Lääkäri, oletko ihastunut potilaaseen?
Miten tilanne / asia eteni, vai etenikö koskaan?
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Onko alalla tässä väliä? Pointti käy ilmi,😉
Olisi mukavaa kuulla, miten tilanteessa voi edetä, jotta molemmat osapuolet säilyttävät kasvonsa.
On
Ap miksi pitää säilyttää kasvot?
Suomalaiset on jumalattoman ujoa kansaa. Tästä keskustelusta se käy taas hyvin ilmi.
Vaikka mm. koulutuksen puolesta luulisi olevan itsevarmuutta niin eipä ole. Ei vaan uskalleta toimia ja pelätään/hävetään.
Ei tää elämä ole niin vakavaa!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on jumalattoman ujoa kansaa. Tästä keskustelusta se käy taas hyvin ilmi.
Vaikka mm. koulutuksen puolesta luulisi olevan itsevarmuutta niin eipä ole. Ei vaan uskalleta toimia ja pelätään/hävetään.
Ei tää elämä ole niin vakavaa!
mitähän sinä oikein mahdat tehdä? Vietellä potilaan joka tulee vastaanotolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen järjettömän ihastunut gynekologiini. Mutta enhän mä mitään kehtaa tehdä...
Mitä muka tekisit?
No siinäpä se. Enhän mä mitään voi tehdä.
Voit kertoa gynelle olevasi ihastunut
Hän on hämillään, koska normaalisti haarojen levittäminen johtaa vähintääkin panoon ja nyt se ei riitä :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen järjettömän ihastunut gynekologiini. Mutta enhän mä mitään kehtaa tehdä...
Mitä muka tekisit?
No siinäpä se. Enhän mä mitään voi tehdä.
Voit kertoa gynelle olevasi ihastunut
Hän on hämillään, koska normaalisti haarojen levittäminen johtaa vähintääkin panoon ja nyt se ei riitä :/
Täh???
Pyydä kahville/leffaan tms., mitä menetettävää? Jos yhden kerran käytte ihan kavereinakin vaan, jos näyttää ettei jutusta tulekaan mtn/toista kiinnosta? En minä ainakaan loukkaantuisi tapaamispyynnöstä, voihan sitä aina sanoa kohteliaasti vaan "ei kiitos",jos ei kutsu kiinnosta toista? Miten siinä kasvonsa menettäisi, toisen menetys ja vika jos alkaisi urpoilla kutsun takia. Kysy, muuten et ikinä tiedä mitä hyvää olisi voinut seurata!:)
En potilaaseen, mutta tätä saattamassa olleeseen omaiseen. Ainoa mahdollisuus edetä asiassa olisi ollut kohtalon oikku heittää mies tielleni vapaa-ajalla, mitä siis ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aihe on varmaan tabu. Mulla on jonkin verran lääkärituttuja ja joskus siitä on ollut vähän huumorimielessä juttua. Sanotaan näin, että kaikkea voi käydä.
No kerro jotain!😊 Muutat vähån speksejä niin kukaan ei tunnista itseään! Mä haluun tietää!
Tekonenä ja -viikset päähän niin ettei kukaan tunnista ja näppis sauhuamaan!
Tämä asia askarruuttaa edelleen...
Aina tätä samaa jankkaamista täällä. Antakaa meidän vaan tehdä työmme rauhassa.
Nuss*n jatkuvasti potilaita. Iso pankkitili ja kohtalaisen kokonen kalu. Varma saanti. Tänäänkin lämmittelin kolmea naista, pitkä työvuoro. Ei tärpännyt, mutta eilen oli yksi pikapano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla epäilemättä suorastaan parveilee lääkäreitä!
Joo aina foorumilla pyörii lääkäreitä, maistereita yms muita korkeasti koulutettuja 😂 kjeh...
Niinpä, lääkäreidenkin pitäisi käyttäää vapaa-aikansa ammattikirjallisuuden lukemiseen, eikä suinkaan nollata aivoja aihe vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Nuss*n jatkuvasti potilaita. Iso pankkitili ja kohtalaisen kokonen kalu. Varma saanti. Tänäänkin lämmittelin kolmea naista, pitkä työvuoro. Ei tärpännyt, mutta eilen oli yksi pikapano.
Ja sitten heräsin ja muistin, että olen vielä lukiossa.
Onko alalla tässä väliä? Pointti käy ilmi,😉
Olisi mukavaa kuulla, miten tilanteessa voi edetä, jotta molemmat osapuolet säilyttävät kasvonsa.