Lääkäri, oletko ihastunut potilaaseen?
Miten tilanne / asia eteni, vai etenikö koskaan?
Kommentit (193)
Mä olen itse ihastunut lääkäriin - siitä tuli ystävyyssuhde jossa flirttiä mutta toistaiseksi ei ole edennyt... toivon että etenisi.
T. Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
En ole lääkäri.
Mutta oletko ihastunut potilaaseen???
Tuo aihe on varmaan tabu. Mulla on jonkin verran lääkärituttuja ja joskus siitä on ollut vähän huumorimielessä juttua. Sanotaan näin, että kaikkea voi käydä.
Yhden ainoan kerran on käynyt niin. Olin 5 vuotta tehnyt yksityisvastaanottoa silloin.
Tietenkään en voinut tehdä mitään muuta kuin tukahduttaa tunteet. Jos potilas olisi ottanut yhteyttä hoitosuhteen jälkeen niin olisin tosissani joutunut puntaroimaan tilannetta.
Kyllä tuollainen tilanne käy todella harvoin.
Olen, mutta en ole tietenkään näyttänyt sitä.
Ihastunut lääkäri: Jos huomaat että potilas on myös ihastunut, uskallatko tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tuo aihe on varmaan tabu. Mulla on jonkin verran lääkärituttuja ja joskus siitä on ollut vähän huumorimielessä juttua. Sanotaan näin, että kaikkea voi käydä.
No kerro jotain!😊 Muutat vähån speksejä niin kukaan ei tunnista itseään! Mä haluun tietää!
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut lääkäri: Jos huomaat että potilas on myös ihastunut, uskallatko tehdä mitään?
Uskaltaisitko itse?
Palstalla epäilemättä suorastaan parveilee lääkäreitä!
Se lääkärikin on lopulta vain ihminen.
Mun mummo ja pappa on ihastuneet toisiinsa vastaanotolla. Pappa on lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko itse?
Jos hän olisi elämäni nainen tai mies niin kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko itse?
Jos hän olisi elämäni nainen tai mies niin kyllä!
Mutta mistä tietäisit, että hän olisi elämäsi nainen tai mies?
Mitä uskaltamista siinä on? Jos hoitosuhde on päättynyt ja kiinnostus toista kohtaan molemminpuolinen niin anna palaa.
Mitä lääkärit haluaisi tehdä potilaiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tämän minäkin haluaisin kuulla!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän minäkin haluaisin kuulla!!!
Miksi ? ?
En.