Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä tekisit jos kävisit treffeillä miehen kanssa joka olisi muuten normaalilta vaikuttava, mutta häneltä puuttuisi molemmat yläetuhampaat?

Vierailija
04.03.2020 |

Mitä tekisit? Jatkaisitko tapailua? Muuten hampaat ok

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hampaat tarvii pitää kunnossa.

Vierailija
22/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat suuhun ennen treffejä. Kuka törkykasa kehtaa mennä treffeille, jos etuhampaat puuttuvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat suuhun ennen treffejä. Kuka törkykasa kehtaa mennä treffeille, jos etuhampaat puuttuvat?

"Törkykasoja" on paljon, eli ihmisiä joilla puuttuu hammas/hampaita. Hyvin monista syistä johtuen.

Vierailija
24/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Kertoo paljon miehen elämänhallinnasta.

Aivan!  Sehän voi olla vaikka nhl -jääkiekkoilija, joka työkseen ramppaa viikottain tuhansien kilometrien "työmatkoja".  Kuka sellaista jaksaa!   Minä jättäisin!

Vierailija
25/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi jos olisi tapaturmassa tai sairauden takia lähteneet, mutta se haittaisi, jos ei haluaisi tai ei olisi varaa korjauttaa niitä. En halua sellaista kumppania, jolla ei ole varaa perusterveydenhoitoon.

Vierailija
26/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika näitä typeriä kyselyitä, aikuiset ihmiset. Kunhan kommentoin, en lue. Jatkakaa tyhjäpäät!

Vierailija
27/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin syyn hampaiden lähtemiselle.

1. Hampaan lähteneet tapaturmaisesti. Implantointi tulossa lähitulevaisuudessa.

- Ei ongelmaa.

2. Hampaan lähteneet huonon omahoidon vuoksi.

- Sanoisin hyvästit siltä istumalta. En vilkaisisi edes päinkään tuollaista jäteläjää.

Unohdin tuon kännissätappelemisen. Se olisi myös sellainen syy että automaattisesti tulisi pakit.

Miksi kännissätappelussa menetetyt hampaat on turnoff? Ihan luonnollista, että välillä osuu itseenkin.

Vierailija
28/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rikas kiekkomies niin ei haittaa. Muuten haittaa paljon.

Tää oli varmaan miehen kirjoittama, mutta faktahan tämä silti on. Kiakkomiehellä tai nyrkkeilijällä seksikästä, muilla kauheaa. Naisten logiikkaa.

M/39 hampaat tallella eli ei omaa lehmää ojassa

Vierailija
29/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä puuttuu useita hampaita, juurikin nuoruuden toilailujen takia. Ei käytä proteesia/siltaa koska ei häntä itseään häiritse.

Suoraan sanottuna mua jossain vaiheessa häiritsi, mutta sitten tarkastelin tätä vähän syvemmin. Ne on hänen hampaat ja hänen oma asiansa miten ulkonäköönsä suhtautuu. Hän on mielestäni kuitenkin komea ja meillä on hyvä suhde, miksi siis antaisin muutaman hampaan puuttumisen häiritä sen enempää.

Vierailija
30/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menneet onnettomuudessa ilman alkoa ja tiedossa koska tulee uudet, ok. Lätkänpelaajallahan tuo on työtapaturma, ei mitään halveksittavaa.

Sitten jos joku kännisekoilu ja ellei tiedossa koska hoitaa kuntoon, saa jatkaa ilman minua. Kyllä tuollaiset asiat pitää vaan aikuisen saada hoidettua.

Vierailija
31/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa mikään sellainen, minkä voi korjata (vieläpä suht helposti). Ainoastaan sellaiset asiat ovat turnoff, joille ei ole mitään tehtävissä, esimerkiksi ikävä luonne tai asenneongelmat.

Tilapäinen hammasongelma on pikkujuttu. Jos taas ei ole aikomustakaan tehdä asialle mitään, se kertoo paljon asenteesta.

Vierailija
32/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Kertoo paljon miehen elämänhallinnasta.

Aivan!  Sehän voi olla vaikka nhl -jääkiekkoilija, joka työkseen ramppaa viikottain tuhansien kilometrien "työmatkoja".  Kuka sellaista jaksaa!   Minä jättäisin!

Eiköhän nainen huomaa onko mies kurinalainen ja aikaansaava nhl-jääkiekkoilija vai syrjäytynyt mies jolle hampaiden pesu aamuin illoin 2 min on liian raskas ja vaativa tehtävä.

Vierailija
33/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi, jos mies muuten olisi hyvä. Hampaat voi toisekseen korjata.

Entä jos miehellä ei olisi varaa tähän

Miksei olisi? Ei ole varaa ihmissuhteeseen, ellei kykene huolehtimaan itsestään.

Proteesin saa kunnallisesta hammashoidosta maksusitoumuksella.

Mutta en toki sossupummin kanssa edes lähde treffeille, hampaat tai ei, koska olisi liian kiusallista tilata itselle hänen kuolatessaan vieressä.

Vierailija
34/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut palstaa kauaa, mutta tämän kaverin hampaattoman puuttuneet ainakin kahdeksan kuukautta, ja tämä aloitus tulee tänne tasaisesti.

Hommaa jo se silta. Kohtaa naispelkosi.

Vierailija
35/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin?

Kuuntelisin varmaankin sellaista epäselvää sössötystä hampaiden puuttumisen johdosta.

Vierailija
36/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut palstaa kauaa, mutta tämän kaverin hampaattoman puuttuneet ainakin kahdeksan kuukautta, ja tämä aloitus tulee tänne tasaisesti.

Hommaa jo se silta. Kohtaa naispelkosi.

Hampaattoman —> hampaat ovat.

Kiitos autocorrect!

Vierailija
37/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ihan normaalijutulta vaikuta.

Miksi mies ei laita implantteja?  Tuollainen olisi itselleni liian suuri kynnyskysymys.

Jos olisi jo aviomieheni, niin aivan eri asia.

Vierailija
38/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni hoitaja päiväkodissa on henkilö, jolta puuttuu edestä hampaita. Ei vaikuta mihinkään. Ei edes artikulointiin. Joskus hänellä on proteesi, joskus ei, puhelimessakaan ei erota, onko vai ei, puhuu todella selvästi. Minulle on ihan sama, miksi hampaat puuttuvat. Mahdollisesti hänet on entinen puoliso joskus pahoinpidellyt tai ollut onnettomuudessa tai jotain, ihan sama, varmaankin jotakin, mitä ei ole jostain syystä heti voitu hoitaa, ei kuulu minulle. Hän on puhdas, säntillinen ihminen, joka on työssään loistava. Lapset eivät kiinnitä hampaisiin yhtikäs mitään huomiota, ja miksi kiinnittäisivätkään. Toimin samoin.

Lisäksi tiedän musiikki- ja hoiva-alalla toimivan henkilön, jolta puuttuvat käsittääkseni tappelun ja juomisen jäljiltä etuhampaat. Toivon, ettei ole sama mies, jonka ap on tavannut, koska tämä mies ei kohtele naisia hyvin. Hampaiden korjaamattomuus (tekareiden käyttämättömyys) on osa tiettyä uhmaa mihin tämä mies on elämänasenteensa perustanut. Tavallaan cool musiikkialalla ja tavallaan katu-uskottava myös hoiva-alalla, mutta oikeassa elämässä kumppanina sitten ei.

Vierailija
39/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäteläjä ja törkykasa... tuntuu pahalta näin huonohampaisena kuulla näitä sanoja. :(

Minulla kului hampaat bulimian ja narskuttelun yhteisvaikutuksesta. Joudun varmaan kruunuja/silllan laittamaan tulevaisuudessa. Minua hampaat masentavat paljon, mutta olen aina luullut että eivät muut ihmiset nyt niin toisten suuta tuijota. On aika pysäyttävää, minun on vaikea liikkua ihmisten ilmoilla, ja enpä taida tulevaisuudessakaan uskaltaa nauraa/puhua tuntemattomien kanssa.

Vierailija
40/59 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi, jos mies muuten olisi hyvä. Hampaat voi toisekseen korjata.

Entä jos miehellä ei olisi varaa tähän

Jos aikuisella ihmisellä ei ole varaa kahden hampaan irrotettavaan siltaan, joka maksaa alle tuhat euroa, on elämänhallinta niin hakusessa ettei kukaan sellaista miestä tapaile muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi