jos kaikki muu toimii hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Siis päätit aikoinaan jatkaa seurustelua henkilön kanssa, josta et syty? Sitten teit vielä lapsiakin, vaikka varmasti siinä kohtaa oli jo tiedossa, ettet syty miehestäsi. Ja nyt sitten uliset asiasta, johon olisit voinut vaikuttaa jo ajat sitten. Pohdit eroa, mutta ”mitä mä sanon sit sukulaisille ja lapsille”. No olisit miettinyt asiaa silloin.

Anteeks nyt vaan mutta naurahdin vähän.

Vierailija
24/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö se ole aivan päivänselvä asia, että jos suhteessa ei ole intohimoa heti alussa niin ei sellaista tule sitten myöhemminkään.....?

Vierailija
25/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan vaikeaa naisille tuo nussiminen. Miten voikin tehdä niinkin yksinkertaisen ja mukavan asian niin käsittämättömän vaikeaksi. Kai se kanki siellä pimpsassakin hyvältä tuntuu? Tarvitseeko enempää miettiä kun ei kuitenkaan eletä 1800 luvulla eikä uskontokaan ole este etenkään evankelisluterilaisille eikä mikään muu keinotekoinen syy. 

Valitettavasti se ns. kanki ei tunnu yhtään miltään silloin kun ei ole kiihottunut. Silloin kun tekee mieli, se tuntuu tosi kivalta. Kyllä sitä muutaman vuoden ajan pystyy kaivelemaan jostain mielikuvituksensa pohjilta vanhan fantasian, mutta jossain vaiheessa jyystö on enää vain jyystöä. Ajoittain se voi silti tuntua fyysisesti ihan kivalta, mutta sitten jälkikäteen on jotenkin halpa ja käytetty olo.

Harrastat seksiä ihmisen kanssa joka sinua rakastaa. Sen jälkeen sinulla on halpa ja käytetty olo?

Varsinainen rakkaussuhde.

Vierailija
26/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla täysin sama juttu. Mä olen päättänyt olla eroamatta. Olen yhdessä, pakotan itseni ajoittain vastenmieliseen seksiin ja tyydyn tähän.

Lapsia kun on, niin en ala heidän perhettään rikkomaan siksi, että itseä ällöttää seksi puolison kanssa.

Ei välttämättä ole sinun päätettävissä tuo eroaminen. Kyllä se mieskin jossain vaiheessa kyllästyy vai kuvitteletko ettei huomaa mitään?

Oon joutunut viime aikoina pohtimaan, että ajatteleeko oma vaimoni myös noin. Seksi ei tunnu kiinnostavan, vaikuttaa olevan enemmänkin vastenmielinen velvollisuus. Tämän takia ei kyllä ole viime aikoina huvittanut edes koskea häneen edes ohimennen.

Kun otan asian puheeksi, hän ei ainakaan myönnä mitään ongelmaa, seksi on kuulemma hyvää silloin harvoin kun sitä on ja hän on vaan väsynyt ja elämä nyt tässä kohtaa on kuulemma tälläistä.

Silti sitä typeränä miehenä jotenkin vaan kuvittelisi, että jos joku asia on hyvää, niin sitä haluaa lisää. Vaimo tuntuu enemmän välttelevän seksiä ja suorittavan hampaat irvessä pakollisen selällään makaamisen noin kerran kuukaudessa.

Ihmettelen vaan, miksi sitä ei voi ääneen myöntää, jos ei ole tyytyväinen? Miksi asialle ei voisi yrittää tehdä jotain? Vaikkapa mennä sinne parisuhde- tai seksuaaliterapiaan tai mitä näitä nyt on. Miksi valehdella, että kaikki on hyvin, vaikka jopa inhoaa seksiä puolisonsa kanssa? Miksi kiusata sekä itseään ja toista?

Toisaalta kyllä ymmärrän sen "lasten takia" - perustelun, ainakin osittain. Mutta onko oikein pilata vuosikausia kahden ihmisen parasta aikuisikää ihan vaan oletetun lasten edun takia?

Vierailija
27/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies vai nainen?

Täällä automaattisesti ajatellaan että haluttomuudestä kärsii vain nainen.

Vierailija
28/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vice.com/en_ca/article/a3bnez/women-get-bored-in-bed-faster…

Ole moderni ihminen, ota itseäsi niskasta kiinni, vapaudu!

Vierailija
29/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla täysin sama juttu. Mä olen päättänyt olla eroamatta. Olen yhdessä, pakotan itseni ajoittain vastenmieliseen seksiin ja tyydyn tähän.

Lapsia kun on, niin en ala heidän perhettään rikkomaan siksi, että itseä ällöttää seksi puolison kanssa.

Ei välttämättä ole sinun päätettävissä tuo eroaminen. Kyllä se mieskin jossain vaiheessa kyllästyy vai kuvitteletko ettei huomaa mitään?

Oon joutunut viime aikoina pohtimaan, että ajatteleeko oma vaimoni myös noin. Seksi ei tunnu kiinnostavan, vaikuttaa olevan enemmänkin vastenmielinen velvollisuus. Tämän takia ei kyllä ole viime aikoina huvittanut edes koskea häneen edes ohimennen.

Kun otan asian puheeksi, hän ei ainakaan myönnä mitään ongelmaa, seksi on kuulemma hyvää silloin harvoin kun sitä on ja hän on vaan väsynyt ja elämä nyt tässä kohtaa on kuulemma tälläistä.

Silti sitä typeränä miehenä jotenkin vaan kuvittelisi, että jos joku asia on hyvää, niin sitä haluaa lisää. Vaimo tuntuu enemmän välttelevän seksiä ja suorittavan hampaat irvessä pakollisen selällään makaamisen noin kerran kuukaudessa.

Ihmettelen vaan, miksi sitä ei voi ääneen myöntää, jos ei ole tyytyväinen? Miksi asialle ei voisi yrittää tehdä jotain? Vaikkapa mennä sinne parisuhde- tai seksuaaliterapiaan tai mitä näitä nyt on. Miksi valehdella, että kaikki on hyvin, vaikka jopa inhoaa seksiä puolisonsa kanssa? Miksi kiusata sekä itseään ja toista?

Toisaalta kyllä ymmärrän sen "lasten takia" - perustelun, ainakin osittain. Mutta onko oikein pilata vuosikausia kahden ihmisen parasta aikuisikää ihan vaan oletetun lasten edun takia?

Jos suinkin mahdollista, ala sinä järjestää vaimolle totaalista kersa- ja kotityövapaata vähintään 5 tuntia viikossa. Jos kuukauden kuluttua ei vaimoa ala seksi yhtään enempää kiinnostaa, vaadi terapeutille meno eron uhalla.

Vierailija
30/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas liene se vastenmielinen mies jolle luulet antavan säälistä, heruttavan ja kiduttavan. Tai ihan sama mikä syy..

Mieti... vaimokulta... jos luulet jotain saavuttavan tuolla pihtaamisella, metsään menee.

Arvaa mitä teen kun en ole iltaisin kotona?

Arvaa mitä teen kun olen työmatkalla?

Arvaa miks käyn kavereiden kanssa golffaamassa ja kierros kestääkin 6 tuntia ja matkoineen sen 8 tuntia?

En mäkään halua erota...

Tarua vai totta ?

Vierailija
31/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan vaikeaa naisille tuo nussiminen. Miten voikin tehdä niinkin yksinkertaisen ja mukavan asian niin käsittämättömän vaikeaksi. Kai se kanki siellä pimpsassakin hyvältä tuntuu? Tarvitseeko enempää miettiä kun ei kuitenkaan eletä 1800 luvulla eikä uskontokaan ole este etenkään evankelisluterilaisille eikä mikään muu keinotekoinen syy. 

Valitettavasti se ns. kanki ei tunnu yhtään miltään silloin kun ei ole kiihottunut. Silloin kun tekee mieli, se tuntuu tosi kivalta. Kyllä sitä muutaman vuoden ajan pystyy kaivelemaan jostain mielikuvituksensa pohjilta vanhan fantasian, mutta jossain vaiheessa jyystö on enää vain jyystöä. Ajoittain se voi silti tuntua fyysisesti ihan kivalta, mutta sitten jälkikäteen on jotenkin halpa ja käytetty olo.

Jos mennään jo niin pitkällä, että olo tuntuu seksin jälkeen käytetyltä, niin vaikea nähdä että tuosta on minkäänlaista siltaa enää edes riittävän tyydyttävään (henkisesti siis) yhteyteen. Avaa silmät, haista kahvi, myönnä totuus. 

Vierailija
32/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastat seksiä ihmisen kanssa joka sinua rakastaa. Sen jälkeen sinulla on halpa ja käytetty olo?

Koen ettei mies välitä tunteistani, vaan jörnii menemään. Välittää vain siitä että saa laueta.

Vierailija
33/33 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen ettei mies välitä tunteistani, vaan jörnii menemään. Välittää vain siitä että saa laueta.

No teetkö itse mitään vai makaatko vaan lahnana haarat auki?