Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhjä olo kun hyvä kirjasarja loppui

Vierailija
03.03.2020 |

Luin pari päivää sitten loppuun hyvän kirjasarjan, jonka aloitin vasta hetki sitten. Kun luin viimeisen kirjan, jäi todella tyhjä olo.

Haluaisin aloittaa uuden kirjan, mutta kaikki mitä olen vähän yrittänyt lukea, ovat tuntuneet ihan mitättömiltä noin hyvän kirjasarjan jälkeen, vaikka tiedän varmaksi, että pidän noista kirjoista joita olen yrittänyt lukea.

Minulle käy näin myös joskus hyvien sarjojen loputtua, en oikein tiedä mitä tekisin ja on jotenkin tyhjä ja haikea olo.

Mitä te teette, kun jokin kirja jättää teille tyhjän olon?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Games of thrones seuraavaksi, sitten voit katella Preston Jacobsin videot kaikesta siitä mikä meni ohi lukiessa. Kuten kuka varsinaisesti oli murhan kohteena joffrey vai joku muu ja mihin joffrey delas... kannattaa siinä kohtaa kaivaa esiin cressenin itseaiheutetty myrkytys ja vertailla.

Niijoo ja mitä kaikkea onkaan luvassa kun walder kuolee, kuka niinku perii? Ja oisko tässä asiassa mahdollisesti syttymässä Frey sisällissota koska kts suuri kokoontuminen vuonna 101.

Ja mikäs oikein onkaan doran martellin suunnitelma... (20+ videota siitä)

Vierailija
22/23 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Games of thrones seuraavaksi, sitten voit katella Preston Jacobsin videot kaikesta siitä mikä meni ohi lukiessa. Kuten kuka varsinaisesti oli murhan kohteena joffrey vai joku muu ja mihin joffrey delas... kannattaa siinä kohtaa kaivaa esiin cressenin itseaiheutetty myrkytys ja vertailla.

Niijoo ja mitä kaikkea onkaan luvassa kun walder kuolee, kuka niinku perii? Ja oisko tässä asiassa mahdollisesti syttymässä Frey sisällissota koska kts suuri kokoontuminen vuonna 101.

Ja mikäs oikein onkaan doran martellin suunnitelma... (20+ videota siitä)

Tulen ja jään laulussa on vaan se huono puoli, että Martin saa tuskin koskaan kirjoja valmiiksi. Ei kannata ainakaan lukea kuin kolme ekaa osaa (Miekkamyrskyyn asti), koska pakka leviää niiden jälkeen tosi pahasti.

Itse suosittelen Robin Hobbia. Luettavaa riittää eikä onneksi jää kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elena Ferranten Napoli-sarjan luettua jäi samanlainen tyhjä olo päiväkausiksi :(