Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi seuraavassa tilanteessa tehdä, kun mies ei halua lasta

Vierailija
04.03.2020 |

ja minä haluaisin? Meillä toki on jo lapsia, mutta itselle tämä vauvakuume on todella suuri kaipuu. Nyt ollaan siinä tilanteessa, että en haluaisi seksiä enää mieheni kanssa, koska tämä asia alkaa nyt nivoutumaan siihenkin. Mieheni ei pysty ymmärtämään, että nämä asiat liittyvät minulla yhteen ja jhän suuttuu tästä tilanteesta valtavasti. Olen yli 40v ja en tosiaan tiedä saisinko enää lasta, mutta tämä asia on muodostunut isoksi ongelmaksi välillämme, tässä on minulla suuret tunteet mukana.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sijaisvanhemmuus

- koiranpentu

- ero ja lapsi yksin

- lapsenlapsi

Vierailija
42/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän tässä tilanteessa ole montaa vaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tietenkin mietityttää, että voiko tässä enää löytää mitään millä tämän olon saa pois.

Vierailija
44/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole ehkäisyä käytössä, niin onhan mies tietoinen että seksistä voi tulla lapsi. Ja jos seksiä harrastaa tietoisesti ilman ehkäisyä niin silloinhan hän hyväksyy mahdollisen raskauden. Miksi et vain harrasta seksiä niin paljon kuin mahdollista?

Vierailija
46/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Ja laittakaa nyt herrajumala ehkäisy kuntoon. Mitä miehesikin oikein ajattelee? Panee ilman ehkäisyä vaikkei halua lasta? Ihan oikeasti kuulostaa toi teidän touhu siltä että todennäköisesti niillä teidän jo olemassaolevilla lapsillakaan tuskin menee kovin hyvin. Ap, hankkiudu terapiaan vaikka vain lyhyeksi jaksoksi. Ja joo, lapsen tekeminen vastoin miehen tahtoa ei ole ratkaisu.

Vierailija
47/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta teillä on?

Vierailija
48/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehkäisyä laita kuntoon koska se ok mielestäni sen asia joka lasta ei halua. Lisäksi meillä ei ole seksiä juurikaan kun tämä asia painaa. Ap

Vierailija
49/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisään, että seksi ei ole minulle tärkeää, ja kyllä parisuhde voi toimia ilman sitäkin. Kyllä siinä on paljon muitakin arvoja. Ap

Vierailija
50/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
51/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä lisään, että seksi ei ole minulle tärkeää, ja kyllä parisuhde voi toimia ilman sitäkin. Kyllä siinä on paljon muitakin arvoja. Ap

Eli sinusta sellainen suhde on toimiva, että aina kun muijalle iskee vauvakuume, niin hän sen verran raottaa reisiään, että mies saa lastit laitettua sisään ja akka jää sitten kotiin paisumaan ja mies kustantaa? Jep jep. Ihanalta kuulostaa.

Vierailija
52/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ylipäätään ei mielestäni seksi ole mikään ykkösaihe yhteiselämässä. Toki tiedän, että se on varsinkin suhteen alussa yleensä todella tärkeää, mutta kun tätä yhteistä taivalta on näinkin paljon, niin kyllä myyt asiat ovat niitä tärkeitä. Ap

Vierailija
53/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilanne on kyllä ymmärrettävn monimutkainen.

Vierailija
54/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap miettinyt, mitä vauvakuumeen takana oikeasti on? Lapsen etu, syntymättömän ja jo syntyneiden osalta loistaa poissaolollaan tuossa kuviossa. Jotain häikkää minä-kuvan ja ruumiillisuuden suhteen kyllä havaittavissa. Onko seksi vain väline? Pää selväksi ja peilin eteen!

Vierailija
55/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
56/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopeta tuo nillitys. Kaikki ei voi saada sitä yhtäkään lasta. Ja sinä olet lapsiltasi hajottamassa kodin pelkän uuden vauvakuumeen takia. Olet järjetön. T. Tahtomattani lapseton

Vierailija
57/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee useimmissa avioliitoissa. Nainen pistää sakset kiinni, kun jompikumpi ei halua enää lapsia.

Vierailija
58/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätä jatkunut kauan?

Vierailija
59/80 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tulla luokseni siitettäväksi, ja uskotella miehelle että se on hänen lapsensa.

T: M34-PKS, todistetusti erittäin hedelmällinen.

Vierailija
60/80 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän