Tyhjä olo kun hyvä kirjasarja loppui
Luin pari päivää sitten loppuun hyvän kirjasarjan, jonka aloitin vasta hetki sitten. Kun luin viimeisen kirjan, jäi todella tyhjä olo.
Haluaisin aloittaa uuden kirjan, mutta kaikki mitä olen vähän yrittänyt lukea, ovat tuntuneet ihan mitättömiltä noin hyvän kirjasarjan jälkeen, vaikka tiedän varmaksi, että pidän noista kirjoista joita olen yrittänyt lukea.
Minulle käy näin myös joskus hyvien sarjojen loputtua, en oikein tiedä mitä tekisin ja on jotenkin tyhjä ja haikea olo.
Mitä te teette, kun jokin kirja jättää teille tyhjän olon?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Games of thrones seuraavaksi, sitten voit katella Preston Jacobsin videot kaikesta siitä mikä meni ohi lukiessa. Kuten kuka varsinaisesti oli murhan kohteena joffrey vai joku muu ja mihin joffrey delas... kannattaa siinä kohtaa kaivaa esiin cressenin itseaiheutetty myrkytys ja vertailla.
Niijoo ja mitä kaikkea onkaan luvassa kun walder kuolee, kuka niinku perii? Ja oisko tässä asiassa mahdollisesti syttymässä Frey sisällissota koska kts suuri kokoontuminen vuonna 101.
Ja mikäs oikein onkaan doran martellin suunnitelma... (20+ videota siitä)
Tulen ja jään laulussa on vaan se huono puoli, että Martin saa tuskin koskaan kirjoja valmiiksi. Ei kannata ainakaan lukea kuin kolme ekaa osaa (Miekkamyrskyyn asti), koska pakka leviää niiden jälkeen tosi pahasti.
Itse suosittelen Robin Hobbia. Luettavaa riittää eikä onneksi jää kesken.
Elena Ferranten Napoli-sarjan luettua jäi samanlainen tyhjä olo päiväkausiksi :(
Games of thrones seuraavaksi, sitten voit katella Preston Jacobsin videot kaikesta siitä mikä meni ohi lukiessa. Kuten kuka varsinaisesti oli murhan kohteena joffrey vai joku muu ja mihin joffrey delas... kannattaa siinä kohtaa kaivaa esiin cressenin itseaiheutetty myrkytys ja vertailla.
Niijoo ja mitä kaikkea onkaan luvassa kun walder kuolee, kuka niinku perii? Ja oisko tässä asiassa mahdollisesti syttymässä Frey sisällissota koska kts suuri kokoontuminen vuonna 101.
Ja mikäs oikein onkaan doran martellin suunnitelma... (20+ videota siitä)