Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinusta ok, jos puoliso käy kahvilla ja kaljalla nuoremman työkaverinaisen kanssa?

Vierailija
04.03.2020 |

Minusta ei. Mies ei ymmärrä miksi minua häiritsee, väittää että ovat "kavereita". Miehellä on kyllä muitakin työkavereita joiden kanssa käy kaljalla, mutta ne ovat kaikki miehiä ja samaa ikäluokkaa. Eikä kyse ole siis mistään porukasta, ihan kahdestaan käyvät.

Minulla menee kohta hermot kun mies leikkii tyhmää "kai sitä nyt saa ihminen kahvilla käydä". No ei saa tuolla lailla, nehän on treffit!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies käy nuoremman työkaverinsa usein kahvilla. Nainen on nuorena tehnyt mallintöitä. Mutta miksi olisin mustasukkainen, nainen on onnellisesti naimisissa, kolmen lapsen äiti. Ja olen tavannut myös hänen puolisonsa, joten en usko hänen olevan miehestäni romanttisesti kiinnostunut.

Varmasti sinun kannattaa juuri noin ajatella. Mitä siitä vaikka välillä panusivatkin, eihän se mies siitä pahene?

Ai siinä kahvilan pöydällä? Rakastan miestäni, mutta en usko koko naiskunnan lankeavan häneen.  Yli 30-vuotisella kokemuksella voin sanoa tuntevani hänet ja luottavani häneen täysin.

Voi kuule, noin minäkin luulin. 27 vuoden luottamus romahti miehen viidenkympin villitykseen.

Vierailija
42/45 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies käy nuoremman työkaverinsa usein kahvilla. Nainen on nuorena tehnyt mallintöitä. Mutta miksi olisin mustasukkainen, nainen on onnellisesti naimisissa, kolmen lapsen äiti. Ja olen tavannut myös hänen puolisonsa, joten en usko hänen olevan miehestäni romanttisesti kiinnostunut.

Varmasti sinun kannattaa juuri noin ajatella. Mitä siitä vaikka välillä panusivatkin, eihän se mies siitä pahene?

Ai siinä kahvilan pöydällä? Rakastan miestäni, mutta en usko koko naiskunnan lankeavan häneen.  Yli 30-vuotisella kokemuksella voin sanoa tuntevani hänet ja luottavani häneen täysin.

Älä ole typerä ja sinisilmäinen. Juurihan tiedotettiin, että yli 60-vuotiaiden avioerot on lisääntyneet rajusti...

Kuule, minä olen miestäni aika paljon nuorempi jo, ja varmaan ihan hyvin hänelle riitän :-). Ja minä olen vihreäsilmäinen, ja niin ihana vaimo, ettei mies parempaa löydä!! Oletteko te niin kaikki epävarmoja itsestänne, ja miehenne rakkaudesta, että pelkäätte kaikkea? surullista.

Niin luulet. Ihastuminen kun ei ole iästä kiinni, ei sinun eikä miehen. Mistä tiedät että ovat kahvilassa? Oletko käynyt ikkunan takana tsekkaamassa? Minua kiinnostaa siksi, että en kauan katsele pettämistä vaan laitan sellaisen ukon mäkeen. Toiset ne sietää kaikenlaista, miksi? Siihen en osaa vastata. Ehkä vanhemman miehen rahat tai...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai on ok. 

Kylla minakin olen monen paivan tyomatkoilla ulkomailla kollegan kanssa usein, ja kun olen ainut nainen niin se on pakosti aina miespuolinen. Etta AP:ko meinaa etten saisi menna asiakastapaamisten jalkeen sen kollegan kanssa kaljalle ja syomaan vain, koska se on mies? Tai etta se ei saisi menna mun kanssa kun olen nainen? :D 

Vierailija
44/45 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista tämä teidän liittojen tila. Mustasukkaisuus on kavala tauti.

Vierailija
45/45 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käydä. En mä sitä voisi edes estää. Enkä voi sitäkään estää, jos ihastuisi siihen työkaveriinsa tai johonkin toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä