En hyväksy lapsen poismuuttoa
Hänet on tarpeeseen hankittu ja hän on minun oma.
Kommentit (15)
Hän ei ole sinun omaisuuttasi eikä varsinkaan mikään nukke vaan ihan oma erillinen ihmisensä jolla oma polkunsa kuljettavana. Älä heittäydy hankalaksi tai huomaat että tulet kokonaan sheivatuksi elämästään.
Lapset on vaan lainassa. Kyllä nuoren pitää lähteä elämään omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole sinun omaisuuttasi eikä varsinkaan mikään nukke vaan ihan oma erillinen ihmisensä jolla oma polkunsa kuljettavana. Älä heittäydy hankalaksi tai huomaat että tulet kokonaan sheivatuksi elämästään.
Sheivatuksi.......
Putosin tuolilta ja hymyilin ääneen
Hämäävää kuinka koko lapsuus valmistaudutaan siihen kotileikkiin, jossa lapset ovat aina vauvoja. Sellaisena sitten näkee kotileikin siitä haaveillessa. Sitten tulee yllätyksenä kuinka nopeasti se nukkevaihe meneekin oikeassa elämässä ja että valtaosa lapsuusajasta onkin teini-ikää, eikä sellaista jossa voi itse määrätä ja hoivata sitä nukkea.
No, kun vuodet vierii, niin peräkamarissa asuu valtavan kokoinen vauva. 👍
Oihh pääsisinkö sun lapsesi tilalle asumaan hänen vanhaan tyhjään makkariinsa? Sä laittasit mulle ruoat ja kävisit töissä. Sillä välin mä olen vauvapalstalla ;) t. N29
Vierailija kirjoitti:
Oihh pääsisinkö sun lapsesi tilalle asumaan hänen vanhaan tyhjään makkariinsa? Sä laittasit mulle ruoat ja kävisit töissä. Sillä välin mä olen vauvapalstalla ;) t. N29
Miehet ovat naisten elättämistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheivatuksi.......
Putosin tuolilta ja hymyilin ääneen
No aika ärsyttävältä ihokarvan tyyppiseltä tuo mamma kuulostaa jos lapsessaan noin pakkomielteisesti ja noin typerin perustein roikkuu.. Eli sheivaamiseksihan se tuollaisten kanssa sitten lopulta menee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat naisten elättämistä varten.
Tarkennus: äidit ovat aikamiespoikiensä elättämistä varten tehty. Ja sillä aikaa kun äidit painavat töitä, pekkopojat näpyttävät peräkammarissaan naisvihamielisiä inkkelialoituksia vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja illalla mä sitten hoonaisin sua aamu kolmeen joka yö
Meiltä lähti lapsi ja tuli 2 vuoden päästä takaisin. Jos olet onnekas sunkin tulee, me nyt ei niin iloisia olla kun juuri saatiin oma elämä takaisin. Vaikka niin rakas lapsi onkin.
Vaikka aloitus onkin provo, niin itselleni tuli järkytyksenä vanhempieni käytös kun kerroin muuttavani pois, varsinkin isäni. Eli isäni alkoi hyvin jyrkkään äänensävyyn sanomaan, että minun ptää käydä kotona siivoamassa, koska olen hoitanut siivoamisen tähänkin asti. Äitini ärähteli, että nyt jää ruuanlaitto sitten heidän harteilleen. Olin osittain hoitanut senkin. 2 kertaa kävin painostuksen alla kotona siivoamassa, mutta koska asuin lähes tunnin ajomatkan päässä ja hoidettavana oli myös elämä ja koti, niin sain jonkinlaisen "armahduksen". Tämä tapahtui vuonna -91.
kun lähdin en taakseni katsonut. ilmoitin perheelle väärän osoitteen ja laitoin osoitteeni salaiseksi ja vaihdoin uuden numeron.
jätin koulun (johon minut oli painostettu) ja menin töihin. Myöhemmin hain toiseen kouluun toiselle paikkakunnalle.opintolainaa siinä piti hakea vaikka oli säästöjä. koulun jälkeen olin Helsingissä ja sitten useita vuosia ulkomailla.
en ole kuullut vanhemmistani sen jälkeen. tulin Suomeen takaisin 10 vuotta sitten. Olen Ykdistyneiden Kuningaskuntien kansalainen ja vaihdoin siellä nimeni. En usko että sukulaiseni tuntisivat minut jos tulvatten vastaan kadulla.
It's never too late to get one's life!
Sinun lapsesi ei ole sinun.