Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirtatsapiini unettomuuteen

Pikku Myy
03.03.2020 |

Heippa. Toivoisin tähän positiivisia kokemuksia mirtatsapiinista pienellä ! (7.5 mg-3.25 mg) annoksilla kiitos. Paljon on aiheesta keskustelua Google-haulla mutta siellä on iloisesti sekaisin isoa ja pientä annosta syöneiden kommentit.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut pitkäaikaista pahaa unettomuutta ja mirta tehoaa parhaiten. Uni on luonnollisempaa kuin esim imovanella. Minulla melatoniini auttaa nukahtamaan mutta herään parin tunnin päästä.

Mirtaa otan pienen murusen. Syön yhtä tablettia melkein viikon. Aamulla ei ole yhtään pökkyräinen olo. Aluksi ruokahalu ja näläntunne kasvoi mutta kun tajusin sen johtuvan tuosta, jatkoin vaan vanhalla ruokatyylillä eikä painoa tullut. Nyt tuokin sivuvaikutus on poistunut, olen syönyt monta vuotta koko ajan.

Suosittelen kokeilemaan, sopiiko itselle.

Vierailija
22/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöitä olemme kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ketpinorkin lihottaa.

Yksilöllistä tuokin. Minulla Mirtatsapiini lisäsi syljeneritystä ja näläntunnetta, johon alkoi syömään liikaa. Olen syönyt Ketipinoria jo 14 vuotta, enkä ole lihonut kiloakaan.

Millä annoksella söit mirtatsapiiniä?Kysymälläni annoksellako? Ketipinoria olen kokeillut ei auta ja psykoosilääkkeitä ei suositella pitkäaikaiseen käyttöön silloin kun ei ole psykoosisairautta.

Siitä on jo siis tuo 14 vuotta aikaa kun sitä kokeiltiin, joten en enää muista annostusta. Minulle on Ketipinoria suositellut alun perin sama psykiatri, joka kokeili ensin Mirtatrapiinia juurikin unettomuuteen. Psykoosia tai muita mielenterveysongelmia minulla ei ole koskaan ollut. Sen jälkeen sitä on määrännyt ties miten moni työpaikkalääkäri. 

Haittavaikutuksia ei ole ollut, eikä toleranssi ole kasvanut vaan toimii aivan kuten alussakin. Sikäli tuo väitteesi, ettei sitä suositella pitkäaikaiseen käyttöön kuulostaa oudolta. Todella moni syö sitä pitkäaikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieni muru oli paras kun mulla n10v sitten oli paha tilanne unettomuuden kanssa.

Vierailija
24/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirta ei lihota, jos pystyy hallitsemaan syömisiään. Se ei aina ole helppoa, kun maha oikeasti kurnii ja huonosti nukkuminenkin väsyttää. Siitä ei kuitenkaan tarvitse aikanaan vieroittautua kuten Ketipinorista.

Vierailija
25/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirta ei lihota, jos pystyy hallitsemaan syömisiään. Se ei aina ole helppoa, kun maha oikeasti kurnii ja huonosti nukkuminenkin väsyttää. Siitä ei kuitenkaan tarvitse aikanaan vieroittautua kuten Ketipinorista.

Miksi Ketipinorista pitäisi vieroittautua? Minä olen kuvitellut syöväni niitä loppuelämäni, koska sillä ei ole haittavaikutuksia.

Vierailija
26/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö niitä, jollet halua lihoa 30 kg!

Pyydä Ketipinoreita mieluummin, ne ovat tehokkaita, eivätkä lihota.

Pas kapuhetta. Omaiseni syö miniannoksen unettomuuteen, toimii hyvin ja on lihaksikas ja normipainoinen.

Vierailija
27/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koske näihin. Ihan oikeasti. Ei mitään hyvää sanottavaa itsellä, tai lukuisilla kohtalotovereilla näistä myrkyistä. Väsyttää joo, vaan ei nukuta. Sitten makaat sängyssä liian väsyneenä edes liikkumaan, jalkoja nykii ja oksettaa, vaan et jaksa liikkua. Paha olo estää nukahtamisen. Koko päivän kuljet zombina, koska väsyttää liikaa. Lihot palloksi. Ei auta vaikka miten väittävät sivuoireiden katoavan. Ei ne katoa. Ikinä. Jossain vaiheessa lääkkeen määrännyt taho kyllä alkaa vittuilemaan painon noususta ja väsymyksestäsi, joka tulkitaan viitsimättömyydeksi. 

Vierailija
28/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor sitten toinen kamala lääke. Meni nuppi niin sekaisin siitä etten osannut seuraavana päivänä edes liettä käyttää. Se kokeilu jäi sitten siihen yhteen pilleriin. 

Vierailija
29/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lääke ei lihota. Aiheuttaa makeanhimoa ja nälän tunnetta, mutta kun ei syö niin ei lihoa. Yksinkertaista

Vierailija
30/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just otin murusen, puolen tunnin päästä 😴😴😴. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
31/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koske näihin. Ihan oikeasti. Ei mitään hyvää sanottavaa itsellä, tai lukuisilla kohtalotovereilla näistä myrkyistä. Väsyttää joo, vaan ei nukuta. Sitten makaat sängyssä liian väsyneenä edes liikkumaan, jalkoja nykii ja oksettaa, vaan et jaksa liikkua. Paha olo estää nukahtamisen. Koko päivän kuljet zombina, koska väsyttää liikaa. Lihot palloksi. Ei auta vaikka miten väittävät sivuoireiden katoavan. Ei ne katoa. Ikinä. Jossain vaiheessa lääkkeen määrännyt taho kyllä alkaa vittuilemaan painon noususta ja väsymyksestäsi, joka tulkitaan viitsimättömyydeksi. 

Sulla on tällanen kokemus. Ei tarkota että kaikilla olis. Itselle mirta on ollut ainut lääke, joka saa nukahtamaan helposti ilman haittavaikutuksia.

Vierailija
32/38 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koske näihin. Ihan9 oikeasti. Ei mitään hyvää sanottavaa itsellä, tai lukuisilla kohtalotovereilla näistä myrkyistä. Väsyttää joo, vaan ei nukuta. Sitten makaat sängyssä liian väsyneenä edes liikkumaan, jalkoja nykii ja oksettaa, vaan et jaksa liikkua. Paha olo estää nukahtamisen. Koko päivän kuljet zombina, koska väsyttää liikaa. Lihot palloksi. Ei auta vaikka miten väittävät sivuoireiden katoavan. Ei ne katoa. Ikinä. Jossain vaiheessa lääkkeen määrännyt taho kyllä alkaa vittuilemaan painon noususta ja väsymyksestäsi, joka tulkitaan viitsimättömyydeksi. 

Tätähän minä justiinsa kysyin 🙄. Kiitos vain sisälukutaidosta ja vastauksesta...

Vierailija
33/38 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,5 mg, toimii toistaiseksi hyvin.

15 mg:llä tuli levottomat jalat ja omatoimisesti aloin puolittaa, puolikkaalla en huomaa mitään sivuvaikutuksia.

T. pitkän linjan HC-uneton

Vierailija
34/38 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen ottanut 7,5mg, nukkuuhan sitä joo. Tosin seuraava päivä ihan tokkurassa iltapäivään saakka, mielummin nukun huonosti.

Vierailija
35/38 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut kyllä yhtään, sen verran isoja nukahtamisvaikeuksia.

Vierailija
36/38 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kannattaa ottaa asperiini tai kalkkitabletti. Auttaa yhtä paljon kuin mirtsa muttei ole niin haitallinen. Eihän nuo mirtsat nukuta iltaisin yhtään mutta seuraavana aamuna menee vähintään 6 tuntia herätä. Ehkä johonkin vaivaan ok lääke mutta nukahtamiseen niistä ei ole apua.

Vierailija
37/38 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain avun mirtan aiheuttamaan näläntunteeseen muuttamalla hieman ruokavaliotani. Mirtatsapiinin nälkää aiheuttava sivuoire johtuu histamiinireseptoreiden estämisestä elimistössä (näitä reseptoreita on myös mahan limakalvolla). Syö histamiinia sisältävää ruokaa, kuten sitruksia, maustamatonta luonnollista jogurttia (ostin itse homogenoimatonta), kuivattuja hedelmiä, avokadoa, papaijaa, banaania, tomaattia, pähkinöitä, teetä. Jos haluat herkutella, niin pitkään kypsytetyt juustot, suklaa ja viini sopivat hyvin. Nälkäoireet katosivat hyvin äkkiä minulta.

Vierailija
38/38 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain avun mirtan aiheuttamaan näläntunteeseen muuttamalla hieman ruokavaliotani. Mirtatsapiinin nälkää aiheuttava sivuoire johtuu histamiinireseptoreiden estämisestä elimistössä (näitä reseptoreita on myös mahan limakalvolla). Syö histamiinia sisältävää ruokaa, kuten sitruksia, maustamatonta luonnollista jogurttia (ostin itse homogenoimatonta), kuivattuja hedelmiä, avokadoa, papaijaa, banaania, tomaattia, pähkinöitä, teetä. Jos haluat herkutella, niin pitkään kypsytetyt juustot, suklaa ja viini sopivat hyvin. Nälkäoireet katosivat hyvin äkkiä minulta.

Syön näitä siis iltapalaksi ja esim. välipalaksi tai banaani jälkkäriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä