Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukkien tuominen treffeille

Vierailija
03.03.2020 |

Urpo kysymys, yrittäkää kestää :D

Mutta siis kun joillain on tapana antaa kukkapuska treffien alkuun, niin kannetaanko niitä kukkia sitten koko ilta mukana? Kauhean epäkäytännöllistä!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se äijä osais/tajuais ostaa ne kukat kukkakaupasta, jossa osataan pakata kukat kauniisti ja kestävästi, ni ei mitään hätää

Vierailija
22/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö jotkut noin? Elokuvissa korkeintaan.

No kun minun nettideittini kysyi, että mistä kukista tykkään, koska haluaa tuoda kukkakimpun, kun tavataan ensi kerran (elokuva + ravintola). Meinasin jo sanoa, että älä hemmetissä... En minä osaa käyttäytyä kukkien kanssa! :D

Minkähän peräkammarinsankarin se olet löytäny?

Tosiaan kukat joissain hömppäelokuvissa ja jossoin vanhustenhoivakodin treffeillä. Mulla nyt ainakin rupeisi pikkuisen soimaan kellot päässä jos joku nuori/ aikuisikäinen alkaisi kukkapuskaa lykkäämään ekoilla treffeillä, että onkohan kyseinen janari nyt ihan tässä maailmassa.

No höh! Kivan oloinen mies. Muutoinkin huomaavainen ja romanttinen. Halusi ilahduttaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun minun nettideittini kysyi, että mistä kukista tykkään, koska haluaa tuoda kukkakimpun, kun tavataan ensi kerran (elokuva + ravintola). Meinasin jo sanoa, että älä hemmetissä... En minä osaa käyttäytyä kukkien kanssa! :D

Suloista, mutta ehkä hiukan tökeröä kyllä. Minusta on ihan ok kysyä mistä kukista tykkää ja tuoda niitä sitten vaikka kun saa kutsun toisen kotiin. Mutta että leffaan ja syömään jonkun kukkapuskan kanssa ja etukäteen ilmoitettuna, hohhoijaa...

Ottaisin mieluummin vaikka jonkin pienen konvehtirasian, jonka saa sujautettua käsilaukkuun. Mutta kukkapuska... Kuvittelen jo, miten kävelen Helsingin katuja kuollut kukkapuska kädessäni. Ehkä vaan sanon, että tuo sitten, kun/jos tavataan minun kotonani...

Itse naisena vein nettideitille paikallisia karkkeja tuliaiseksi ja hän antoi minulle kirjan, josta olimme aikaisemmin keskustelleet. Kumpikaan ei siis etukäteen kertonut, että on jokin lahja mukana, vaan se oli yllätys.

Tuo AP:n tilanne kuulostaa jo etukäteen kiusalliselta. Tulisi olo, että niistä kukista olisi sitten hieman pakko olla innoissaan ja huolehtia hyvin, ettei mies pety romanttisen eleensä pilalle menoon.

Vierailija
24/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tuo kukkia tai muuta lahjaa treffeille hän ei välitä naisesta. Miehen kuuluu avata ovet, ottaa takki naisen päältä ja tarjota treffeillä.

Vierailija
25/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama joku höhlältä näyttäminen. olisin todella otettu kukista.

-kateellinen n.35

Vierailija
26/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffassa puolet ihmisistä  saa allergiakohtauksen ja ravintolassa joku hajusteherkkä pamauttaa sua sillä kukkapuskalla päähän eli ei.

Vierailija
27/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kukkia millään treffeillä. Kukat kuuluu synttäreihin tai valmistujaisiin. Tosin kerran vein kyllä itse miehelleni kukkia, tulppaaneja. Halusin vain nähdä miten hän reagoi, kun sattuivat olemaan lähikaupassa alessa. Tosin olin menossa hänen luokseen, en treffeille johonkin elokuviin.

Vierailija
28/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Unohda ne kukat. Päälleliimattua, epätoivoista ja omituista viedä kukkia treffeille. Jos saisin kukkia ekoilla treffeillä, tuntisin oloni kiusaantuneeksi. Ainoa poikkeus tästä saattaisi olla se, että treffit olisivat naisen kotona, mutta enpä ole koskaan kuullut kenenkään naisen kutsuneen miestä kotiinsa ensitreffeille.

Olen siis olemassa siellä vastaanottavassa päässä... Ja olen ihan samaa mieltä! En kaipaa mitään kukkia, mutta mies on ajatuksesta innoissaan... Ja ihan kaupungilla ollaan tapaamassa! Ja koko ilta ns. ulkona. Johan ne kukat kuolee siinä.

Tämä. Ota yhteyttä deittikumppaniisi ja sano, että kukat saattaa rupsahtaa illan aikana, jos vaikka on esim. kylmä ilma. Sano, että ei kannata ostaa kukkia nyt tällä kertaa. Mies kyllä uskoo naisen sanaan tällaisissa asioissa ja pääset tyylikkäästi tilanteesta irti.

Vierailija
29/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kukkia millään treffeillä. Kukat kuuluu synttäreihin tai valmistujaisiin. Tosin kerran vein kyllä itse miehelleni kukkia, tulppaaneja. Halusin vain nähdä miten hän reagoi, kun sattuivat olemaan lähikaupassa alessa. Tosin olin menossa hänen luokseen, en treffeille johonkin elokuviin.

Vierailija
30/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ennemmin ilmapalloa! Se on helpompi kuskata mukana kuin kukkakimppu. Mies voi ostaa sydänpallon, jos oikein kovasti tykkää <3

Vierailija
31/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloista, mutta ehkä hiukan tökeröä kyllä. Minusta on ihan ok kysyä mistä kukista tykkää ja tuoda niitä sitten vaikka kun saa kutsun toisen kotiin. Mutta että leffaan ja syömään jonkun kukkapuskan kanssa ja etukäteen ilmoitettuna, hohhoijaa...

Ottaisin mieluummin vaikka jonkin pienen konvehtirasian, jonka saa sujautettua käsilaukkuun. Mutta kukkapuska... Kuvittelen jo, miten kävelen Helsingin katuja kuollut kukkapuska kädessäni. Ehkä vaan sanon, että tuo sitten, kun/jos tavataan minun kotonani...

Itse naisena vein nettideitille paikallisia karkkeja tuliaiseksi ja hän antoi minulle kirjan, josta olimme aikaisemmin keskustelleet. Kumpikaan ei siis etukäteen kertonut, että on jokin lahja mukana, vaan se oli yllätys.

Tuo AP:n tilanne kuulostaa jo etukäteen kiusalliselta. Tulisi olo, että niistä kukista olisi sitten hieman pakko olla innoissaan ja huolehtia hyvin, ettei mies pety romanttisen eleensä pilalle menoon.

Minusta se oli suloinen ajatus, mutta realiteetit iski väliin :) Nuo teidän lahjat olivat tosi kivat!

Vierailija
32/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja huomaavainen ajatus, mutta mies ei ole ehkä ajatellut asiaa ihan loppuun. Jos olisitte sopineet että mies esim hakee sinut kotoa, niin silloin voisi tuoda kukkia, koska saisit ne heti maljakkoon ja voisit jättää ne kotiin.

Samoin toimisi jos mies vasta treffien päätteeksi ostaisi sinulle kukkia niin että voit sitten viedä ne suoraan kotiin.

Mutta jos joku treffikaveri kuitenkin ostaa kukkia ja joudun niitä kaupungilla muutaman tunnin kuljettelemaan, en nyt siitä kuitenkaan pahastuisi. Kyllä mies itsekin siinä näkee että se on hankalaa ja voi sitten seuraavalla kerralla ottaa opikseen.

Vierailija
33/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei tuo kukkia tai muuta lahjaa treffeille hän ei välitä naisesta. Miehen kuuluu avata ovet, ottaa takki naisen päältä ja tarjota treffeillä.

En ole näistä ihan samaa mieltä... :)

Vierailija
34/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aivan sama joku höhlältä näyttäminen. olisin todella otettu kukista.

-kateellinen n.35

Minusta hurjan kaunis ja kiva ajatus! Ja kun vielä erikseen kysyi, että onko lempikukkia tai joitain mistä en tykkää. Halusi tosissaan ilahduttaa. Ensi kerralla sitten, ehkä... :)

Vierailija
35/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukkia ensitreffeille. Kukkia viedään siinä vaiheessa, kun nainen kutsuu ensimmäisen kerran kotiinsa. Niin yksinkertaista se on.

Etenkin, jos ensitreffit ovat sokkotreffit, niin parasta on asennoitua niin, että käydään yhdessä kahvilla, kaljalla tai kävelyllä ja siinä kaikki. On iloinen yllätys, jos treffit jatkuvatkin pitempään kuin sen max tunnin ajan ja etenkin, jos niille seuraa jatkoa.

Vierailija
36/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffassa puolet ihmisistä  saa allergiakohtauksen ja ravintolassa joku hajusteherkkä pamauttaa sua sillä kukkapuskalla päähän eli ei.

Hyviä pointteja nämäkin!

Vierailija
37/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle viestiä, jossa ehdotin, ettei toisi kukkia ekoille treffeille hankaluuden vuoksi. Saapa nähdä, miten reagoi :)

Vierailija
38/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on tinderin tai nettisovelluksen kautta sovitut ensitreffit niin ei se mies voi edes vielä välittää naisesta. Riittää, että hän on hyvä, hauska seuralainen ja osoittaa sen, jos hänen mielestään nainen on kiinnostava. Enhän minäkään naisena tiennyt ennen puolisoni ensitapaamista, välittäisinkö hänestä (eikä olleet edes netti/tindertreffit)!

Vierailija
39/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mutta hyvää päivää, miltä vuosikymmeneltä putkahditkaan meitä tervehtimään? 1950-luvulta kenties? Meillä täällä 2020-luvulla on esimerkiksi tapana, että ensitreffeillä kumpikin maksaa omat ruokansa, juomansa jne.

Vierailija
40/48 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut treffeillä kukkia. Minusta olisi liioittelua ensimmäisillä treffeillä. Myöhemmässä vaiheessa hyvä idea, kun treffit ovat naisen kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän