Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää vastentahtoinen seksitön elämä?

Vierailija
04.03.2020 |

En enää näin 34-vuotiaana miehenä saa seksiä naisilta lainkaan, ja tämä asia masentaa minua todella paljon.

Tuntuu että naisten kriteerit ovat nousseet todella paljon viimeisen neljän vuoden aikana...

Miten tästä voi selvitä henkisesti ehjänä? kohtalotovereita?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maksullisissa.

Vierailija
22/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tämä on, että naisen saaminen olisi vaikeutunut viimeisen neljän vuoden aikana? Jotkut sanovat nettideiteistäkin, että siellä oli vielä helpompaa 2016-17. Mitä mullistavaa noin lyhyessä ajassa on voinut tapahtua? Onko joku muukin kuin ap huomannut tällaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on, että naisen saaminen olisi vaikeutunut viimeisen neljän vuoden aikana? Jotkut sanovat nettideiteistäkin, että siellä oli vielä helpompaa 2016-17. Mitä mullistavaa noin lyhyessä ajassa on voinut tapahtua? Onko joku muukin kuin ap huomannut tällaista?

Olen huomannut monta keskustelua, jossa tämä asia on käynyt ilmi.

Ilmeisesti tinderajan juttu.

Vierailija
24/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nykyajan lapsikato siitä johdu että "valveutuneet pariskunnat haluavat säästä luontoa tuhoamalla ihmiskunnan", vaan siksi että parisuhteisiin mennään paljon myöhemmässä iässä kuin ennen. Siihen sitten ynnää vielä miesten syrjäytymisen lisääntymisen mukaan niin efekti on aika selvä. Ihmiset eivät enää tapaile ja harrasta s.eksiä kuin vielä joskus vielä ennen 2008-vuotta.

Vierailija
25/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet pelkkä arvoton mies, sinulle todetaan "lopeta ulina"

Vierailija
26/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä seksittömyyttä kestä. Karkauspäivän kunniaksi karkasin muijan luota kotiin ja heti oli yksin parissa päivässä monta kertaa seksiä. Olikin huomattavat paineet kertyneet pitkän ajan puutteessa.

Vierailija
27/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun pitäisi tutkailla itseäsi ja miettiä, mikä sinussa on vialla, ettet ole päätynyt parisuhteisiin etkä saa seksisuhteitakaan aikana, jolloin seksisuhteet ovat normi ja villitys kaikenlaisine panosovelluksineen, ja jolloin alat olla mies parhaassa iässä seksipuuhiin, etkä enää kokematon poikanen. Jokin ominaisuutesi ilmeisesti vieroksuttaa naisia tai sitten toimit jollain tapaa täysin väärin etkä kohtaa potentiaalisia kumppaneita lainkaan. 

Vierailija
28/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen sitten taas niin, että naiset on ihan itse pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta ja annan heidän leikkiä ihan vaan keskenään.

Kyllä se minulle sopii. Olen biseksuaali, joten voi ottaa puolisoksi naisen. Moni nainen on lesbo, joten eivät katsele miehiä ollenkaan.

Jos nainen haluaa lapsen, se onnistuu helposti. Pyytää vaan hedelmöityshoidot suoraan kotikunnan julkisesta terveydenhoidosta. Verorahoillahan ne maksetaan. Spermaa voi tilata netistä (Cryos International) jos haluaa lapselle paremmat geenit kuin mitä suomimiehillä on tarjota. KELA maksaa äitiysrahan, lapsilisän, yksinhuoltajakorotuksen, kotihoidontuen, asumistuen ja toimeentulotuen.

Mihin tässä suomalaisia miehiä tarvitaan? Seksileluksi yh-äipälle? No problem! Parisuhdemarkkinoilla on niin paljon ulkomaalaisia miehiä, että kotimaiseen tavaraan (kalpea, lyhyt, ohut penis) ei tarvitse koskea. Tuontitavara on tummempaa, pidempää, ja paksumpaa.

Ja vielä viimeisenä mutta ei vähäisempänä niin tautisempaa!😂

Vierailija
29/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kroppa kunnossa? Ala vilkuilka vähän kypsempiä naisia.

Vierailija
30/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena annan sinulle ap hyvän vinkin millä,ehkä, tulet saamaan piletsua :) Eli mene tanssikurssille ja opettele tanssimaan! Se on todella mukava ja hyvä harrastus ja tosi moni löytää tanssilavoilta kivan kumppanin ja näin ollen jatkossa varma saanti. 

Vierailija
31/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile itsetyydytystä?

Vierailija
32/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos seksielämä on siitä kiinni että aina pitäisi saada eri naisilta niin kyllä se nyt vain on aina kovan työn takana eikä kovin varmaa.

Ehkä kannattaisi suunnata katseet parisuhteeseen? Siinä se "saanti" on yleensä (päinvastaisista väitteistä huolimatta) paljon varmempaa ja säännöllisempää.

Se varmaan pitää paikkansa että seksi on parisuhteessa varmempaa ja säännöllisenpää. Meillä on varmaa se että seksiä on maksimissaan kerran kuussa jos itse enään viitin yrittää, varmaa on myöskin se ettei nainen tee aloitetta. Väittäisin että itse saisin seksiä vähemmällä työllä kyliltä kuin nyt kotona

Vierailija
33/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä välineitä.

Vierailija
34/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin saaminen riippuu tietääkseni aikamonesta tekijästä...

On totta että parisuhteessa sen saaminen on helpompaa, kuuluu asiaan? Ellei sitten ole parisuhteessa aseksuaalisen kanssa?

Jos en löytäisi parisuhdetta tai en saisi edes irtosuhteita niin ehkä en niinkään kiinnittäisi huomiota siihen että minkälaisia naiset ovat vaan itseeni...

Seuraaviin seikkoihin ainakin panostusta:

- Henkilökohtainen hygienia kaikinpuolin

- Ulkonäkö, parturissa käytä viimeisen vuoden aikana? risuparta ja takkutukka saattaa johonkin iskeä mut ei kuulu yleisesti miehen ulkonäköön?

- Siisti vaatetus, ei tarvitse olla kalliitkaan, perusvaate riittää kunhan ehjät ja puhtaat?

- Minkälainen olet ihmisenä, töksäyttelevä? arvosteleva? negatiivinen asenne veks ja rennommaksi...

lista on kyl loputon... 

sitten kysyisin että minkälaista naista etsit? vastaako naisihanteesi sinua? toisilleen vastakohdat tuskin viihtyvät toistensa seurassa..

Keskitytkö seksissä enemmän omaan vai toisen nautintoon? rakastelutaitosi? jos se on tyyliä kerran sisään ja pesulle tai et jaksa edes varttia niin en ihmettele yhtään miksei naisia kiinnosta...

Vaaditko naisilta vai annatko mieluummin heille ensin?

Vierailija
35/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillako on sitten edelleen yhtä helppoa kuin ennenkin?

"Tinderaika" alkoi Suomessa jo vuonna 2013. Miksi sen vaikutukset eivät tuntuneet niin voimakkaasti vielä 2016-2017?

Vierailija
36/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tinderaika" alkoi Suomessa jo vuonna 2013. Miksi sen vaikutukset eivät tuntuneet niin voimakkaasti vielä 2016-2017?

Menee aina muutama vuosi, ennen kuin jokin sovellus tai mu tekninen muutos alkaa oikeasti vaikuttaa ihmisten elämään.

Naisilla ei ole yhtä helppoa kuin ennen - vaan helpompaa kuin koskaan ennen.

Tinderissä mieskäyttäjiä ts. valikoimaa, on (sijainnista riippuen) 3-100 -kertainen määrä.

Vierailija
37/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahempi. Mistä 40-vuotias nainen saisi asiallista ja pitkäaikaista seksiseuraa? En tahdo olla pettäjien patjana.

Vierailija
38/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee aina muutama vuosi, ennen kuin jokin sovellus tai mu tekninen muutos alkaa oikeasti vaikuttaa ihmisten elämään.

Naisilla ei ole yhtä helppoa kuin ennen - vaan helpompaa kuin koskaan ennen.

Tinderissä mieskäyttäjiä ts. valikoimaa, on (sijainnista riippuen) 3-100 -kertainen määrä.

Miehet eivät lähde edes treffeille Tinderissä. Miten ihmeessä ne saisi sänkyynsä???

Vierailija
39/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne-elämän ongelmat voi vain itse korjata, samoin asennevamman. Ei ap:llä eikä kellään ole mitään oikeutta seksiin.

Seksi on lahja, jonka toisistaan välittävät ihmiset toisilleen antavat vapaaehtoisesti ja rakastavasti.

Eipä siis ihme, että itsekkäät ovat i n c e l eitä.

Vierailija
40/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki keski-ikäinen puutteessa oleva perheenäiti rakastajattareksesi. Heitä on pilvin pimein. Säännöllisyys taattu, vaikka ei välttämättä niin usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän