Mitä voisi seuraavassa tilanteessa tehdä, kun mies ei halua lasta
ja minä haluaisin? Meillä toki on jo lapsia, mutta itselle tämä vauvakuume on todella suuri kaipuu. Nyt ollaan siinä tilanteessa, että en haluaisi seksiä enää mieheni kanssa, koska tämä asia alkaa nyt nivoutumaan siihenkin. Mieheni ei pysty ymmärtämään, että nämä asiat liittyvät minulla yhteen ja jhän suuttuu tästä tilanteesta valtavasti. Olen yli 40v ja en tosiaan tiedä saisinko enää lasta, mutta tämä asia on muodostunut isoksi ongelmaksi välillämme, tässä on minulla suuret tunteet mukana.
Kommentit (80)
Et halua kokea läheisyyttä miehen mieliksi ? Väitätkö siis, että sinä olet harrastanut seksiä vain lasten saannin takia ja miehesi mieliksi, eli sinä et ole saanut läheisyydeltä/seksin harrastamiselta yhtään mitään ? Juu eroa ja päästä miehesi jonkun paremman naisen matkaan.
Nyt kun tämä tilanne on näin akuutisti päällä, niin väitän, että en ole saanut tuolta läheisyydeltä mitään muuta kuin pahaa mieltä. Ap
Toki tuo tilanne vaikuttaa läheisyyteen.
En nyt osaa neuvoa antaa sen suhteen, mikä ap:ta auttaisi, mutta haluan sanoa, että ymmärrän mitä hän tarkoittaa tuolla, että seksin harrastaminen on jo vastenmielistä. Itse olen saanut keskenmenon, ja ensimmäisellä kerralla sen jälkeen aloin itkemään kesken seksin, kun tuli niin paha mieli siitä, että sillä tavallahan niitä lapsia tehdään, mutta me ei sellaista silloin saatu. Vaikka siis halusin miestäni, niin silti kesken kaiken alkoi kaikki tuntua niin turhalta, mutta onneksi aika auttoi minulla näissä tuntemuksissani.
Kiristät siis miestäsi seksillä? Jos mies ei halua lisää lapsia niin seksiä ei ole. Älä sitten itke täällä kun ukkosi panee työkaveria tai naapurin Pirkkoa. Tuskin ne miehen seksihalut siihen loppuu kun sinä et enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Vielä jatkan. Lähinnä mieitin, että kun on se olo, että ei halua kokea tuollaista läheisyyttä miehen mieliksi....
Herää kysymys, että miksi te olette ylipäätään yhdessä, jos sekiäkin on vain miehen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä jatkan. Lähinnä mieitin, että kun on se olo, että ei halua kokea tuollaista läheisyyttä miehen mieliksi....
Herää kysymys, että miksi te olette ylipäätään yhdessä, jos sekiäkin on vain miehen mieliksi.
No, voisiko tähän olla syynä se, että ihan siksikin kun muuten asiat ovat ok, ja meillä on perhe. Ajan tässä takaa, että tuo läheisyys on nyt se minkä koen tässä "turhaksi". Ja minulle tuo seksi ei ole yhtä kuin yhdessäolo. JA emme käytä ehkäisyä, kun mies ei viitsi käyttää kondomia. Hän on sitä mieltä, että ei sitten käytetä jos minä en sitä käytä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voisiko tähän olla syynä se, että ihan siksikin kun muuten asiat ovat ok, ja meillä on perhe. Ajan tässä takaa, että tuo läheisyys on nyt se minkä koen tässä "turhaksi". Ja minulle tuo seksi ei ole yhtä kuin yhdessäolo. JA emme käytä ehkäisyä, kun mies ei viitsi käyttää kondomia. Hän on sitä mieltä, että ei sitten käytetä jos minä en sitä käytä. Ap
Voi luoja te olette sekaisin.
Niin siis tosiaan ehkäisyä ei ole käytössä, ja se on miehen valinta. Vaikka hän ei missään nimessälasta halua. Hän uskoo, että tämän ikäinen ei enää saa lasta, ja kun sitä ei ole enää nyt kuulunut, niin sitä ei enää tule. Minulle seksi ei ole mikään suurin tekijä yhteiselämässä, kyllä kaikki muut asiat ovat tärkeämpiä. Ap
No, ei tuossa voi mitään tehdä. Joko jatkaa yhdessä tai jatkaa.
Ei hitto mitä idiotteja te molemmat olette. Toinen ei käytä ehkäisyä, vaikka ei edes halua lapsia ja toinen ei halua seksiä, vaikka haluaa lapsen.
Minä haluan moottoripyörän, olen pitkään jo ajatellut.
Olen sanonut miehelle, että kun hän ei enää lapsia halua, niin voisi mennä vasektomiaan. Ap
Kasvaa aikuisiksi ja nauttia siitä, mitä teillä jo on - perhe.
Tuskin olet halukas viemään lapsiltasi perhettä vain siksi, että et saa enää yrittää tulla raskaaksi. Et välttämättä edes tulisi.
Tosin oeltte sen verran sekaisin molemmat, että ehkä niiden lasten parhaaksi olisikin ero...
Vierailija kirjoitti:
Olla tekemättä sitä lasta.
Miksi helvetissä naisten on väännettävä lapsi joka miehelle ja sitten lopuksi itkeä ja valittaa täällä yh-n kovaa ja surkeaa elämää?
Hormonit. Niiden typerryttävä vaikutus on käsittämätön.
Niin siis en halua varsinkaan silloin seksiä jos on ehkäisy käytössä. Ap
Täällä olis isomunanen seminologi.
T. Iso muna pieni sielu.
Mene hoitamaa pääsi kuntoon nuppitohotirlla, se on se oikea asia mitä sinun pitää tehdä.