Lääkäri, oletko ihastunut potilaaseen?
Miten tilanne / asia eteni, vai etenikö koskaan?
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen järjettömän ihastunut gynekologiini. Mutta enhän mä mitään kehtaa tehdä...
Mitä muka tekisit?
No siinäpä se. Enhän mä mitään voi tehdä.
Voit kertoa gynelle olevasi ihastunut
Miksi täällä on jatkuvasti kyselyitä tästä samasta aiheesta?
En. Flirttiäkään en ole harrastanut, jotain läpänheittoa korkeintaan. Joskus harvoin, jos tulee oikein hyvännäköinen ihminen vastaanotolle, niin saattaahan siinä olla vähän mielessään, että oho, hihi, ja hoitaa parhaansa mukaan. Mutta eipä siinä, kaikki potilaat yritän hoitaa hyvin, ei se siihen vaikuta.
En muista tulleen sellaista vibaa kertaakaan, että potilas olisi ihastunut.
En ole ihastunut mutta potilas oli ihastunut minuun. Muutama kerta paneskeltiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkärit haluaisi tehdä potilaiden kanssa?
Pelata golfia heidän kanssaan ja laskuttaa siitä.
Toi hihi kommentti on selvästi naislääkärin kirjoittama. Lääkäreissä tuntuu naispuoleiset olevan enemmän niitä tiukkapipoja ja varsinkin nuoremmat mieslääkärit enemmän rentoja.
Toki poikkeuksia on varmasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Toi hihi kommentti on selvästi naislääkärin kirjoittama. Lääkäreissä tuntuu naispuoleiset olevan enemmän niitä tiukkapipoja ja varsinkin nuoremmat mieslääkärit enemmän rentoja.
Toki poikkeuksia on varmasti olemassa.
Olet oikeassa, jos olis pakko saada naislääkäri puolisoksi, niin tuskin sitä huumorin takia ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ihastunut mutta potilas oli ihastunut minuun. Muutama kerta paneskeltiin.
En usko
Menet nyt vaan juttelemaan sille ihastuksellesi vapaa-ajalla, sittenhän tuo selviää onko myös kiinnostunut. Jos siis pystyt näkee häntä arjessasi jossain?
Älä vaan mene tai saatat parhaassa tapauksessa vaikka kuolla häpeään. Suomalaiseen tapaan!
Joskus kyllä kuumottaa, kun on oikein hyvännäköinen potilas. Nämä komistukset eivät kyllä yleensä tule uudelleen vastaanotolle, lienevät niin terveitä. Varsinaisesti en ole ihastunut kuitenkaan. Jotkut potilaat sen sijaan koettavat flirttailla mutta esitän, että en ollenkaan ymmärrä, mistä on kyse;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkärit haluaisi tehdä potilaiden kanssa?
Leikkiä lääkäriä
Tuosta uppaamisesta päätellen tilanne on vakavan puoleinen. Ap mitä jos nyt vaan toimisit asian suhteen!
Tässä ketjussa pyydettiin kommentteja lääkäreiltä. Jos et ole niin älä kommentoi.