Olisiko sinusta ok, jos puoliso käy kahvilla ja kaljalla nuoremman työkaverinaisen kanssa?
Minusta ei. Mies ei ymmärrä miksi minua häiritsee, väittää että ovat "kavereita". Miehellä on kyllä muitakin työkavereita joiden kanssa käy kaljalla, mutta ne ovat kaikki miehiä ja samaa ikäluokkaa. Eikä kyse ole siis mistään porukasta, ihan kahdestaan käyvät.
Minulla menee kohta hermot kun mies leikkii tyhmää "kai sitä nyt saa ihminen kahvilla käydä". No ei saa tuolla lailla, nehän on treffit!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa kyllä jos ei saa kotona tarpeeksi billua.
Tämähän on tutkimuksinkin todistettu, että ei ole syy-yhteyttä.
Kysyisin ja ihmettelisin mikä tarve puolisolla on viettää aikaa juuri kyseisen henkilön kanssa. Vieläpä niin että toiminta todennäköisesti olisi pois meidän yhteisestä ajasta. Jonkinlainen ihastuminen, oli se molemminpuolist tai ei, taustalla on aina. Puhuminen auttaa kunhan itse on valmis sanomaan heipat jos hommat ei muutu.
Mun mies käy nuoremman työkaverinsa usein kahvilla. Nainen on nuorena tehnyt mallintöitä. Mutta miksi olisin mustasukkainen, nainen on onnellisesti naimisissa, kolmen lapsen äiti. Ja olen tavannut myös hänen puolisonsa, joten en usko hänen olevan miehestäni romanttisesti kiinnostunut.
Mistä minä sen tietäisin? Olisinko kenties varjostanut miestäni sipulinmyyjäksi naamioituneena?
Kuule, hah hah haa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sellaiset tutkimukset, jos niitä on, ovat väärässä. Tiedän itse mitä päässäni liikkuu huomattavasti paremmin kuin jonkun ulkopuolisen tekemä tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sellaiset tutkimukset, jos niitä on, ovat väärässä. Tiedän itse mitä päässäni liikkuu huomattavasti paremmin kuin jonkun ulkopuolisen tekemä tutkimus.
Onko sinun pääsi koko muu maailma?
Niin paljon on työtä tekemättä mielenterveyssektorilla.
Ärsyttääkö sinua eniten ettei miehesi hyväksyisi jos sinä menisit nuoremman työkaverin kanssa kahville tai kaljalle? Puhu asiasta miehesi kanssa. Mielestäni parisuhteessa molemmilla on oikeus tehdä samoja asioita.
miehet harvemmin hengailee naisten kanssa ilman, että ovat ihastuneita. Toki sellaiset miehet, joilla muutenkin on laaja naisvoittoinen kaveripiiri ja ovat ikuisesti friendzonella voivat olla ihan vaan kavereitakin.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehen kohdalla on ok. Luotan häneen ihan täysin. Jos sinä et luota mieheesi, mieti johtuuko se siitä että hän on epäluotettava vai siitä että sinulla on oman itsesi kanssa vaikeuksia. Jälkimmäisen tilanteen voit korjata, ensimmäisen... No, miksi pitäisi tuhlata elämäänsä yhtään enempää ihmisen kansssa johon ei voi luottaa?
Minun mielestäni ei pidä ehdoin tahdoin luoda tilanteita joissa luottamus voi joutua koetukselle. Mielestäni on kyllä omituista jos mieheni yhtäkkiä ryhtyisi kaveeraamaan selkeästi nuoremman naisen kanssa.
Mä oon miettinyt tätä paljon, että miksi nainen ja mies ei voisi tutustua työpaikalla ja "alkaa" kavereiksi. Kuitenkin nainen ja nainen tai mies ja mies voi näin tehdä. Itse olen nimittäin tutustunut työpaikalla mieheen, jonka kanssa on tosi helppoa ja mukavaa olla. Olemme hyvin samanlaisia ja on mukavaa vaihtaa ajatuksia samanmielisen ihmisen kanssa. Olemme molemmat naimisissa, perheellisiä. En usko että on millään tavalla pois kummankaan puolisolta tai lapsilta, että juttelemme töissä, käymme joskus lounaalla, ja joskus vapaa-ajalla vaihdamme muutaman viestin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käy nuoremman työkaverinsa usein kahvilla. Nainen on nuorena tehnyt mallintöitä. Mutta miksi olisin mustasukkainen, nainen on onnellisesti naimisissa, kolmen lapsen äiti. Ja olen tavannut myös hänen puolisonsa, joten en usko hänen olevan miehestäni romanttisesti kiinnostunut.
Varmasti sinun kannattaa juuri noin ajatella. Mitä siitä vaikka välillä panusivatkin, eihän se mies siitä pahene?
Vierailija kirjoitti:
miehet harvemmin hengailee naisten kanssa ilman, että ovat ihastuneita. Toki sellaiset miehet, joilla muutenkin on laaja naisvoittoinen kaveripiiri ja ovat ikuisesti friendzonella voivat olla ihan vaan kavereitakin.
Okei? Kuulostaa kyllä uskottavalta tämä. Miehet hengailee naisten kanssa vaan jos ovat ihastuneita. Ok.
Sano miehelle että sinäkin olet alkanut käymään työkaverin kanssa kahvilla ja mitä hän tuumaa. Tai mene heidän mukaansa. JOs kiusallista tai mies kieltää niin sitten siinä on muutakin.
Satunnainen 1-2 kertaa ei vielä haittaisi, mutta jos useammin niin kyllä vaikuttaisi siltä että käyvät treffeillä.
Mutta tämä riippuu ihmisestä, mun mies ei koskaan käy muutenkaan kaksin kenenkään kanssa missään kaljalla tms. Aina isommalla porukalla. Minun kanssa sitten käy kaksin syömässä yms, ehkä siksi liitän tällaisen käytöksen enemmän treffailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti sinun kannattaa juuri noin ajatella. Mitä siitä vaikka välillä panusivatkin, eihän se mies siitä pahene?
Ai siinä kahvilan pöydällä? Rakastan miestäni, mutta en usko koko naiskunnan lankeavan häneen. Yli 30-vuotisella kokemuksella voin sanoa tuntevani hänet ja luottavani häneen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siinä kahvilan pöydällä? Rakastan miestäni, mutta en usko koko naiskunnan lankeavan häneen. Yli 30-vuotisella kokemuksella voin sanoa tuntevani hänet ja luottavani häneen täysin.
Älä ole typerä ja sinisilmäinen. Juurihan tiedotettiin, että yli 60-vuotiaiden avioerot on lisääntyneet rajusti...
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin ja ihmettelisin mikä tarve puolisolla on viettää aikaa juuri kyseisen henkilön kanssa. Vieläpä niin että toiminta todennäköisesti olisi pois meidän yhteisestä ajasta. Jonkinlainen ihastuminen, oli se molemminpuolist tai ei, taustalla on aina. Puhuminen auttaa kunhan itse on valmis sanomaan heipat jos hommat ei muutu.
Yhden kaverin kanssa pelaan usein pleikalla verkkopelejä, toisen kanssa olin taannoin kiekkomatsissa, kolmannen kanssa korismatsissa. Ovatko nämä ok, koska olen hetero ja he samaa sukupuolta kanssani? Miksi ihmisellä ylipäänsä pitää olla ystäviä, kun puolison kanssavoisi tehdä kaikkea mitä ystävienkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole typerä ja sinisilmäinen. Juurihan tiedotettiin, että yli 60-vuotiaiden avioerot on lisääntyneet rajusti...
Kuule, minä olen miestäni aika paljon nuorempi jo, ja varmaan ihan hyvin hänelle riitän :-). Ja minä olen vihreäsilmäinen, ja niin ihana vaimo, ettei mies parempaa löydä!! Oletteko te niin kaikki epävarmoja itsestänne, ja miehenne rakkaudesta, että pelkäätte kaikkea? surullista.
Mieheni istuu lähes koko työpäivänsä naiskollegansa kanssa samassa autossa. En näe mitään ongelmaa, vaikka menisivät myös kahville. Varmasti käyvätkin kahvilla työaikana. Kaljallekin sopii mennä kunhan se ei tapahdu työaikana.