Miten kestää vastentahtoinen seksitön elämä?
En enää näin 34-vuotiaana miehenä saa seksiä naisilta lainkaan, ja tämä asia masentaa minua todella paljon.
Tuntuu että naisten kriteerit ovat nousseet todella paljon viimeisen neljän vuoden aikana...
Miten tästä voi selvitä henkisesti ehjänä? kohtalotovereita?
Kommentit (72)
Jos sulla ei muuta tarkoitusta ole elämällesi kuin oma pili niin ei hyvältä näytä. Naiset nyt yleensä toivoo hieman laajempikatseista elämänkumppania. Kenenkään toisen velvollisuus ei ole toimia sinun panoalustanasi.
No jos seksielämä on siitä kiinni että aina pitäisi saada eri naisilta niin kyllä se nyt vain on aina kovan työn takana eikä kovin varmaa.
Ehkä kannattaisi suunnata katseet parisuhteeseen? Siinä se "saanti" on yleensä (päinvastaisista väitteistä huolimatta) paljon varmempaa ja säännöllisempää.
Vierailija kirjoitti:
No jos seksielämä on siitä kiinni että aina pitäisi saada eri naisilta niin kyllä se nyt vain on aina kovan työn takana eikä kovin varmaa.
Ehkä kannattaisi suunnata katseet parisuhteeseen? Siinä se "saanti" on yleensä (päinvastaisista väitteistä huolimatta) paljon varmempaa ja säännöllisempää.
Ei ole tarkoitukseni löytää aina uutta kumppania. Yksikin hyvä riittää.
Parisuhdetta en ole onnistunut saamaan, joten olen joutunut tyytymään seksisuhteisiin.
Mutta nyt en enää saa edes seksiä tai läheisyyttä, ja elämä alkaa tuntua sen vuoksi todella raskaalta.
ap
Ymmärrän.
Naisten seksihalut ovat myös suorastaan romahtaneet viimeisen 5 vuoden aikana.
Ilmeisesti älypuhelin ajaa ohi.
Auttaisiko, jos avartaisit maailmankuvaasi ja kokeilisit uusia seutuja, paikkoja ja antaisit mahdollisuuden erilaisille ihmisille? Joskus se puute on vain oire siitä, että jurnutat mukavuusalueellasi ja yrität vanhoilla metodeilla sitä missä sinun asenteesi ja tapasi kohdata ihmisiä vaatisi vähän päivittämistä. Et ole enää suloisessa nuoren miehen iässä, jolloin kokeillaan kaikenlaista kaikkien kanssa. Nyt olet enemmän aikuinen ja käsite aikuisuus tarkoittaa muutakin silikonitissinen Jannika 25 vuotta.
Kuten muissakin asioissa. Joko sopeutuu, kestää tai tekee asialle jotain. Puhut naisten kriteereistä, mutta entä omat kriteerisi? Tapasi lähestyä naisia? Ulkoinen olemuksesi? Juttusi muille ihmisille?
Minä ajattelen sitten taas niin, että naiset on ihan itse pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta ja annan heidän leikkiä ihan vaan keskenään.
On varmasti kurjaa, jos on vastentahtoisesti yksin.
Vaikuttaa siltä, että tähänastiset taktiikkasi puolison löytämiseen eivät toimi. Sitä en pysty sanomaan, ovatko ne riittäviä vai olisiko sinun mahdollista/haluaisitko vielä petrata. Oletko mahdollisesti käynyt naisten suosimissa harrastuksissa, joissa luontevaa solmia tuttavuuksia, kuten vaikka kielikursseilla? Vai oletko tyytynyt pyörimään miesporukoissa, urheilemaan, notkumaan baareissa tai odottamaan kotona, että joku tulee hakemaan?
Jos kuitenkin mitään ei ole syystä tai toisesta enää tehtävissä, niin sitten sinun täytyy vain muuttaa ajatteluasi. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän.
Mutta älä enää tavoittele seksiä, älä ajattele että seksitön päivä on epäonnistunut päivä. Leiki vaikka olevasi seksipaastolla näin lähestyvän pääsiäisen kunniaksi, missä jokainen seksitön päivä on askel eteenpäin. Vähitellen ehkä alat pitämään seksittömyyttä ihan normaaliin elämään kuuluvana asiana etkä poikkeustilana, joka pitäisi korjata. Keksi muuta sisältöä elämääsi, kuten uusia harrastuksia. Monet kokevat esimerkiksi vapaaehtoistyön antavan paljon. Hanki vaikka lemmikki, jolta saa jonkinasteista läheisyyttä.
Sitten vielä tärkeä juttu: älä ala vihaamaan naisia sen takia että olet yksin. Viha ja katkeruus tekevät sinusta vain entistä onnettomamman. Lisäksi niiden avulla onnistut karkottamaan pois nekin, jotka olisivat sinusta muuten kiinnostuneita. Olet kuitenkin vielä nuori, sinulla on hyvin aikaa löytää itsellesi joku.
Okei, siis ap väittää olevansa vastoin tahtoaan ilman seksiä ja notkuu palstalla arkipäivänä klo 8:30. Miksi et tee töitä hiki hatussa ja säästä palkkarahojasi seksin ostoon?
Rahalla saa ja hevosella (työsuhdeautolla) pääsee.
Rupea käyttämään SSRI-lääkkeitä, niin mielenkiinto koko seksiä kohtaan vähenee todella paljon.
Käännät sen voitoksi ja keskityt itseäsi kehittäviin asioihin, esim, työelämässä, harrastuksissa, jne...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän.
Naisten seksihalut ovat myös suorastaan romahtaneet viimeisen 5 vuoden aikana.
Ilmeisesti älypuhelin ajaa ohi.
Miksi haluat seksiä? Onko vastaus, koska se tuntuu hyvältä? Jos on niin, mieti nyt itsekin. Jos se seksi naisesta tuntuu yhtä hyvältä kuin sinusta, kyllä se nainen sitä haluaa lisää.
Elämässä pitää olla runkkua! lauleskeli jo muinoinen Juice.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen sitten taas niin, että naiset on ihan itse pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta ja annan heidän leikkiä ihan vaan keskenään.
Kyllä se minulle sopii. Olen biseksuaali, joten voi ottaa puolisoksi naisen. Moni nainen on lesbo, joten eivät katsele miehiä ollenkaan.
Jos nainen haluaa lapsen, se onnistuu helposti. Pyytää vaan hedelmöityshoidot suoraan kotikunnan julkisesta terveydenhoidosta. Verorahoillahan ne maksetaan. Spermaa voi tilata netistä (Cryos International) jos haluaa lapselle paremmat geenit kuin mitä suomimiehillä on tarjota. KELA maksaa äitiysrahan, lapsilisän, yksinhuoltajakorotuksen, kotihoidontuen, asumistuen ja toimeentulotuen.
Mihin tässä suomalaisia miehiä tarvitaan? Seksileluksi yh-äipälle? No problem! Parisuhdemarkkinoilla on niin paljon ulkomaalaisia miehiä, että kotimaiseen tavaraan (kalpea, lyhyt, ohut penis) ei tarvitse koskea. Tuontitavara on tummempaa, pidempää, ja paksumpaa.
Joku arveli että älypuhelin vie seksin, saattaa muuten pitää paikkansa. Muistelenpa tässä nuoruutta kun seksiä vielä harrastettiin ja enemmän kiinnostivat miehet livenä kuin netissä jota ei ollut.
En keksi muuta kuin että mene maksullisiin. Toivottavasti ne ei heilu puhelin kädessä...
Aika hyvin paljastuu taas suomalaisten naisten mielenmaisema tätäkin ketjua lukiessa.
"..hedelmöityshoidot suoraan kotikunnan julkisesta terveydenhoidosta. Verorahoillahan ne maksetaan."
"Olen luopunut seksistä.."
"En keksi muuta kuin että mene maksullisiin."
Taidan ryhtyä etsimään kumppania Kaakkois-Aasiasta. Suosittelen muillekin suomalaisille miehille.
Mulla tossa iässä vasta alko(-)naiset huomioimaan minut.
En tiedä. Mä oon varmaan se vastapuoli . Olen luopunut seksistä, koska en saa hyvää seksiä, josta nauttisin. Parempi olla ilman.