Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen uskot Ammattivalittajan oikeasti olevan?

Vierailija
04.03.2020 |

Onko hän sellainen kun väittää? Vai kenties joku työtön alkoholisoitunut puolihullu Kontulasta? Vaiko sittenkin joku avohoidossa oleva mielenterveys kuntoutuja?
Mitä veikkaan? Kerro omat ajatuksesi!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten sinusta tuli tunnettu palstahullu? Kuinka kaikki alkoi?

Sillä tavalla kun en pääse oikein liikkumaan, kun on menier ja muuta vaivaa. Anoppi kuskasi mua silloin kun eli, kun autoa en saa tumarkin kohtausten takia itse ajaa. No, hän kuoli muutama vuosi sitten joten nykyään olen entistä enemmän ns vankina kotona. Tulee hankalaksi ja kalliiksi hommata aina kulkemisiin taksi. T. Ammattivalittaja

Vierailija
22/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän yksinkertainen, lievästi alkoholisoitunut eläkkeellä oleva tätimmeinen (tädin ja ihmisen sekoitus).

Käytän kerran tai kaksi vuodessa alkoholia enkä ole eläkkeellä. T. Ammattivalittaja

Oletko tuossa kunnossa työttömänä työnhakijana - jos et kerta eläkkeellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän yksinkertainen, lievästi alkoholisoitunut eläkkeellä oleva tätimmeinen (tädin ja ihmisen sekoitus).

Käytän kerran tai kaksi vuodessa alkoholia enkä ole eläkkeellä. T. Ammattivalittaja

Minähän olen yhteisessä yrityksessämme töissä, mutta jos en olisi niin sitten olisin tietysti työtön työnhakija. On paljon sairaita työttömiä työnhakijoita jotka ei vaan pääse eläkkeelle. T. Ammattivalittaja

Vierailija
24/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+150kg valas, jonka elämänpiiri on keskittynyt sohvan ja wc:n välille. Koulutus on peruskoulu ja puolet amiksen parturikampaaja-linjasta. Lapsia on neljälle eri miehelle, tulot on 95% Kelan maksamia.

Vierailija
25/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+150kg valas, jonka elämänpiiri on keskittynyt sohvan ja wc:n välille. Koulutus on peruskoulu ja puolet amiksen parturikampaaja-linjasta. Lapsia on neljälle eri miehelle, tulot on 95% Kelan maksamia.

Sorry, mutta en ole tuollainen t. Ammattivalittaja

Vierailija
26/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän olen yhteisessä yrityksessämme töissä, mutta jos en olisi niin sitten olisin tietysti työtön työnhakija. On paljon sairaita työttömiä työnhakijoita jotka ei vaan pääse eläkkeelle. T. Ammattivalittaja

Mitä siellä siis teet? Kuinka vanha olet ja mikä koulutuksesi on?

Vierailija
27/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa meni väärin?

Vierailija
28/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä siis teet? Kuinka vanha olet ja mikä koulutuksesi on?

Asiakaspalvelua. Olen 46v ja ei koulutusta. T. Ammattivalittaja

Vierailija
29/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa meni väärin?

En ole +150kg,olen käynyt vain peruskoulun, minulla on yksi lapsi ja toisen olen nuorena antanut adoptioon. En saa muita tukia kuin lapsilisän. T. Ammattivalittaja

Vierailija
30/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon painat?

Vierailija
31/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon painat?

N 115kg. T. Ammattivalittaja

Vierailija
32/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yhtä totta kuin matka aruballe.

Vierailija
33/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yhtä totta kuin matka aruballe.

Jos tuntisit minut niin tietäisit, että se on totta. Tänäänkin on lapsia tulossa koulun jälkeen, joten en juo tippaakaan alkoholia. Ap

Vierailija
34/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja, se Aruban matka ei kuitenkaan tainnut olla ihan totta? Ei se haittaa, vaikka satuilit sen.

Vierailija
35/35 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kannata nimimerkillä kirjoittaa...ilkeät hyeenat ovat heti kiusaamassa.